Να μην περάσουν οι αντιεπιστημονικές- αντιπαιδαγωγικές αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα που καταργούν ολόκληρα διδακτικά αντικείμενα και κλάδους, ζητά η ΕΛΜΕ Πειραιά
Συγκεκριμένα, αναφέρει τις παρακάτω κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών:
- Πέμπτη 25/06 19:30, όλοι στη διαδήλωση των ΕΛΜΕ και των Συλλόγων Π.Ε. στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή!
- Πέμπτη 25/6 στις 14:00 στηρίζουμε και συμμετέχουμε στην παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας ενάντια στις απολύσεις 40 χιλιάδων και πλέον αναπληρωτών που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες μαζί με τις συμβασιούχους στην καθαριότητα και τους γονείς. Τώρα μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους!
- Παρασκευή 26/06/2020 19:00 στον Όρμο Κράκαρη (παραλία Λιπασμάτων) στη Δραπετσώνα, από κοινού με εκπαιδευτικά σωματεία του Πειραιά, την Ένωση Γονέων Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Να φύγουν άμεσα τα καζάνια του θανάτου-Να αποδοθεί ολόκληρη η έκταση των Λιπασμάτων στο λαό.
- Δευτέρα 29/6 11:00 (3ωρη στάση εργασίας 10:00-13:00) νέα συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας ενάντια στον εξοβελισμό μαθημάτων, ενάντια στις χιλιάδες απολύσεις
Όπως τους σταματήσαμε με τις κάμερες έτσι θα σταματήσουμε και τις αλλαγές που φέρνουν απολύσεις συναδέλφων!
χρονια τωρα κι οχι μονο σημερα παρατηρω δυστυχως σχεδον ολες οι κινητοποιησεις για την οποια προστασια, αναβαθμιση, αλλαγη, βελτιωση, μεταρρυθμιση της καλλιεργειας των μαθητων/τριων, ν' αφηνουν κυριολεκτικα εξω απο αυτες της διαδικασιες τη νεολαια. Γονεις, μαθητες, υπαλληλοι, επιστημονικοι φορεις και κομματα βροντοφωναζουν και αγωνιζονται για ποιους αραγε; Αγωνιζονται για το μελλον των παιδιων τα οποια συστηματικα τ' αφηνουν εξω απο την συμμετοχη, που τους πρεπει στον αγωνα αυτο. Και τους πρεπει το κυριο μερος αυτης της διαδικασιας γιατι αφορα την καλλιεργεια τους και τη ζωη τους. Δυστυχως οι ενηλικες εχουν ενστερνιστει την αντιληψη οτι τα νεαρα ατομα δεν ειναι ικανα να εχουν αποψη για τις συνθηκες εκπαιδευσης και εργασιας τους. Μια αντιληψη που την στηριζουν στην αγνοια - την οποια οι ιδιοι δεν προσπαθουν να αρθει - και στην αυθορμησια της νεοτητας. Θα ερωτησω κι εγω με τη σειρα μου ν' αναλογιστουν οι ενηλικες ποσα λαθη οι ιδιοι εχουν κανει και που οφειλονται σε ενα σωρο αδυναμιες συμφυτες με την παραπληροφορηση και τον συντηρητισμο την ενηλικιωσης τους.
Δυστυχως σ' ενα μεγαλο βαθμο οι ενηλικες παιζουν το παιχνιδι του κρατους στην εκπαιδευση. Περιθωριοποιηση της νεολαιας αυτο,περιθωριοποιηση και οι σοφοι, υπαλληλοι, επαγγελματιες, γονεις, κομματικοι και ινστρουχτορες, δινοντας στη νεολαια τον βολικο για αυτους ρολο του 'προστατευομενου' παρατηρητη της ζωης της, να τραγουδα το 'φοβαμαι αυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα'
διογενης
χρονια τωρα κι οχι μονο σημερα παρατηρω δυστυχως σχεδον ολες οι κινητοποιησεις για την οποια προστασια, αναβαθμιση, αλλαγη, βελτιωση, μεταρρυθμιση της καλλιεργειας των μαθητων/τριων, ν' αφηνουν κυριολεκτικα εξω απο αυτες της διαδικασιες τη νεολαια. Γονεις, μαθητες, υπαλληλοι, επιστημονικοι φορεις και κομματα βροντοφωναζουν και αγωνιζονται για ποιους αραγε; Αγωνιζονται για το μελλον των παιδιων τα οποια συστηματικα τ' αφηνουν εξω απο την συμμετοχη, που τους πρεπει στον αγωνα αυτο. Και τους πρεπει το κυριο μερος αυτης της διαδικασιας γιατι αφορα την καλλιεργεια τους και τη ζωη τους. Δυστυχως οι ενηλικες εχουν ενστερνιστει την αντιληψη οτι τα νεαρα ατομα δεν ειναι ικανα να εχουν αποψη για τις συνθηκες εκπαιδευσης και εργασιας τους. Μια αντιληψη που την στηριζουν στην αγνοια - την οποια οι ιδιοι δεν προσπαθουν να αρθει - και στην αυθορμησια της νεοτητας. Θα ερωτησω κι εγω με τη σειρα μου ν' αναλογιστουν οι ενηλικες ποσα λαθη οι ιδιοι εχουν κανει και που οφειλονται σε ενα σωρο αδυναμιες συμφυτες με την παραπληροφορηση και τον συντηρητισμο την ενηλικιωσης τους.
Δυστυχως σ' ενα μεγαλο βαθμο οι ενηλικες παιζουν το παιχνιδι του κρατους στην εκπαιδευση. Περιθωριοποιηση της νεολαιας αυτο,περιθωριοποιηση και οι σοφοι, υπαλληλοι, επαγγελματιες, γονεις, κομματικοι και ινστρουχτορες, δινοντας στη νεολαια τον βολικο για αυτους ρολο του 'προστατευομενου' παρατηρητη της ζωης της, να τραγουδα το 'φοβαμαι αυτα που θα γινουν για μενα χωρις εμενα'
διογενης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου