Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

 

Εγκύκλιος για την επικαιροποίηση στοιχείων σχολικών μονάδων που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Σχολικό Πρόγραμμα διανομής φρούτων, λαχανικών και γάλακτος

Εγκύκλιο για την επικαιροποίηση των στοιχείων σχολικών μονάδων που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Σχολικό Πρόγραμμα διανομής φρούτωνμ λαχανικών και γάλακτος απέστειλε η Γενική Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Α. Γκίκα.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Ενέργειας οφείλουν να επικαιροποιήσουν των αριθμό των τμημάτων και των μαθητών που συμμετέχουν στον πρόγραμμα, συμπληρώνοντας σχετικό φύλλο εργασίας, ενώ στη συνέχεια αποστέλλουν τον επικαιροποιημένο πίνακα στην αρμόδια ΠΔΕ.

Ειδικότερα, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προβαίνουν στις ακόλουθες ενέργειες:

1. Επικοινωνούν με τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς τους οι οποίες συμμετέχουν στο Πρόγραμμα και επικαιροποιούν

(α) τον αριθμό των λειτουργούντων τμημάτων τους,

(β) τον αριθμό των μαθητών/τριών που επιθυμούν να συμμετέχουν, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των υπεύθυνων δηλώσεων συμμετοχής τις οποίες η κάθε σχολική μονάδα θα έχει παραλάβει υπογεγραμμένες από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και

(γ) τυχόν αλλεργίες/δυσανεξίες μαθητών και μαθητριών που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

2. Συμπληρώνουν μόνον τα ανωτέρω στοιχεία (α, β, γ) στις τρεις τελευταίες στήλες του φύλλου εργασίας που αφορά στη Διεύθυνσή τους (συνημμένος Πίνακας Α).

3. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά τον Πίνακα Α στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης: 1. Αποτυπώνουν τα στοιχεία των Διευθύνσεων αρμοδιότητάς τους στα δύο (2) συνημμένα αρχεία excel (Πίνακας Α και Πίνακας Β) και

2. Αποστέλλουν ηλεκτρονικά τους συγκεντρωτικούς τελικούς πίνακες (Πίνακας Α και Πίνακας Β) στην ηλεκτρονική διεύθυνση disedu@minedu.gov.gr της Διεύθυνσης Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία με την ένδειξη «Επικαιροποίηση στοιχείων σχολικών μονάδων_ΠΔΕ ……………» έως τη Δευτέρα 08/02/2021.

Αναλυτικά η απόφαση και τα σχετικά έγγραφα

Δεν υπάρχουν σχόλια: