Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020

 

Έντονη αντίδραση της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για τη διάταξη που επιβάλλει την εγγραφή αποφοίτων κολεγίων σε επαγγελματικά επιμελητήρια - «Προσβάλλουν την Επιστημονική Κοινότητα της χώρας»

Για διατάξεις που «προσβάλλουν την Επιστημονική Κοινότητα της χώρας» κάνει λόγο η Ένωση Ελλήνων Χημικών, σχετικά με την τροπολογία Κεραμέως που προβλέπει την εγγραφή  αποφοίτων κολεγίων σε επαγγελματικά επιμελητήρια της χώρας,

«Καλούμε την Κυβέρνηση να επανεξετάσει και να διορθώσει τις απορρυθμίσεις που επιφέρουν οι πρόσφατες αλλαγές στον επιστημονικό χάρτη της χώρας μειώνοντας το ρόλο της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης», καταλήγει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση:

Η Ένωση Ελλήνων Χημικών εκφράζει την έντονη αντίθεση της στις αιφνιδιαστικές και χωρίς καμία διαβούλευση ρυθμίσεις που επιφέρει ο νέος πλέον Νόμος του Κράτους για την Επαγγελματική Εκπαίδευση. Παρά το ότι δεν αφορά άμεσα την Ένωση Ελλήνων Χημικών και τα μέλη μας, θεωρούμε ότι πρέπει να παρέμβουμε, εκπληρώνοντας το ρόλο μας ως επίσημος Σύμβουλος του Κράτους.

Έχουμε διαπιστώσει από τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες του ΥΠΑΙΘ, την έλλειψη βούλησης ουσιαστικής  επικοινωνίας της Υπουργού με τις Επιστημονικές Ενώσεις των Φυσικών Επιστημών και μας είχε προβληματίσει έντονα. Δυστυχώς διαπιστώνουμε μία γενικότερη διάθεση απαξίωσης των Επιστημόνων και των φορέων που τους εκπροσωπούν με τις δύο ρυθμίσεις που εξισώνουν τα Πτυχία των Πανεπιστημίων με αυτά των Κολλεγίων, αλλά και τη δυνατότητα αποφοίτων ΙΕΚ να διαγωνίζονται σε Κατατακτήριες Εξετάσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ της χώρας. Έντονο δε προβληματισμό δημιουργεί η διά Νόμου επιβολή εγγραφής μελών σε Επαγγελματικό και Επιστημονικό σύλλογο

Συντασσόμαστε με το σύνολο των Επιστημονικών και Επαγγελματικών Ενώσεων της χώρας στην αναγκαιότητα απαλοιφής των διατάξεων που μειώνουν την αξία των Πτυχίων των ΑΕΙ και προσβάλλουν την Επιστημονική Κοινότητα της χώρας.

Καλούμε την Κυβέρνηση να επανεξετάσει και να διορθώσει τις απορρυθμίσεις που επιφέρουν οι πρόσφατες αλλαγές στον επιστημονικό χάρτη της χώρας μειώνοντας το ρόλο της Δημόσιας και Δωρεάν Εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: