ΕΛΜΕ Ζακύνθου: Καταγγελία για την ίδρυση Πειραματικού Σχολείου
Τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου καταγγέλλει η ΕΛΜΕ του νησιού, για την πρωτοβουλία του να προχωρήσει σε ενέργειες προς διευκόλυνση ίδρυσης Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο.
Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση, «στα κρυφά, χωρίς να ενημερώσει τα σχολεία του νησιού, το σωματείο των εκπαιδευτικών, τους Συλλόγους Γονέων και τους μαθητές, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου προβαίνει σε ενέργειες για τη συγκρότηση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο, κάτι που αποτελεί ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ανατρέπει συθέμελα τον οικογενειακό προγραμματισμό εκατοντάδων μαθητών και των γονέων τους».
Παράλληλα, καλούνται ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Δημοτικό Συμβούλιο να ανακαλέσουν την απόφασή τους.
Η ανακοίνωση
«Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου Διονύσιο Πόθο για την πρωτοβουλία του να προχωρήσει σε ενέργειες προς διευκόλυνση ίδρυσης Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο.
Στα κρυφά, χωρίς να ενημερώσει τα σχολεία του νησιού, το σωματείο των εκπαιδευτικών, τους Συλλόγους Γονέων και τους μαθητές, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Ζακύνθου προβαίνει σε ενέργειες για τη συγκρότηση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο, κάτι που αποτελεί ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και ανατρέπει συθέμελα τον οικογενειακό προγραμματισμό εκατοντάδων μαθητών και των γονέων τους.
Πιο συγκεκριμένα η ίδρυση και λειτουργία Πειραματικού Σχολείου
- προϋποθέτει ότι τα πορίσματα των πειραματικών διδακτικών μεθόδων και της όλης λειτουργίας του γίνεται αντικείμενο μελέτης δια ζώσης από Παιδαγωγικό Τμήμα. Τέτοιο Τμήμα όχι μόνο δεν υπάρχει στη Ζάκυνθο, αλλά ακόμα και τα Τμήματα του Ιονίου Πανεπιστημίου που λειτουργούν στο νησί μας καρκινοβατούν με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ και της κυβέρνησης.
- δημιουργεί πρόβλημα στον οικογενειακό προγραμματισμό των μαθητών μας, καθώς όσοι μένουν κοντά στο Πειραματικό Σχολείο και δεν κληρωθούν, θα υποχρεωθούν να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο, το οποίο μπορεί να βρίσκεται ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά
- διαταράσσει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, μια και στα Πειραματικά Σχολεία δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι που αιφνιδιαστικά θα βρεθούν να εργάζονται σε ένα τέτοιο σχολείο είναι πολύ πιθανό να χάσουν την οργανική τους και να υποχρεωθούν να βρεθούν σε άλλα σχολεία ακόμη και πολλά χιλιόμετρα μακριά.
- επιταχύνει τη διαφοροποίηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων του νησιού, μια και οι αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής μαθητών θα οδηγήσουν στη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, μια και στο Πειραματικό θα επιδιώξουν να φοιτήσουν μαθητές υψηλών επιδόσεων, ενώ στα άλλα σχολεία θα βρεθούν οι μαθητές με χαμηλότερες επιδόσεις. Τέτοιοι διαχωρισμοί εκτός από αντιεπιστημονικοί, τροφοδοτούν τις αντιθέσεις μεταξύ των μαθητών και αποτελούν πρώτης τάξεως αφορμή για την εμφάνιση ακόμη και περιστατικών bullying (σχολικού εκφοβισμού).
- Η χρηματοδότηση των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων γίνεται και από χορηγίες, δωρεές, επιχορηγήσεις από διάφορες πηγές. Δηλαδή χορηγοί, εταιρείες, επιχειρηματικοί όμιλοι δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο του σχολείου παρεμβαίνοντας στη μόρφωση των μαθητών μας.
Τονίζουμε ότι πάγια θέση της ΕΛΜΕΖ είναι η αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν και ποιοτική παιδεία για όλους τους μαθητές
Καλούμε
- το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ανακαλέσει την πρότασή του για ίδρυση Πειραματικού Σχολείου στη Ζάκυνθο
- το Δημοτικό Συμβούλιο να ανακαλέσει την απόφασή του και να μη στηρίζεται στις προσωπικές απόψεις ενός γονέα που παρέστη κατά τύχη στη συνεδρίαση.
- Το Δημοτικό Συμβούλιο να πραγματοποιήσει έκτακτη συνεδρίαση προκειμένου να γίνει αναλυτική συζήτηση για το θέμα των Πειραματικών, παρουσία των συλλόγων των εκπαιδευτικών, των Συλλόγων Γονέων, της Ένωσης Γονέων και των 15μελών.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου