Τόσο στις περσινές οδηγίες του ΕΟΔΥ (31/8/2020) όσο και στις φετινές (10/9/2020) εμπεριέχεται η παρακάτω σημαντική σύσταση για την αραίωση των μαθητών στις πολυπληθείς τάξεις:
«Είναι σημαντικό να ορίζονται και να συμφωνούνται σε τοπικό επίπεδο οι ακριβείς τρόποι εφαρμογής των γενικών αρχών των μέτρων προφύλαξης στα σχολεία, με πρωτοβουλία και επινοητικότητα τόσο σε σχέση με την όλη οργάνωση της σχολικής ζωής όσο και σε σχέση με την αξιοποίηση χώρων και άλλων πόρων που ενδεχομένως διατίθενται στην κάθε σχολική και ευρύτερη κοινότητα».
Κι ενώ ο ΕΟΔΥ δίνει αυτή την κατεύθυνση και ζητά "αξιοποίηση χώρων και άλλων πόρων...στην κάθε σχολική και ευρύτερη κοινότητα", υιοθετώντας τις απόψεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, η υπουργός Παιδείας απλώς τον αγνοεί. Και δεν απευθύνει ανάλογη εγκύκλιο, ώστε, να διερευνηθούν σε κάθε σχολική μονάδα και σε κάθε Δήμο της χώρας με πρόβλημα πολυπληθών τμημάτων, οι τρόποι αραίωσης.
Μάλιστα, στη πρόσφατη ομιλία της στη Βουλή η κυρία Κεραμέως δεν είπε ούτε μια λέξη αυτοκριτικής για το παγκόσμιο αρνητικό ρεκόρ στο κλείσιμο των σχολείων πέρυσι και υποκριτικά ευχαρίστησε επανειλημμένα τον ΕΟΔΥ, επιχειρώντας να πείσει ότι υλοποιεί πιστά και υπάκουα τις οδηγίες του.
Αφού, για να δικαιολογήσει την άρνησή της στην αραίωση των αιθουσών που ζητά ο ΕΟΔΥ, κατέφυγε -όπως και πέρυσι- στο παραπειστικό επιχείρημα, και στην τερατολογία ότι τάχα αυτό απαιτεί τον διπλασιασμό των τμημάτων και των εκπαιδευτικών. "Είναι δυνατό να πάμε σε 180.000 τμήματα και σε 300.000 καθηγητές;" αναρωτήθηκε από το βήμα της Βουλής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου