Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Γράφει ο Παναγιώτης Καράμπελας διευθυντής ΕΠΑΛ κάτω Αχαΐας
Νομοσχέδιο Αναμόρφωσης των Σχολείων, έτσι το αποκαλεί η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, την επικείμενη κατάθεση ενός νομοσχεδίου που το περιμέναμε με αγωνία θα έλεγα, μήπως και είχε κάτι το θετικό.
Να μην παρεξηγηθώ, όχι ότι και η τωρινή κατάσταση είναι η καλύτερη, αλλά να, πως το λένε λαϊκά, Περίμενα την Έκπληξη!!!
Τρομάρα μου, Λες και δεν είχαν διαρρεύσει στον τύπο ή δεν ήξερες από το προεκλογικό πρόγραμμα ποια θα ήταν τα νομοθετήματα!!!
Το ράβε – ξήλωνε ανά 4ετία έχει κουράσει. Δεν το έχετε καταλάβει? Αναπαλαίωση κατηργημένων πρακτικών ονομάζεται αναβάθμιση?
Ξέρετε τι καταφέρνετε? Το ανήθικο της κατάθεσης του νομοσχεδίου σε περίοδο αναστολής των εκπαιδευτικών διεργασιών σε συνδυασμό με την αρνητική εικόνα του υπουργείου αυτούς τους δύο μήνες, το καθιστά άκρως επικίνδυνο. Όταν θα επιζητάμε σε ένα με δύο μήνες την κανονικότητα της ζωή στα σχολεία, εσείς θα νομοθετείτε? Και γνωρίζουμε ότι θα έρθουν σύντομα 2 νέα νομοσχέδια σκούπα. (Τεχνική Εκπαίδευση – Δομές Δεδομένων)
Δεν έχετε καταλάβει ότι η ελληνική κοινωνία και οι μαθητές έχουν γυρίσει τις πλάτες στα σχολεία? Οι παλινωδίες εν ώρα αναστολής (Το φιάσκο των τάμπλετ στα σχολεία = φιασκο των voucher) και η ανε - ετοιμότατα  του υπουργείου να αντιδράσει γρήγορα, σοβαρά αποτελεσματικά και στοχευόμενα στην εξ απόσταση διδασκαλία, ήταν η ταφόπλακα. Στελέχη Εκπαίδευσης που δεν τους ξέρουν τι θα τους ξημερώσει. Θα είναι στη θέση τους? Θα Γίνουν κρίσεις? Αν είναι να αλλάξουν σε 2 μήνες τι έχουν να προσφέρουν σε ένα σχολείο όπου δεν θα υπηρετούν?
Οι ρητορικές ερωτήσεις καυστικές. Εδώ οι μαθητές δεν μπαίνουν να κάνουν μάθημα, υπό φυσιολογικές συνθήκες, θα μπουν στην εξ απόστασης διδασκαλία? Για κάντε έρευνα πραγματική. Και δώστε τα αποτελέσματα. Οι στόχοι πάλι γνωστοί. Χτυπάμε νομοθετικά καθηγητές (αξιολόγηση – Μακάρι να ξέρουν πως θα την εφαρμόσουν) και μαθητές (Εξεταστική εξουθένωση – τιμωρητέες πολιτικές)
Οι κραυγές δυναμώνουν. Μέρα με την ημέρα, όχι για το αν θα ισχύσει η τράπεζα θεμάτων και αν θα ισχύσει το ηλικιακό όριο εγγραφής στην Επαγγελματική εκπαίδευση, αλλά για το ότι θα αναφωνήσουμε τι Είχαμε Παντελή, Τι είχαμε Παντελάκι. Γιατί θα έρθει σε μελλοντικό χρόνο η αποξήλωση του.
Οι προτάσεις για την επόμενη ημέρα? Ναι η απόσυρσή του. Ο διάλογος επί των αλλαγών με ανοικτά σχολεία. Όχι όμως κούφιος. Έχουμε γράψει πολλές φορές για τις ανάγκες των σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Ας γίνουν όλα τα σχολεία Πρότυπα.  Ο θεσμός των πειραματικών δεν απέδωσε? Δεν βγήκαν τόσα χρόνια συμπεράσματα? Ας μοντελοποιηθούν και ας εφαρμοστούν σε όλη την επικράτεια.
«Κλείνοντας», το «μάτι», σε Ιδιωτική Εκπαίδευση (ΙΕΚ- Φροντιστήρια - Κολέγια) θα κλείσω λέγοντας ότι ο Σεπτέμβριος θα είναι «δύσκολος»

Δεν υπάρχουν σχόλια: