Στις 23 Φεβρουαρίου έκανα μία ανάρτηση με τίτλο: Η οδύσσεια ενός παιδιού από τα Θέρμα για την μεταφορά του στο Νηπιαγωγείο Καμαριώτισσας - Θετική εξέλιξη, που όπως μαρτυράει και ο τίτλος αφορούσε τις δυσκολίες μεταφοράς ενός μικρού μαθητή από τα Θέρμα που κατοικεί με την οικογένεια του στο Νηπιαγωγείο Καμαριώτισσας όπου υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να φοιτά κανονικά.
Ένα πρόβλημα που δεν λύνεται ούτε τον Οκτώβριο, ούτε τον Δεκέμβριο, πολύ περισσότερο ούτε τον Μάρτιο ή τον Μάιο γιατί σήμερα το θέμα παραμένει ακόμη άλυτο...!!! Το θέμα έχουν υποχρέωση το ελληνικό Κράτος το Υπουργείο Παιδείας, το Υπουργείο Μεταφορών, η εκάστοτε Περιφερειακή Ενότητα, η ΔΙΠΕ ή η ΔΊΔΕ αντίστοιχα του Νομού να το έχουν λύσει για όλα τα παιδιά της Ελληνικής Επικράτειας 1 Σεπτεμβρίου ή το αργότερο αμέσως μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και σίγουρα μέσα στον Σεπτέμβριο...
Ας πάω λίγο πιο πίσω, κάποια στιγμή, με κάλεσε η μητέρα του μικρού Κωνσταντίνου η κυρία Νεκταρία Φράγκου και μου είπε πως το θέμα παραμένει ακόμη άλυτο και θα ήθελε να βγει στην εκπομπή μου "Ορθά Κοφτά" στο Samothraki Web Radio, της είπα ότι έλειπα και πως με την επιστροφή μου, θα επικοινωνούσα μαζί της να το κανονίσουμε, όταν επέστρεψα, λίγο το φορτωμένο πρόγραμμα λόγω της προεκλογικής περιόδου σε συνάρτηση με το ότι η εκπομπή είναι εβδομαδιαία, λίγο το Πάσχα, λίγο ότι μου διέφυγε και οφείλω δημόσια να ζητήσω συγγνώμη για αυτό, δεν ασχολήθηκα...
Σήμερα συνάντησα τον πατέρα του μικρού μαθητή κύριο Παναγιώτη Μάντζαρη, στο ίδιο μέρος που έτυχε να είμαι αυτήκοος μάρτυρας της συζήτησης του την προηγούμενη φορά και τον ρώτησα αν υπάρχει κάποια εξέλιξη. Γεμάτος δικαιολογημένη αγανάκτηση, δικαιολογημένο θυμό και πλήρως απογοητευμένος μου απάντησε: καμία εξέλιξη... Συνεχίζοντας την συζήτηση, τον ρώτησα αν τώρα που είναι προεκλογική περίοδο και άρχισε η παρέλαση υποψηφίων από το νησί απευθύνθηκε σε κάποιον.
Μου απάντησε: "Όχι, γιατί μόνο ΘΑ ακούσω... Τον Σεπτέμβριο το παιδί μου ΘΑ πάει στην ίδια τάξη, ΘΑ αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα, εγώ ανά πάσα στιγμή κινδυνεύω να βρεθώ κατηγορούμενος ότι δεν στέλνω το παιδί μου σχολείο και ας μη φταίω, ας χάνω μεροκάματα (ψαράς είναι ο άνθρωπος) όπως σήμερα και αυτοί δεν θα έχουν κάνει ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ..."
Άδικο έχει άραγε...;;;
Συνέχισε λέγοντας:
"Ο κύριος Βίτσας μας ενημέρωσε πως έχει στείλει από την πλευρά του έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, αλλά και από εκεί δεν είχαμε εξέλιξη...
Το ιδανικό θα ήταν το παιδί μου να ξεκινάει από το σπίτι και να φτάνει στην ώρα του (8:15) στο νηπιαγωγείο, αφού δεν μπορούν να συνεννοηθούν οι αρμόδιοι ή δεν θέλουν, τουλάχιστον ας αφήνουν το παιδί να κατεβαίνει με τα μεγαλύτερα αδέρφια του, ας το παραλαμβάνει στην Καμαριωτισσα η σύνοδος που πάει με το λεωφορειάκι στα υπόλοιπα χωριά, ας το έχει μαζί της και ας το αφήνει στο νηπιαγωγείο μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά, αλλά και αυτό ακόμη δε το δέχονται γιατί λένε ότι το παιδί θα ταλαιπωρείται πολύ ώρα"
Του πρότεινα όπως τα είπε σε εμένα να έρθει την Κυριακή στην εκπομπή να τα πει δημόσια, μήπως τα ακούσει κάποιος υπεύθυνος και ευαισθητοποιηθεί... Δέχτηκε. Στην συνέχεια όμως θυμήθηκα ότι απο την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΙΠΕ) Έβρου είχε αναλάβει ο κύριος Δημήτρης Ουζούνης να διερευνήσει την υπόθεση. Επικοινώνησα μαζί του, ο άνθρωπος άκουσε με απορία και αγανάκτηση ότι το θέμα ακόμη δεν είχε λυθεί, λέγοντας πως με λίγη καλή θέληση από όλους (γονείς, νηπιαγωγείο, ΚΤΕΛ) το θέμα θα μπορούσε να είχε λυθεί εδώ και πολύ καιρό, αν και από την Περιφέρεια θα ξεκινούσε ή έχει ξεκινήσει (δεν συγκράτησα ακριβώς την φράση του) διαγωνισμός για την διαδικασία μίσθωσης ΤΑΞΙ για την μεταφορά του συγκεκριμένου μαθητή. Ανανεώσαμε την επικοινωνία μας για την Δευτέρα.
Σε λιγότερο από 5 λεπτά χτύπησε το τηλέφωνο του κυρίου Μάντζαρη, ήταν η διευθύντρια του νηπιαγωγείου και τον κάλεσε να πάει από εκεί να συζητήσουν το θέμα...
Μακάρι να βρεθεί λύση και δεν χρειάζεται για κάθε μεμονωμένο παιδί να γίνεται τέτοιος αγώνας, αλλά από την αρχή της σχολικής χρονιάς με οποιονδήποτε τρόπο να υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης όλων των μαθητών στα σχολεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου