Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

 

Ούτως ή άλλως η σχολική χρονιά που ξεκίνησε αναμένεται ιδιαίτερα εκρηκτική εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής. Τα σχολεία άνοιξαν χωρίς μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, αλλά με νέα αυταρχικά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα.

Μετά τα 22 Γυμνάσια και Λύκεια στην Πάτρα και 8 στο Αγρίνιο που βρίσκονταν υπό κατάληψη την Παρασκευή (Διαβάστε πατώντας ΕΔΩ) και στον Πειραιά τουλάχιστον δυο σχολεία βρίσκονται από σήμερα Δευτέρα υπό κατάληψη.

Το 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, το Λύκειο στο οποίο είχε φοιτήσει ο Παύλος Φύσσας τελεί για σήμερα υπό κατάληψη. Οι μαθητές αποφάσισαν συμβολικά να τιμήσουν την μνήμη του Παύλου Φύσσα που δολοφονήθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2013. Το γκράφιτι με την εικόνα του Παύλου δεσπόζει κοντά στην είσοδο με το σύνθημα: «ΚΑΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ».

Κατάληψη αποφάσισαν και οι μαθητές του 8ου ΓΕΛ Πειραιά με αιτήματα:

  1. Κατάργηση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ)
  2. Κατάργηση Τράπεζας Θεμάτων
  3. Μείωση της ύλης για τις πανελλήνιες
  4. Κατάργηση του μέτρου της Ν. Κεραμέως ότι πρέπει να νοσήσει το 50% +1 ενός τμήματος για να κλείσει
  5. Άμεση αναπλήρωση καθηγητών

Ούτως ή άλλως η σχολική χρονιά που ξεκίνησε αναμένεται ιδιαίτερα εκρηκτική εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής. Τα σχολεία άνοιξαν χωρίς μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, αλλά με νέα αυταρχικά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα.

Αντιεκπαιδευτικοί νόμοι

Το ΥΠΑΙΘ φέρνει αντιεκπαιδευτικούς νόμους και εισάγει τις εθνικού επιπέδου εξετάσεις στην Στ’ Δημοτικού και στην Γ’ γυμνασίου, την Τράπεζα θεμάτων, την κατηγοριοποίηση των σχολείων σε καλά και κακά και τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, την αντεστραμμένη μάθηση όπου η διδασκαλία γίνεται στο σπίτι (!!!) και η εμπέδωση στο σχολείο, νόμους που «ξεφορτώνουν» από την πλάτη του κράτους το βάρος της χρηματοδότησης και καλούν τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο να ψάχνουν χορηγούς και χρηματοδότες, εισάγει τα εργαστήρια δεξιοτήτων που δεν έχουν καμία σχέση με τις γνώσεις που απελευθερώνουν τον άνθρωπο παρά μόνο με δεξιότητες που μας μαθαίνουν να είμαστε ότι βολεύει τους εργοδότες μας, και τελικά την αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών με αποκλειστικό στόχο να σκύψουμε όλοι το κεφάλι. Διαμορφώνουν ένα ακόμα πιο ταξικό, κατηγοριοποιημένο σχολείο και συνιστούν πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών.

Χαρακτηριστικό δείγμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής είναι ο αποκλεισμός από τα Πανεπιστήμια 40.000 μαθητών με το μέτρο της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: