Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

 

Η Νίκη Κεραμέως επέβαλε την απαράδεκτηΕλάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), που υπερέβαινε το 14 σε πολλές σχολές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό και πολλών αριστούχων μαθητών, όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί των Εικαστικών Μαθημάτων

Την επαναφορά των καλλιτεχνικών μαθημάτων, του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου, στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου ζητά η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων.

Επιπλέον, ζητά να μην εφαρμοστεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.

Συγκεκριμένα,  καταγγέλλει ότι πάνω από 25.000 υποψήφιοι αποκλείστηκαν σκόπιμα από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Στη συνέχεια, επικαλείται τις υπουργικές αποφάσεις της Νίκης Κεραμέως, υποστήριζοντας ότι πρώτα κατάργησε τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τα Σχέδια και στη συνέχεια έστρεψε υποχρεωτικά τους υποψηφίους των Πανελλαδικών στα ιδιωτικά φροντιστήρια.

«Και ενώ γνώριζε ότι τα εν λόγω σχεδιαστικά μαθήματα διδάσκονται επαρκώς μόνο δια ζώσης, επέβαλε νομοθετικά την απαράδεκτη και καταστροφική Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), που υπερέβαινε το 14 σε πολλές σχολές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό και πολλών αριστούχων μαθητών» επισημάνουν οι εκπαιδευτικοί των εικαστικών μαθημάτων.

«Η διατήρηση αυτής της καταστροφικής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής θα παράγει σκόπιμα μόνο γενιές αποκλεισμένων μαθητών από την Τέχνη, τα όνειρα και τις σχολές της επιθυμίας τους» καταλήγουν.

Η καταγγελία των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η καταγγελία της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων:

Με έντονη οργή και αγανάκτηση πληροφορηθήκαμε τον αναμενόμενο και σκόπιμο αποκλεισμό πάνω από 25.000 υποψήφιων μαθητών από την τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω των αντικοινωνικών και αντιπαιδαγωγικών νομοθετικών ρυθμίσεων και υπουργικών αποφάσεων της κα Κεραμέως.

Πρώτα κατάργησε τα Καλλιτεχνικά μαθήματα και τα Σχέδια (Ελεύθερο & Γραμμικό) από το Λύκειο (πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα), το προηγούμενο καλοκαίρι του 2020. Στη συνέχεια με καταργημένα τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα έστρεψε υποχρεωτικά σχεδόν όλους τους υποψηφίους στα ιδιωτικά φροντιστήρια και προσπάθησε να κοροϊδέψει μαθητές και γονείς μέσω της ενισχυτικής διδασκαλίας που παταγωδώς δεν λειτούργησε. (ελάχιστα τμήματα πανελλαδικά, για λίγους μήνες και αυτά με τηλεκπαίδευση λόγω της πανδημίας).

Και ενώ γνώριζε ότι τα εν λόγω σχεδιαστικά μαθήματα διδάσκονται επαρκώς μόνο δια ζώσης, επέβαλε νομοθετικά την απαράδεκτη και καταστροφική Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), που υπερέβαινε το 14 σε πολλές σχολές, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό και πολλών αριστούχων μαθητών (π.χ. με 21.383 ή 20.988 μόρια αποκλείστηκαν από την Αρχιτεκτονική του ΕΜΠ και τη σχολή Γραφιστικής του ΠΑΔΑ αντίστοιχα).

Καλούμε την υπουργό, να επαναφέρει άμεσα τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα, το Ελεύθερο & Γραμμικό Σχέδιο στο κανονικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου, να μην εφαρμόσει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και να καλυφθούν όλες οι διαθέσιμες θέσεις των τμημάτων Γ/θμιας εκπαίδευσης.

Η διατήρηση αυτής της καταστροφικής και αντιεκπαιδευτικής πολιτικής θα παράγει σκόπιμα μόνο γενιές αποκλεισμένων μαθητών από την Τέχνη, τα όνειρα και τις σχολές της επιθυμίας τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: