Κυριακή 19 Ιουλίου 2009

Μαθητικες μαρτυρίες -5

Η φιλόλογος μας ήταν η μόνη που μας άφηνε να συζητάμε ελεύθερα. Μια φορά μας είχε πει : ‘’ Παιδιά, να συζητήσουμε ότι θέλετε εσείς ‘’. Έξι χρόνια στο σχολείο, δεν μου’ χε ξανασυμβεί αυτό ‘’ Ήρα.


Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι μου πρόσφεραν τα Τροχιακά, τι με ωφέλησε η Γονιδιακή βιβλιοθήκη, σε τι με εκπαίδευσε η Θερμοδυναμική, ποια η βοήθεια της Θεωρίας των αριθμών και τόσων άλλων ‘’ θεωριών ‘’ ; Πιθανότατα να μισήσω σχολείο και μάθηση. Θωμάς.  

Θέλαμε να κάνουμε τη μηνιαία τακτική γενική την Πέμπτη. Όμως ο υπεύθυνος καθηγητής τής τάξης, μας το αρνήθηκε λέγοντας ότι οι καθηγητές και ο διευθυντής καθορίζει αυτή την ημέρα με την συνεργασία μας, που βέβαια καθόλου δεν τη λαβαίνουν υπ' όψη τους. Εκείνη τη συνέλευση τσατισμένοι δεν την κάναμε ποτέ. Πάει περίπατο! Χασάν.

Ο τρόπος με τον οποίο ήρθαν τα παιδιά σε επαφή με την πολιτική - στη Βουλή - ήταν τελείως πλασματικός. Ο δικός μας, στις καταλήψεις, βγήκε κάτω από την πίεση των συνθηκών. Κατευθύνουν την νεολαία να μιμείται την καρικατούρα της Βουλής των Ελλήνων. Έλσα.

Ο Βαγγέλης με τον μπαμπά του και καθηγητή μας πήγε τρεις ημέρες ταξίδι τσάμπα στη Μύκονο. Προσφορά, λέει, του ταξιδιωτικού γραφείου που μας οργάνωσε την περσινή τριήμερη μας. Μήπως συμφέρει του χρόνου να οργανώσω κι’ εγώ καμμιά σχολική εκδρομή ; Κατερίνα. 

'' Είσαι 16 και δεν πρέπει να έχεις άποψη '' Έτσι μου λέει ο πατέρας μου . Μεγαλώνω γιά να τον μισώ πιό πολύ. Ε

Σήμερα μας ανακοίνωσαν ότι για τρίτη φορά από πέρσι αλλάζει το σύστημα εξετάσεων στο λύκειο. Το σύστημα αυτό που πριν ένα περίπου χρόνο αντικατάστησε κάποιο άλλο και που το άλλο πήρε τη θέση κάποιου παλιότερου. Τελικά σε ποιό να έχουμε εμπιστοσύνη ; Μήπως και το υπάρχον σε λίγους μήνες το καταργήσουν κι’ αυτό ; Ανδρέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: