Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

 

Ν. Κεραμέως: 26.400 υποψήφιοι δεν θα εισαχθούν στα ΑΕΙ, 9.400 περισσότεροι από πέρσι

Γιατί η ελάχιστη βάση στο Ειδικό Μάθημα
Δημοσίευση: 23/07/2021
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιβεβαίωσε πλήρως η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, σήμερα στη Βουλή,  ρεπορτάζ του esos σχετικά με τον αριθμό των υποψηφίων που δεν θα εισαχθούν στα ΑΕΙ.

Το esos στις 16 Ιουλίου σε ρεπορτάζ ανέφερε ότι “ Εκτός Πανεπιστημίου θα βρεθούν 26000  υποψήφιοι, απόφοιτοι των ΓΕΛ, από τους 74.379 συνολικά υποψηφίους,δηλαδη ποσοστό 35%».

Σήμερα στη Βουλή η υπουργός Παιδείας δήλωσε:«Πέρυσι   17.000 και κάτι δεν εισήχθησαν. Φέτος 9.400 περισσότεροι δεν έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν μηχανογραφικό. Τα νούμερα είναι συγκεκριμένα. Τώρα, από ’κει και πέρα, το τι επιλογές θα κάνει ο καθένας επαφίεται στον ίδιο».

Η Νίκη Κεραμέως αναφερόμενη  στον υποψήφιο   που ισχυρίζεται ότι παρότι αρίστευσε δεν θα μπορέσει να εισαχθεί στο ΕΜΠ, τόνισε τα εξής:

«Ο συγκεκριμένος υποψήφιος   εισάγεται σε τρεις Αρχιτεκτονικές. Ήθελε ιδιαιτέρως στην Αθήνα. Υπάρχουν άλλες τρεις στις οποίες εισάγετε. Θα τις επιλέξει; Δεν το ξέρουμε. Αν δεν την επιλέξει, αν δεν θελήσει να πάει πουθενά αλλού, πως τον αντιμετωπίζουμε τον συγκεκριμένο; Θέλω να πω ότι, το πόσοι θα εισαχθούν θα εξαρτηθεί από τις επιλογές που θα κάνει ο καθένας. Εξαιτίας του ορίου που τέθηκε από την ελάχιστη βάση εισαγωγής, απέκλεισε 9.400 παιδιά από τη δυνατότητα να υποβάλουν μηχανογραφικό. Γιατί; Γιατί εκεί τέθηκε το όριο σχετικά με την πλήρωση των ελάχιστων ακαδημαϊκών προϋποθέσεων».

Γιατί η ελάχιστη βάση στο Ειδικό Μάθημα

Στο ερώτημα  γιατί η ελάχιστη βάση στο Ειδικό Μάθημα η Νίκη Κεραμέως απάντησε:  «Γιατί η δική μας άποψη είναι η εξής: τα Ειδικά Μαθήματα έχουν μια πάρα πολύ ιδιαίτερη βαρύτητα.

Υπήρχε ελάχιστη βάση, στο σχέδιο. Διαμορφωνόταν διαφορετικά. Η βάση του 10 για μας είναι λάθος και θα το  εξηγήσω ακριβώς γιατί θεωρούμε ότι είναι λάθος, αλλά υπήρχε. Και σωστά υπήρχε κάποιο κριτήριο. Γιατί; Γιατί είναι μαθήματα με ιδιαίτερη βαρύτητα.

Διάβαζα μόλις τώρα μία επιστολή ενός αρχιτέκτονα, ο οποίος έλεγε: «Mα άμα στο σχέδιο δεν είσαι πάρα πολύ καλός, δεν θα μπορέσεις να γίνεις αρχιτέκτονας ουσιαστικός και αποτελεσματικός και καλός στη δουλειά σου». Άρα, γι΄ αυτό τα ειδικά μαθήματα έχουν μια ιδιαίτερη βαρύτητα, όπως έχουν τα αγγλικά, επίσης ειδικό μάθημα για την αγγλική φιλολογία, όπως έχουν τα μουσικά μαθήματα για τις μουσικές σπουδές. Υπάρχει μια ειδική βαρύτητα σε αυτά τα μαθήματα και οφείλουμε ως πολιτεία να εξασφαλίσουμε ότι οι υποψήφιοι θα έχουν τις ελάχιστες ακαδημαϊκές προϋποθέσεις για αυτά τα ειδικά μαθήματα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: