Πολυνομοσχέδιο “Κεραμέως”: Τέθηκε σε δημόσια διαβούλεσυση
Τέθηκε από σήμερα και μέχρι τις 14 Ιουλίου, σε δημόσια διαβούλευση το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
- Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε με τη δημόσια διαβούλευση
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το πολυνομοσχέδιο
- Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την αιτιολογική έκθεση
Οπως αναφέρει η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στο ενημερωτικό σημείωμα, στη δημόσια διαβούλευση, το σχέδιο νόμου περιλαμβάνει ρυθμίσεις ιδίως για τα εξής ζητήματα:
I) ΔΟΜΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:
Η ίδρυση θέσεων στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, ο εξορθολογισμός της διαδικασίας επιλογής στελεχών και η ουσιαστική συμβολή των στελεχών αυτών τόσο στην επιμόρφωση όσο και στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, καθιστούν τις νέες Δομές Εκπαίδευσης κρίσιμο πυλώνα για την αποτελεσματική παιδαγωγική υποστήριξη του αυτόνομου σχολείου.
II) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ:
– Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών (διαμορφωτική): Στόχος της διαμορφωτικής αξιολόγησης¬ είναι να υποστηρίζει τις προσπάθειες επιμόρφωσης και αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, με στόχο τη συνεχιζόμενη, ολιστική επαγγελματική του ανάπτυξη και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
– Αξιολόγηση Στελεχών Εκπαίδευσης (συνολική): Στόχος της συνολικής αξιολόγησης είναι η διάγνωση της αποτελεσματικότητας των στελεχών.
III) ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
– Εμπιστοσύνη στους Εκπαιδευτικούς, Μεγαλύτερη Ελευθερία στην Οργάνωση της Διδασκαλίας
– Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των Εκπαιδευτικών σε Θέσεις Ευθύνης
– Θέσπιση Πλαισίου Αυξημένης Διαφάνειας και Λογοδοσίας.
IV) ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:
Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επιχειρείται ο εξ ολοκλήρου εκσυγχρονισμός και οργάνωση σε νέα βάση της δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου