Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

«Και ξάφνου μέσα στις δυσκολίες των ημερών, Τρίτη πρωί μαθαίνουμε πως η λύση για την παιδεία των μαθητών θα έρθει από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης και όχι από το υπουργείο Παιδείας» αναφέρει ο Νίκος Φίλης σχολιάζοντας tweet του Άδωνι Γεωργιάδη
«Και ξάφνου μέσα στις δυσκολίες των ημερών, Τρίτη πρωί μαθαίνουμε πως η λύση για την παιδεία των μαθητών θα έρθει από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης και όχι από το υπουργείο Παιδείας» αναφέρει ο Νίκος Φίλης σχολιάζοντας tweet του Άδωνι Γεωργιάδη με το οποίο καλεί μαθητές του δημοτικού να παρακολουθήσουν πρόγραμμα εκμάθησης Αρχαίων Ελληνικών μέσω της Ελληνικής Αγωγής με κόστος 5 ευρώ.
«Τελικά αυτή η κυβέρνηση έχει κι άλλες καινοτόμες ιδέες για την εκπαίδευση και την κατάρτιση και δεν σταματά στα voucher-περίγελο για τους επιστήμονες» σχολιάζει σκωπτικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ καλώντας την κυβέρνηση να βάλει «όρια». 
Ακολουθεί το σχόλιο του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη για το tweet του Άδωνη Γεωργιάδη σχετικά με την «Ελληνική Αγωγή»:
Και ξάφνου μέσα στις δυσκολίες των ημερών, Τρίτη πρωί μαθαίνουμε πως η λύση για την παιδεία των μαθητών θα έρθει από την πλευρά του υπουργείου Ανάπτυξης και όχι από το υπουργείο Παιδείας!

Και μάλιστα κατευθείαν από τον ίδιο τον υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη! Με απευθείας διαδραστικό πρόγραμμα για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Ελληνικής Αγωγής! Με πιστοποιητικό παρακολούθησης! Με κόστος μόλις 5 ευρώ!

Τελικά αυτή η κυβέρνηση έχει κι άλλες καινοτόμες ιδέες για την εκπαίδευση και την κατάρτιση και δεν σταματά στα voucher-περίγελο για τους επιστήμονες. Μόνο που καλό θα ήταν κάποια στιγμή να κάνει ένα σεμινάριο στα μέλη της, τόσο για τα Ασυμβίβαστα που ορίζει το Σύνταγμα όσο και για τα Όρια που ορίζει η ηθική!

Ντροπή!
Το πρώτο ζωντανό διαδραστικό πρόγραμμα για παιδιά Δημοτικού στα Αρχαία Ελληνικά από την ⁦@EllinikiAgogi⁩ ευκαιρία τώρα που είμαστε όλοι σπίτι να το παρακολουθήσετε με τα παιδιά σας (κόστος μόνον 5€)https://t.co/XyepmP0Phb
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) March 31, 2020

Δεν υπάρχουν σχόλια: