Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Μαθητικες μαρτυρίες -6

Ο φιλόλογος μου παρ’ ότι τούγραψα στο διαγώνισμα για 20 μούβαλε βαθμό τετραμήνου 13 χωρίς να μ’ έχει εξετάσει ούτε μια φορά. Η κυρία των Μαθηματικών επίσης όταν της έγραψα για είκοσι στο διαγώνισμα, αυτή μου έβαλε 16, γιατί λέει πιθανότατα έκανα αντιγραφή. Ευδοκία.  

Τον Κώστα η μαμά του όταν παίρνει μπράβο στο τετράδιο, δεν του λεει τίποτα. Αν όμως παίρνει κακό βαθμό, τον βρίζει και τον δέρνει. Αγγελική.

Χθες μου έπεσε στα χέρια μια εφημερίδα που έλεγε τους μισθους των καθηγητών στην Ευρώπη . 2900 ευρώ παίρνουν οι γερμανοί καθηγητές , 2300 οι ιρλανδοί , 2000 οι ισπανοί ,1900 οι φιλανδοί ,1600 οι κύπριοι . Οι δικοί μας με 1250 και που πάνε στη δουλειά κάνουνε ηρωισμό . Θεοφάνης 


Δεν είναι εύκολο να βρείς σήμερα φιλικούς καθηγητές. Είχαμε δύο παλιά. Φοβεροί.Πίναμε μαζί, συζητούσαμε. Και στο μάθημά τους τέλειοι. Βάσω. 

Ο πατέρας μου υπερηφανεύεται ότι στα χρόνια του αν δεν έκανε κοπάνες δεν έβγαινε η χρονιά .Και τώρα μου το παίζει Σαντάμ Χουσείν με πρώτο όμηρο εμένα. Στάθης.

Είμαι στην περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μου και χθες, 20 Σεπτεμβρίου, μας μάζεψε χαρούμενος ο υπεύθυνος καθηγητής για να μας αναγγείλει ότι μπορούμε να πάμε περιβαλλοντική εκδρομή στην Ευρώπη. Μας διάβαζε το κείμενο της εγκυκλίου όταν ξαφνικά σταμάτησε, κιτρίνισε και απογοητευμένος είπε : ‘’ Παιδιά δυστυχώς η ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για την εκδρομή έχει λήξει από τις αρχές Αυγούστου. Απίστευτο ’’. Απίστευτο είπα κι εγώ, πιστευτό όμως ότι κάποιοι ‘’ ημέτεροι ’’ ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους.... Ντίνος.

Εφέτος πήγα στην πρώτη Γυμνασίου μαζί με τον μεγαλύτερο αδελφό μου τον Σκελχήμ γιατί πέρσι έμεινε στην ίδια τάξη μιάς και δεν πέρασε στα Μαθηματικά και στη Γεωγραφία. Το Σεπτέμβρη όμως κόπηκε στη Βιολογία, που είχε περάσει πέρσι, με αποτέλεσμα να μείνει και πάλι στην ίδια τάξη. Είναι δίκιο να χάσει τη χρονιά του και να εγκαταλείψει το σχολείο ; Μαρισόλα.

Αλήθεια αφού η γενιά σας ήταν τόσο συνειδητοποιημένη, γιατί τα περισσότερα από τα υπέροχα παιδιά του Μάη ‘68 κατάντησαν βολεμένοι υπάλληλοι ή νεόπλουτοι γιάπηδες ; Αυτά ήταν τα όνειρά τους ; Αφού η γενιά σας ήταν τόσο ικανή γιατί δεν μπόρεσε να μας προσφέρει ουσιαστική παιδεία; Γεωργία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: