Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

Μαθητικες μαρτυριες -3

Ο διευθυντής του σχολείου μάς κατηγόρησε ότι δεν στηρίζουμε την πρόσθετη διδακτική βοήθεια. Ελάχιστα παιδιά παρακολουθούν τ’ απογευματινά τμήματα μας είπε. Ποιός όμως συνεχίζει μεσημεριάτικα βοηθητικά μαθήματα, μετά από ένα εντατικό εφτάωρο ; Αλέξανδρος.

Xθες είπα στη μάνα μου ότι πάω για καφέ . ''Να κάτσεις και να διαβάσεις λατινικά '' μου απάντησε . Και μετά γιά παρηγοριά 
μου πέταξε . '' Μιά χρονιά είναι θα περάσει '' . Εδω και δώδεκα χρόνια μιά χρονιά είναι ! Μια χρονιά θα είναι κι η σχολή , μιά χρονιά κι ο στρατός , μιά χρονιά και η δουλειά . Και μιά μέρα θα ξυπνήσω ιδρωμένος και θα αναρωτηθώ . Δεν είχα όνειρα εγώ ;
Βαγγέλης . 

Άθλια κατάσταση επικρατεί στο Γυμνάσιο μας. Κάνουμε μάθημα σε μια αίθουσα που ήταν τουαλέτα που ενώ χωράει 19 άτομα, κάνουμε μάθημα 29 άτομα. Ο πίνακας μάλιστα στηρίζεται στις βρύσες της πρώην τουαλέτας. Ιάκωβος.

Έμαθα σήμερα ότι συνεδρίασε το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας στο οποίο είχαν δικαίωμα συμμετοχής μέχρι και βιομήχανοι. Ολοι μίλησαν για εκπαίδευση και για μαθητές, μόνο που οι μαθητές ήταν απρόσκλητοι και απόντες στον σχεδιασμό του μέλλοντος τους.Ρε μπας και μας θεωρούν ζώα ; Σπύρος.  

Μερικοί καθηγητές μας όταν κάνουμε κατάληψη μας κατηγορούν, μας βάζουν απουσίες και προσπαθούν με απειλές να μας χώσουν στο σχολείο. Όταν όμως αυτοί κάνουν απεργίες μας ζητούν την συμπαράσταση μας. Στα αιτήματά τους μάλιστα, πρώτο θέμα είναι πάντα το οικονομικό τους πρόβλημα και τελευταίο το θέμα της βελτίωσης της παιδείας. 
Πάει τίποτα μπροστά όταν μας χρησιμοποιούν όπως και όταν αυτοί γουστάρουν ; Έφη.

Την Μαρία η μαμά της την εξετάζει κάθε μέρα σε όλα τα μαθήματα. Σήμερα μου είπε ότι όταν έρχεται η ώρα να εξεταστεί τρέμουν τα χέρια της. Γι’ αυτόν τον λόγο έχει μισήσει σχολείο και βιβλίο. Ελεάνα. 

Για μένα ιδανικός καθηγητής είναι ένας άνθρωπος που θα έμπαινε μέσα και εκτός από καλημέρα θα ρώταγε και ‘’τι κάνεις ‘’. Θα ήθελα να έχει γνώσεις και να μπορεί να μου τις μεταδώσει. Να μου δίνει κίνητρο : τη φιλία, το φιλότιμο, να με κάνει να διαβάσω γι’ αυτόν ή να με πείσει ότι το κάνω για μένα και τους γονείς μου. Και να μη δίνει σημασία μόνο στους καλούς μαθητές. Χαρίλαος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: