2013-10-19 01:13:05
Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας προχώρησαν σήμερα το πρωί στον προαύλιο χώρο του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές.
Η διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πανελλαδικής κινητοποίησης για τα προβλήματα αντιμετωπίζονται σχετικά με τα κενά των εκπαιδευτικών, τη μεταφορά και τη σίτιση των μαθητών.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ
12χρονο Δημόσιο Σχολείο Γενικής Παιδείας με Μουσική, Καλλιτεχνική και αισθητική Καλλιέργεια. Τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία πού εμπιστευθήκαμε για τα παιδιά μας, παρόλα τα προβλήματα και τις ελλείψεις τους, κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση και δεν θα επιτρέψουμε την απαξίωσή τους.
Απαιτούμε την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού, για την κάλυψη των 17000 κενών ωρών στα Μουσικά Σχολεία και την άμεση προκήρυξη θέσεων για εκπαιδευτικό προσωπικό των Καλλιτεχνικών μαθημάτων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία (υποκριτικής, του κινηματογράφου και του χορού)
Απαιτούμε άμεσα αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για τα σχολειά μας
Απαιτούμε οριστική και μόνιμη λύση για τις μεταφορές και την σίτιση.
Μεταφορές. Συνδέουμε την ύπαρξη των σχολείων με την λύση του προβλήματος της Μεταφοράς. Οι μετακινήσεις είναι μεγάλες και το ωράριο επιβαρυμένο, λόγω των επιπλέον ωρών των μουσικών μαθημάτων. Τα παιδιά μας εκτός από τις τσάντες έχουν την υποχρέωση να κουβαλούν και το όργανο επιλογής τους.. Έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει ότι τα σχολεία μας είναι διαδημοτικά και οι μετακινήσεις μεγάλες. Σε πολλές περιπτώσεις απαιτούν την μετεπιβίβαση των παιδιών σε περισσότερα από ένα μέσο Δημόσιας συγκοινωνίας.
Είναι, επομένως, πρακτικά αδύνατο να μετακινηθούν οι μαθητές των σχολείων μας με τις Δημόσιες συγκοινωνίες. Ζητάμε την κατάργηση της ΚΥΑ, όπως σήμερα ισχύει, και την μίσθωση λεωφορείων χωρίς χιλιομετρικές δεσμεύσεις για τα σχολεία μας. Δεν μας ικανοποιεί η παράταση των μισθώσεων. ‘Ηδη πολλά σχολεία της Περιφέρειας μετακινούνται με μαθητικά δελτία και χιλιομετρικούς περιορισμούς.
Αυτό σημαίνει ότι ένας μεγάλος αριθμός μαθητών ουσιαστικά στερείται την πρόσβαση στο σχολείο, με αποτέλεσμα την αποχώρησή τους από το σχολείο. Η εμμονή της Κυβέρνησης στην εφαρμογή της ΚΥΑ καταστρατηγεί τη δυνατότητα των μαθητών να φοιτήσουν στο σχολείο που επιθυμούν και δημιουργεί συνθήκες άνισων ευκαιριών πρόσβασης σε ένα δημόσιο σχολείο. Η ζημιά ήδη έγινε. Πολλά παιδιά αποχώρησαν από τα σχολεία, αφού αδυνατούσαν να μετακινηθούν προς το σχολείο πού επιθυμούσαν.
KENA 17000 κενές ώρες εβδομαδιαία έχουν τα Μουσικά όλης της χώρας. Στα Καλλιτεχνικά δεν έχει ακόμη ξεκινήσει η διαδικασία κάλυψης των κενών. Σχεδόν λείπουν όλοι οι Καθηγητές της υποκριτικής, του κινηματογράφου και του χορού. Η ύπαρξη τόσων πολλών κενών ακυρώνει στην πράξη τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των Σχολείων μας. Δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη λειτουργία τους και υπονομεύει την ίδια την ύπαρξή τους.
ΣΙΤΙΣΗ. Άμεση Κάλυψη του Νομικού Κενού που δημιούργησε η νέα ΚΥΑ, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικοί διαγωνισμοί για όλα τα σχολεία
. Η αρμοδιότητα σίτισης να ανατεθεί στις Περιφέρειες όπως ήταν παλιά μαζί με την μεταφορά, με αποκλειστική χρηματοδότηση από το Κράτος. Το επιβαρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα, σε συνδυασμό με τις μεγάλες αποστάσεις που πρέπει να διανυθούν, έχουν ως αποτέλεσμα την πολύωρη απουσία των παιδιών από το σπίτι τους. Είναι αδύνατο να μπορέσουν να αντέξουν τόσες ώρες χωρίς διατροφή. Δεν πρόκειται περί επαιτείας αλλά για άμεση υποχρέωση της υπεύθυνης Πολιτείας προς του πολίτες και τα παιδιά τους.
ΒΙΒΛΙΑ. ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Απαιτούμε δωρεάν βιβλία στα ξενόγλωσσα τα Μουσικά Μαθήματα και Καλλιτεχνικά μαθήματα. Απαιτούμε επιτέλους την θεσμοθέτηση των αναλυτικών προγραμμάτων στο σύνολο των Μουσικών και Καλλιτεχνικών μαθημάτων, έτσι ώστε να προσδιορίζεται και το επίπεδο των σπουδών των παιδιών μας σε αυτά τα μαθήματα.
ΥΠΟΔΟΜΕΣ Πολλά σχολεία στερούνται κατάλληλων υποδομών. Απαιτούμε προγραμματισμό και χρηματοδότηση για σχολεία πού να καλύπτουν τις ανάγκες σε υποδομές. Πολλά από τα σχολεία μας δεν έχουν τους κατάλληλους χώρους να κάνουν τα Μουσικά τους Μαθήματα. Κάνουν μάθημα σε λυόμενες αίθουσες, όπως στο Βαρθολομιό, ακόμα και σε σκάλες δίπλα στις τουαλέτες ή στον ίδιο χώρο μαζί με παιδικούς σταθμούς, όπως στο Ρέθυμνο.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Απαιτούμε την άμεση εφαρμογή του Νόμου και των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων (παρ. 5 του άρθρου 8 του Ν2158 του 1993, Υ.Α. Γ2/7323/1997 (ΦΕΚ1233Β’) και Γ2/7324/1997 της Γ2/7324/1997/ ΦΕΚ1233Β’, Υ.Α. Γ2/3373/1999/ΦΕΚ1505Β) και να δίνονται πιστοποιήσεις στα παιδιά μας για το όργανο πού διδάχθηκαν στα Μουσικά σχολεία.
aerasnews.gr
Η διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πανελλαδικής κινητοποίησης για τα προβλήματα αντιμετωπίζονται σχετικά με τα κενά των εκπαιδευτικών, τη μεταφορά και τη σίτιση των μαθητών.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ
12χρονο Δημόσιο Σχολείο Γενικής Παιδείας με Μουσική, Καλλιτεχνική και αισθητική Καλλιέργεια. Τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία πού εμπιστευθήκαμε για τα παιδιά μας, παρόλα τα προβλήματα και τις ελλείψεις τους, κινούνται σε αυτή την κατεύθυνση και δεν θα επιτρέψουμε την απαξίωσή τους.
Απαιτούμε την άμεση πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού, για την κάλυψη των 17000 κενών ωρών στα Μουσικά Σχολεία και την άμεση προκήρυξη θέσεων για εκπαιδευτικό προσωπικό των Καλλιτεχνικών μαθημάτων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία (υποκριτικής, του κινηματογράφου και του χορού)
Απαιτούμε άμεσα αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών για τα σχολειά μας
Απαιτούμε οριστική και μόνιμη λύση για τις μεταφορές και την σίτιση.
Μεταφορές. Συνδέουμε την ύπαρξη των σχολείων με την λύση του προβλήματος της Μεταφοράς. Οι μετακινήσεις είναι μεγάλες και το ωράριο επιβαρυμένο, λόγω των επιπλέον ωρών των μουσικών μαθημάτων. Τα παιδιά μας εκτός από τις τσάντες έχουν την υποχρέωση να κουβαλούν και το όργανο επιλογής τους.. Έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει ότι τα σχολεία μας είναι διαδημοτικά και οι μετακινήσεις μεγάλες. Σε πολλές περιπτώσεις απαιτούν την μετεπιβίβαση των παιδιών σε περισσότερα από ένα μέσο Δημόσιας συγκοινωνίας.
Είναι, επομένως, πρακτικά αδύνατο να μετακινηθούν οι μαθητές των σχολείων μας με τις Δημόσιες συγκοινωνίες. Ζητάμε την κατάργηση της ΚΥΑ, όπως σήμερα ισχύει, και την μίσθωση λεωφορείων χωρίς χιλιομετρικές δεσμεύσεις για τα σχολεία μας. Δεν μας ικανοποιεί η παράταση των μισθώσεων. ‘Ηδη πολλά σχολεία της Περιφέρειας μετακινούνται με μαθητικά δελτία και χιλιομετρικούς περιορισμούς.
Αυτό σημαίνει ότι ένας μεγάλος αριθμός μαθητών ουσιαστικά στερείται την πρόσβαση στο σχολείο, με αποτέλεσμα την αποχώρησή τους από το σχολείο. Η εμμονή της Κυβέρνησης στην εφαρμογή της ΚΥΑ καταστρατηγεί τη δυνατότητα των μαθητών να φοιτήσουν στο σχολείο που επιθυμούν και δημιουργεί συνθήκες άνισων ευκαιριών πρόσβασης σε ένα δημόσιο σχολείο. Η ζημιά ήδη έγινε. Πολλά παιδιά αποχώρησαν από τα σχολεία, αφού αδυνατούσαν να μετακινηθούν προς το σχολείο πού επιθυμούσαν.
KENA 17000 κενές ώρες εβδομαδιαία έχουν τα Μουσικά όλης της χώρας. Στα Καλλιτεχνικά δεν έχει ακόμη ξεκινήσει η διαδικασία κάλυψης των κενών. Σχεδόν λείπουν όλοι οι Καθηγητές της υποκριτικής, του κινηματογράφου και του χορού. Η ύπαρξη τόσων πολλών κενών ακυρώνει στην πράξη τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των Σχολείων μας. Δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη λειτουργία τους και υπονομεύει την ίδια την ύπαρξή τους.
ΣΙΤΙΣΗ. Άμεση Κάλυψη του Νομικού Κενού που δημιούργησε η νέα ΚΥΑ, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικοί διαγωνισμοί για όλα τα σχολεία
ΒΙΒΛΙΑ. ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Απαιτούμε δωρεάν βιβλία στα ξενόγλωσσα τα Μουσικά Μαθήματα και Καλλιτεχνικά μαθήματα. Απαιτούμε επιτέλους την θεσμοθέτηση των αναλυτικών προγραμμάτων στο σύνολο των Μουσικών και Καλλιτεχνικών μαθημάτων, έτσι ώστε να προσδιορίζεται και το επίπεδο των σπουδών των παιδιών μας σε αυτά τα μαθήματα.
ΥΠΟΔΟΜΕΣ Πολλά σχολεία στερούνται κατάλληλων υποδομών. Απαιτούμε προγραμματισμό και χρηματοδότηση για σχολεία πού να καλύπτουν τις ανάγκες σε υποδομές. Πολλά από τα σχολεία μας δεν έχουν τους κατάλληλους χώρους να κάνουν τα Μουσικά τους Μαθήματα. Κάνουν μάθημα σε λυόμενες αίθουσες, όπως στο Βαρθολομιό, ακόμα και σε σκάλες δίπλα στις τουαλέτες ή στον ίδιο χώρο μαζί με παιδικούς σταθμούς, όπως στο Ρέθυμνο.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Απαιτούμε την άμεση εφαρμογή του Νόμου και των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων (παρ. 5 του άρθρου 8 του Ν2158 του 1993, Υ.Α. Γ2/7323/1997 (ΦΕΚ1233Β’) και Γ2/7324/1997 της Γ2/7324/1997/ ΦΕΚ1233Β’, Υ.Α. Γ2/3373/1999/ΦΕΚ1505Β) και να δίνονται πιστοποιήσεις στα παιδιά μας για το όργανο πού διδάχθηκαν στα Μουσικά σχολεία.
aerasnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου