Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

 

Υποψήφιος γράφει για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αγαπητα στελέχη του esos,

Είμαι απόφοιτος του Γενικού Λυκείου και μελλοντικός φοιτητής και αποφάσισα να σας στείλω αυτήν την ηλεκτρονική επιστολή για να σας ενημερώσω για κάτι σοβαρό που μου συνέβη και να ζητήσω τη στήριξη και τη συμπαράστασή σας στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Φέτος, συμμετείχα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του Ιουνίου ως μαθητής της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, με σκοπό να καταλάβω μια θέση στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας. Στις εξετάσεις συγκέντρωσα 16.542 μόρια από τα μαθήματα των αρχαίων, της έκθεσης, της ιστορίας και της κοινωνιολογίας. Επιπλέον, συγκέντρωσα και 2.940 μόρια από το ειδικό μάθημα των αγγλικών και 2.620 μόρια από το ειδικό μάθημα των γαλλικών και συνολικά έχω 22.102 μόρια. Ωστόσο, με την εφαρμογή αυτού του νέου εξεταστικού συστήματος, και ειδικά με την εφαρμογή της Ε. Β. Ε., μένω εκτός της σχολής πρώτης επιλογής μου, το ίδιο και πολλες χιλιάδες ακόμη μαθητές με πολυ καλές έως άριστες βαθμολογίες. Αυτό συμβαίνει διότι στα ειδικά μαθήματα έπρεπε να έχω μέσο όρο 14.47 και άνω και εγώ έχω 13.9. Θεωρώ πρως το γεγονός αυτό αποτελεί μια πρωτοφανή αδικία απέναντι στους μαθητές και έχει προκαλέσει ήδη τις αντιδράσεις τους αλλά και τη δική μου.

Πρώτον, για την Ε. Β. Ε. των ειδικών μαθημάτων δεν ενημερωθήκαμε επαρκώς και επίσης η ανακοίνωσή τους έγινε μετά το περας όλων των γραπτών εξετάσεων. Δεύτερον, πολλά τμήματα δε θα συγκεντρώσουν επαρκή αριθμό εισακτέων και έτσι κινδυνεύουν να κλείσουν, στερώντας από πολλα παιδιά τη δυνατότητα να φοιτήσουν σε αυτές. Τρίτον, η φετινή εφαρμογή των Ε. Β. Ε., σε συνδυασμό με τις δηλώσεις της Υπούργου Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για αυτές, αποτελεί προσβολή για τη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών. Συγκεκριμένα, στις Πανελλαδικές εξετάσεις των προηγούμενων ετών η βάση των ειδικών μαθημάτων ήταν το 10 ακόμη και πέρυσι που η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ήταν η ίδια. Φέτος, όμως, όπως μας έδωσε να καταλάβουμε η Υπουργός, πρέπει να περάσουν μόνο οι μαθητές που αξίζουν να αποφοιτήσουν. Δηλαδή πέρυσι όλες οι σχολές είχαν υψηλής ποιοτητας μαθητές, οι οποίοι περνούσαν με δέκα, και φέτος που εγω, για παραδειγμα, έγραψα 13.9 μέσο όρο στα δύο ειδικά μαθήματα είμαι χαμηλής ποιοτητας?

Συμπεραίνοντας, έχω πέσει θύμα μιας πρωτοφανούς πλεκτάνης που έστησε η Νίκη Κεραμέως σε βάρος χιλιάδων μαθητών και δε γνωρίζω ποιός πραγματικά είναι ο σκοπός της. Αυτό που ξέρω είναι ότι η Νίκη Κεραμέως έπαιξε με τα όνειρά μας και μας τράβηξε το χαλί κάτω από τα ποδια. Σας παρακαλώ να διαβιβάσετε με λεπτομέρεια τα όσα σας είπα στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και γενικότερα στα στελέχη του Υπουργείου και να στηρίξετε όλοι οι εκπαιδευτικοί μαζί την Ελληνική Μαθητική Κοινότητα για να αποκατασταθεί αυτή η αδικία προς εμάς. Σας το ξαναλέω: πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψην της υπουργού το ζήτημα αυτό. Εγώ προσωπικα μέχρι και την τελευταία στιγμή πριν την ολοκλήρωση του μηχανογραφικό δελτίου θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα για να δικαιώσω εμένα και πολλους άλλους συμμαθητές μου.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Με εκτίμηση

Γιώργος Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια: