Εργαστήρια δεξιοτήτων: Καταγγελία ότι εκπαιδευτικός κάνει άλλο μάθημα – Τι είπε η Ζ. Μακρή 24 Νοεμβρίου, 2023 Εκπαιδευτικά νέα Διάδωσέ το Συνέντευξη για θέματα παιδείας, όπως τα εργαστήρια δεξιοτήτων, οι διαδραστικοί πίνακες και άλλα, παραχώρησε η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή στον ραδιοφωνικό σταθμό SkaiRadio 100,3 με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο, Η υφυπουργός αρχικά ενημέρωσε ότι η τοποθέτηση των διαδραστικών πινάκων στα σχολεία θα πραγματοποιηθεί στις αρχές τους 2024 και οτι μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν τοποθετηθεί 5000 από τους 36.000 διαδραστικούς πίνακες. Στη συνέχεια υπενθύμισε τις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας αναφορικά με την επέκταση του ολοήμερου σχολείουγια να εξασφαλιστεί ελεύθερος χρόνος για τους μαθητές στο σπίτι . Η Υφυπουργός στάθηκε ιδιαίτερα στα εργαστήρια δεξιοτήτων, αναφέροντας ότι ο τρόπος διδασκαλίας είναι βιωματικός και όχι με ένα βιβλίο που ο μαθητής πρέπει να αποστηθίσει, όπως χαρακτηριστικά είπε. Ενημέρωσε παράλληλα ότι θεματικές ενότητες που διδάσκονται σε αυτά δεν υπήρχαν στο παρελθόν. Στη διάρκεια της συνέντευξης γονέας μαθητή Δημοτικού έκανε την εξής ερώτηση: Ρώτησα τον γιο μου τι κάνουν στα εργαστήρια δεξιοτήτων και μου απάντησε: “όποιο άλλο μάθημα δεν έχουν προλάβει” Η υφυπουργός παιδείας απάντησε ως εξής: “Αυτό που μου αναφέρετε είναι στις εξαιρέσεις των εκπαιδευτικών. Είμαι στη διάθεση της μητέρας αν θέλει να διερευνήσουμε το θέμα στο Υπουργείο Παιδείας” Εργαστήρια δεξιοτήτων: Η μέθοδος διδασκαλίας που προτιμούν οι εκπαιδευτικοί Το σημαντικότερο εργαλείο που συμβάλλει στην διαφοροποίηση της διδασκαλίας είναι η ομαδοσυνεργατική μέθοδος σε ποσοστό 85,9% ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. ζητά βοηθό εκπαιδευτικού από το ΥΠΑΙΘΑ Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι το σημαντικότερο εργαλείο που συμβάλλει στην διαφοροποίηση της διδασκαλίας είναι η ομαδοσυνεργατική μέθοδος σε ποσοστό 85,9% και όχι η μεθοδολογία της αντεστραμμένης τάξης για την οποία ποσοστό 85,1% κρίνει ότι δεν βοηθά στην κατεύθυνση αυτή. Σύμφωνα με σχετικό απόσπασμα από τα αποτελέσματα έρευνας στα εργαστήρια δεξιοτήτων σημαντική ήταν η διαφορά ανάμεσα στα ποσοστά των απαντήσεων που αφορούσαν την αποτελεσματικότητα των Ε.Δ., ως αλλαγής παραδείγματος της διδακτικής μεθοδολογίας, που συνεισφέρει στη διαφοροποίηση της παιδαγωγικής μεθοδολογίας. Στην ερώτηση «Συνέβαλλε η υλοποίηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στη διαφοροποίηση της παιδαγωγικής μεθοδολογίας (εισαγωγή ή/και διεύρυνση εφαρμογής της βιωματικής, εργαστηριακής και διερευνητικής μεθοδολογίας);» (με βάση την κλίμακα από «καθόλου» έως και «άριστα»), το ποσοστό που αποτίμησε θετικά την συνεισφορά των Ε.Δ. στη διαφοροποίηση της μεθοδολογίας ήταν 58% (άριστα 6%, ικανοποιητικά 52%), ενώ το ποσοστό της αρνητικής αποτίμησης ήταν 15% (καθόλου 4%, λίγο 11%). Δείτε εδώ την έρευνα
Πηγή άρθρου: Εργαστήρια δεξιοτήτων: Καταγγελία ότι εκπαιδευτικός κάνει άλλο μάθημα – Τι είπε η Ζ. Μακρή | fresh-education
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου