Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Αποχή των μαθητών, με αφορμή την αντιμετώπιση δύο μαθητριών της Α' και Γ' Γυμνασίου από τη διευθύντρια, η οποία ζητά την απομάκρυνσή τους από το σχολείο, λόγω εντοπιότητας - Στη δικαιοσύνη ο πατέρας του ενός κοριτσιού - Συγκινεί η επιστολή της 14χρονης
Έντονες αντιδράσεις και αποχή μαθητών έφερε η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο Γυμνάσιο Βυρώνειας, στις Σέρρες, καθώς δύο μαθήτριες της Α' και Γ' Γυμνασίου απομακρύνονται από το σχολείο, λόγω χωροταξικής κατανομής. Μάλιστα, οι μαθητές στρέφονται κατά της διευθύντριας του σχολείου, η οποία, όπως καταγγέλλουν ασκεί bullying σε βάρος των κοριτσιών, υποτιμώντας τα και μειώνοντάς τα μπροστά στους συμμαθητές τους.
Η κατάσταση προκάλεσε την παρέμβαση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, την παρέμβαση του οποίου είχαν ζητήσει ήδη οι μαθητές, προκειμένου να υπάρξει λύση στο πρόβλημα.
Όπως έχει γίνει γνωστό, οι μαθήτριες θα φοιτούσαν κανονικά στο Γυμνάσιο Πετριτσίου, όπου είναι η κατοικία τους, όμως, λόγω εργασίας των γονιών τους, παρακολουθούν μαθήματα σε αυτό της Βυρώνειας, καθώς μετά τα μαθήματα πηγαίνουν σε σπίτια οικείων τους στη συγκεκριμένη περιοχή.
Το θέμα μάλιστα έχει φτάσει και στη Δικαιοσύνη, καθώς, όπως δήλωσε ο πατέρας της μαθήτριας της Γ' Γυμνασίου στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό«Επιλογές», η κόρη του τού τηλεφώνησε την περασμένη Παρασκευή ενημερώνοντάς τον ότι βρίσκεται εκτός σχολείου με εντολή της Διευθύντριας.
Καταγγελίες κατά της διευθύντριας από τους μαθητές του Γενικού Λυκείου και του Γυμνασίου Βυρώνειας 
Τα Δεκαπενταμελή Συμβούλια Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου Βυρώνειας εξέδωσαν πριν λίγες ημέρες καταγγελία στην οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρουν ότι προχώρησαν σε τρίωρη αποχή, κατά τη διάρκεια της οποίας ετοίμασαν και απέστειλαν στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών επιστολή με την οποία ζητούν την απομάκρυνση τη διευθύντριας από το σχολείο τους.
Όπως επισημαίνουν οι μαθητές, «στην επιστολή διευκρινίζουμε πως η κυρία Διευθύντρια προσπαθεί να υποτιμήσει μαθητές του σχολείου, ασκώντας τους ψυχολογικό πόλεμο και μπουλινκγ, φτάνοντας σε σημείο να χλευαζει και να χρησιμοποιεί ύβρις εναντίων τους μπροστά στους συμμαθητές τους για τις πράξεις τους, με μαρτυρίες μαθητών να υπάρχουν».
Παράλληλα, τα δεκαπενταμελή συμβούλια τονίζουν ότι «ασχολούμαστε λοιπόν με τρία χρόνια τα οποία η διευθύντρια δημιουργεί αμέτρητα προβλήματα στο σχολείο μας και ως αποκορύφωμα ζήτα έγγραφα που αφορούν τη φοίτηση μαθητών στο σχολείο ενώ η ίδια τους έχει δεχτεί μετά από τις απαραίτητες προφορικές διευκρινήσεις που ζήτησε από τους γονείς μήνες ή χρόνια πριν και επικαλούμενη φόρτο εργασίας παραμελεί τα καθήκοντά της και παίρνει πίσω τις αποφάσεις της μετά από πίεση και παράκληση του προϊστάμενου (όπως μας έχει πει η κυρία Διευθύντρια)».
Ακόμα, συνεχίζουν: «Όσον αφορά τον διευθυντή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα πρέπει να ξέρετε πως με μεγάλη μας έκπληξη αντιληφθήκαμε πως η επιστολή μας δεν τον άγγιξε εφόσον στην συνέντευξή του λίγες ώρες μετά την αποστολή της επιστολής, ο ίδιος δεν παρουσίασε ούτε λέξη από τις ανησυχίες, τα προβλήματα και το αίτημα το οποίο θέσαμε. Το ενδιαφέρον του στράφηκε σε έναν γονιό ο οποίος επιτέθηκε σύμφωνα με τον ίδιο στο γραφείο της κυρίας Διευθύντριας παρουσιάζοντας τα γεγονότα από την μία πλευρά των εμπλεκομένων με την παραπλάνηση καναλιών, δημοσιογράφων και πολιτών να είναι εμφανέστατη».
Οι μαθητές ζητούν μεταξύ άλλων από το διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών να επιληφθεί του θέματος, ώστε να δοθεί λύση στο πρόβλημα των δύο μαθητριών. 
Τι δηλώνει ο πατέρας της μαθήτριας της Γ' Γυμνασίου - Τι καταγγέλλει ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών
Σε παρέμβασή του στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό «Επιλογές», ο πατέρας της μαθήτριας της Γ΄ Γυμνασίου, Αλέξανδρος Αμπεριάδης, αναφέρθηκε σε σειρά γεγονότων που εδώ και τρία χρόνια ταλαιπωρούν την κόρη του που φοιτά στο Γυμνάσιο της Βυρώνειας ξεκαθαρίζοντας πως δεν φοιτά στο Γυμνάσιο Πετριτσίου αφού εκεί είναι η κατοικία της οικογένειας καθώς τόσο ο ίδιος όσο και η σύζυγος του εργάζονται σε άλλες περιοχές και το παιδί μετά το τέλος του σχολείου πήγαινε στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς που βρίσκεται στη Βυρώνεια για να δέχεται την φροντίδα και την προστασία που πρέπει.
Το θέμα έχει φτάσει και στη Δικαιοσύνη, καθώς ο πατέρας της μαθήτριας δέχθηκε τηλέφωνο από την κόρη του την περασμένη Παρασκευή, η οποία του εξήγησε ότι βρίσκεται εκτός σχολείου με εντολή της Διευθύντριας, όπως ο ίδιος τονίζει.
Από την πλευρά του, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών έκανε τις εξής δηλώσεις:
Συγκινεί με επιστολή της η 14χρονη μαθήτρια
Από την πλευρά της, η μαθήτρια της Γ' Γυμνασίου Μαρία Αμπεριάδου συνέταξε επιστολή, στην οποία απευθύνεται στους συμμαθητές της και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου της.
Πιο αναλυτικά αναφέρει:
«Αγαπημένοι μου δάσκαλοι/λες και συμμαθητές/τριες οι γονείς μου που με στηρίζουν σε κάθε μου βήμα και τους υπεραγαπώ γιαυτό με έγραψαν σε αυτό το σχολείο
γιατί πίστευαν όπως κι εγώ ότι ήταν το καλύτερο για μένα, ότι εδώ θα ήμουν χαρούμενη και θα βρισκόμουν ανάμεσα σε αγαπημένα πρόσωπα τους συμμαθητές μου και τους καθηγητές που έχουν ταχθεί να μας μαθαίνουν αλλά και να μας φροντίζουν σα δεύτεροι γονείς μας, αλλά και γιατί η Βυρώνεια είναι ο τόπος της δουλειά του μπαμπά μου έτσι θα βρισκόταν κοντά μου τουλάχιστον ο ένας σε περίπτωση που κάτι χρειαζόμουν.
Βλέπετε οι γονείς μου εργάζονται και οι δύο σκληρά για να τα βγάλουμε πέρα.
Είμαι μαθήτρια αυτού του σχολείου από την Α΄ Γυμνασίου δε γνωρίζω τι κακό έκανα και σε ποιον, αυτό που ξέρω είναι πώς εδώ και μισό χρόνο η ζωή μου άλλαξε.
Έγινα ανεπιθύμητη στο σχολείο μου κατηγορήθηκα προσβλήθηκα, στοχοποιήθηκα και τώρα στην τελευταία χρονιά πριν την αποφοίτησή μου κι εγώ και οι γονείς μου κυνηγηθήκαμε στο όνομα της χωροταξικής κατανομής όπως λέει ο προϊστάμενος και στο όνομα του νόμου όπως λέει η διευθύντρια.
Ποιας χωροταξικής κατανομής αφού είμαστε μόνο 26 όλα κι όλα τα παιδιά και 5 στην Γ΄τάξη;; και ποιου νόμου αφού ο νόμος των μετεγγραφών έγινε για να διευκολύνουν εμάς και τις οικογένειές μας;
Είμαι ένα παιδί που δύο παιδαγωγοί που ορκίστηκαν να φροντίζουν για την εκπαίδευσή και το καλό μου (ο προϊστάμενος της Β/θμιας με τη απραξία του και η Δ/ντρια με τις ενέργειές της)με έβγαλαν την 1η ώρα την Πέμπτη 21 του μηνός από το μάθημα μου και με οδήγησαν στην αυλή για να με τιμωρήσουν έτσι που δε συμφωνούσαν οι γονείς μου στην μετεγγραφή μου.
Αλήθεια κ. διευθύντρια αν δεν δούλευε ο μπαμπάς μου στη Βυρώνεια ποιος θα με έπαιρνε από το σχολείο όταν με διώξατε πόση ώρα θα περίμενα έξω;;
Λυπάμαι πολύ που στην προσπάθειά μας για το αυτονόητο να προστατέψουμε το δικαίωμα μου στην εκπαίδευση γίναμε αφορμή για αναστάτωση και ένταση στη σχολική ζωή. Όμως πιστεύω όπως μου έμαθαν κάποιοι από τους καλούς μου δασκάλους πώς σήμερα είμαι εγώ αύριο έρχεται η σειρά κάποιου άλλου.
Θέλω να ξέρετε ότι όλα αυτά είναι πολύ δύσκολα για μένα.
Θα ήθελα να ξημερώνει ο Θεός την κάθε μέρα για μένα όπως για όλα τα άλλα παιδιά που ετοιμάζονται κάθε πρωί και πάνε με χαρά στο σχολείο τους χωρίς να σκέφτομαι τι θα γίνει πάλι σήμερα σε ποιο μαρτύριο θα με υποβάλει πάλι αυτή που υποτίθεται με προστατεύει. Θα ήθελα κι εγώ να ζω οικογενειακές στιγμές καθημερινότητας και να μην ασχολούμαστε με το κυνηγητό της διευθύντριας.
Από μέσα από την καρδιά μου ευχαριστώ πρώτα αυτούς που με πίστεψαν και με στήριξαν τη μαμά μου και τον μπαμπά μου και μετά όλους εσάς.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: