Δημοτικά σχολεία: Πρέπει να μπαίνει αυστηρή βαθμολογία σε μαθητές με χαμηλές επιδόσεις; 22 Νοεμβρίου, 2023 Εκπαιδευτικά νέα Διάδωσέ το Δημοτικά σχολεία: Πρέπει να μπαίνει αυστηρή βαθμολογία σε μαθητές με χαμηλές επιδόσεις στα τεστ και στη συμμετοχή τους στο μάθημα ή μήπως ισχύει κάτι διαφορετικό; Από ποια κριτήρια εξαρτάται η βαθμολογία τους; Το αφήγημα της αριστείας ισχύει για τους μαθητές του δημοτικού σχολείου; Στις 10 Δεκεμβρίου λήγει το Α΄ τρίμηνο του σχολικού έτους 2023-24 στα Δημοτικά Σχολεία. Για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών κατά τη διάρκεια των τριμήνων συνεκτιμώνται από τους εκπαιδευτικούς επτά (7) κριτήρια. Δημοτικά σχολεία: Τα επτά κριτήρια για την αξιολόγηση των μαθητών Τα 7 κριτήρια αξιολόγησης των μαθητών, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που κοινοποίησε για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας τον Σεπτέμβρη του 2023 στα Δημοτικά σχολεία, είναι τα εξής: επίδοση του στα διάφορα μαθήματα προσπάθεια που καταβάλλει το ενδιαφέρον του οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η δημιουργικότητά του η συνεργασία του με άλλα άτομα ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του σχολείου Η εγκύκλιος με τα κριτήρια για τα δημοτικά σχολεία Η Αρ. Πρωτ.: Φ7/ 95955/Δ1/1.09.23 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας στο πεδίο Αξιολόγηση μαθητών/τριών ξεκαθαρίζει πώς πρέπει να γίνεται η αξιολόγηση των μαθητών στο δημοτικό σχολείο. Η εγκύκλιος παραπέμπει στα παρακάτω θεσμικό πλαίσιο: Αξιολόγηση μαθητών/τριών – επανάληψη τάξης στο Δημοτικό Σχολείο. Για την αξιολόγηση των μαθητών και την επανάληψη τάξης στο Δημοτικό Σχολείο ισχύουν όσα προβλέπονται από τα Π.Δ. 8/1995 (Α΄3) & Π.Δ. 121/1995 (Α΄75) και από τη με αρ. πρωτ. Φ.7Α/ΦΜ/212191/Δ1/4-12-2017 Υ.Α. (Β΄4358), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Σχολεία: Το ΙΕΠ υπεύθυνο για την υλικοτεχνική τους υποδομή Σύμφωνα με το Π.Δ. 8/1995, που είναι το ουσιαστικότερο, τα κριτήρια για την αξιολόγηση των μαθητών είναι τα εξής: Η Αξιολόγηση του μαθητή είναι η συνεχής παιδαγωγική διαδικασία, με βάση την οποία παρακολουθείται η πορεία της μάθησής του, προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματά της και εκτιμώνται, παράλληλα, άλλα χαρακτηριστικά του, τα οποία σχετίζονται με το έργο του σχολείου. Η αξιολόγηση αποτελεί οργανικό στοιχείο της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας, η οποία αρχίζει με τον καθορισμό των στόχων και ολοκληρώνεται με τον έλεγχο της επίτευξης τους. Η αξιολόγηση, ως εξατομικευμένη εκτίμηση της επίδοσης του μαθητή, δεν είναι αυτοσκοπός και σε καμία περίπτωση δεν προσλαμβάνει χαρακτήρα ανταγωνιστικό ή επιλεκτικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου. Αυτή δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση του στα διάφορα μαθήματα, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία του με άλλα άτομα και ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του σχολείου (Αρθρ. 1. παρ. 2 & 3).
Πηγή άρθρου: Δημοτικά σχολεία: Πρέπει να μπαίνει αυστηρή βαθμολογία σε μαθητές με χαμηλές επιδόσεις; | fresh-education
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου