Παίρνει πίσω η Ν. Κεραμέως τις διατάξεις για το διορισμό ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε θέσεις Διευθυντών Σχολείων και την κατανομή μαθητών με κριτήριο τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών

Τη «δρομολόγηση» τροποποιήσεων επί του πολυνομοσχεδίου που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, μετά τον «θόρυβο» που προκάλεσαν τα δημοσιεύματα του esos της προηγούμενης εβδομάδας.
Συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε σήμερα γραπτώς ότι:
Αφαιρείται από το πολυνομοσχέδιο η διάταξη η οποία προβλέπει ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί μπορούν να διεκδικούν θέσεις Διευθυντών Σχολείων, ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης, Συμβούλων Εκπαίδευσης κλπ (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας).
Έτσι τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, θα τις διεκδικούν αποκλειστικά οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα .
Επίσης καταργείται η διάταξη η οποία προβλέπει την κατανομή μαθητών σε τμήματα με κριτήριο τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών (Δείτε εδώ το δημοσίευμα του esos και τα σχόλια των αναγνωστών μας)
Ετσι η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά,ανακοίνωσε το υπ. Παιδείας, όπως δηλαδή ισχύει σήμερα.
Ακολουθεί η διάταξη που καταργείται για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς
Το άρθρο 54 ορίζει:
Οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολικών μονάδων δύνανται να καταλάβουν θέση στελέχους της εκπαίδευσης. Για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου οι εκπαιδευτικοί υποβάλουν αίτηση, προκειμένου να αξιολογηθούν, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ ́ του Μέρους Β ́. Η αίτηση υποβάλλεται στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας που ανήκουν και διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Επίσης το άρθρο 27 προβλέπει:
Ειδικά για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που καταλαμβάνουν θέση στελέχους εκπαίδευσης, η καταβολή των μηνιαίων αποδοχών, των πάσης φύσεως επιδομάτων και οδοιπορικών τους βαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η λίστα με τα Στελέχη της εκπαίδευσης:
αα) Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.
αβ) Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.
αγ) Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
αδ) Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. αε) Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης.
αστ) Σύμβουλος Εκπαίδευσης.
αζ) Προϊστάμενος Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.).
αη) Προϊστάμενος Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.).
αθ) Προϊστάμενος του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
αι) Διευθυντής Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.).
αια) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού ΓΕ.Λ..
αιβ) Διευθυντής Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.).
αιγ) Διευθυντής Πρότυπου ΕΠΑ.Λ..
αιδ) Διευθυντής Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ.).
αιε) Διευθυντής Μουσικού Λυκείου.
αιστ) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Λυκείου.
αιζ) Διευθυντής Λυκείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
αιη) Διευθυντής Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Ε.Ε.ΕΚ.). αιθ) Διευθυντής Λυκείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).
ακ) Διευθυντής Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου.
ακα) Διευθυντής Γυμνασίου.
ακβ) Διευθυντής Πρότυπου ή Πειραματικού Γυμνασίου.
ακγ) Διευθυντής Γυμνασίου Ε.Α.Ε..
ακδ) Διευθυντής Μουσικού Γυμνασίου.
ακε) Διευθυντής Καλλιτεχνικού Γυμνασίου.
ακστ) Διευθυντής Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
ακζ) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου.
ακη) Διευθυντής Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.
ακθ) Διευθυντής Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.
ακι) Διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
αλ) Προϊστάμενος Δημοτικού Σχολείου.
αλα) Προϊστάμενος Ειδικού Δημοτικού Σχολείου.
αλβ) Προϊστάμενος Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου.
αλγ) Διευθυντής Νηπιαγωγείου.
αλδ) Διευθυντής Ειδικού Νηπιαγωγείου.
αλε) Προϊστάμενος Νηπιαγωγείου.
αλστ) Προϊστάμενος Ειδικού Νηπιαγωγείου.
αλζ) Προϊστάμενος Πειραματικού Νηπιαγωγείου.
αλη) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
αλθ) Υποδιευθυντής σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
αλι) Υποδιευθυντής Ε.Κ.
αμ) Υπεύθυνος Τομέα Ε.Κ.
αμα) Υποδιευθυντής Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
αμβ) Υποδιευθυντής Σ.Μ.Ε.Α.Ε. δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
αμγ) Προϊστάμενος του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Ακολουθεί η διάταξη που καταργείται για την κατανομή των μαθητών στις τάξεις
Το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούευση, ορίζει τα εξής:
1. Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύνανται να καθορίζονται γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων κατανέμονται οι μαθητές σε τμήματα. Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς: (α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών, (β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και (γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών. Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιείται η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα, η οποία πρέπει να είναι ισόρροπη.
2. Ο Σύλλογος Διδασκόντων δύναται να αποφασίζει για τη μεταβολή της σύνθεσης των τμημάτων καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, εφόσον συντρέχουν παιδαγωγικοί λόγοι.
3. Σε περίπτωση που ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν λαμβάνει για οποιονδήποτε λόγο τις αποφάσεις των παρ. 1 και 2, αυτές λαμβάνονται από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου