ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ
«Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν»; (Μπέρτολτ Μπρεχτ)
Το είπαν σχέδιο για την αναβάθμιση της Παιδείας. Μα για ποια αναβάθμιση μιλάνε όταν επαναφέρουν πρακτικές του μακρινού παρελθόντος; Τότε που το σχολείο και ο δάσκαλος ήταν φόβητρο και που οι σπουδές ήταν προνόμιο λίγων τυχερών; Και εννοείται πως ένα τέτοιο σχολείο θα θεωρήσει άχρηστες τις τέχνες, τις κοινωνικές επιστήμες, τις πολιτικές επιστήμες και οτιδήπο...
Δείτε περισσότερα«Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν»; (Μπέρτολτ Μπρεχτ)
Το είπαν σχέδιο για την αναβάθμιση της Παιδείας. Μα για ποια αναβάθμιση μιλάνε όταν επαναφέρουν πρακτικές του μακρινού παρελθόντος; Τότε που το σχολείο και ο δάσκαλος ήταν φόβητρο και που οι σπουδές ήταν προνόμιο λίγων τυχερών; Και εννοείται πως ένα τέτοιο σχολείο θα θεωρήσει άχρηστες τις τέχνες, τις κοινωνικές επιστήμες, τις πολιτικές επιστήμες και οτιδήπο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου