Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

μαθητικες μαρτυριες - 18

Tο σχολείο μας μένει άδειο τα απογεύματα ,τόσες αίθουσες ,τόσα προαύλια μένουν άδεια και αναξιοποίητα . Ειναι άραγε καλύτερα στον ελεύθερο χρόνο μας να γυρίζουμε απο καφετέρια σε καφετέρια ; Θάνος  

Φέτος στην αρχή της Β Λυκείου κάπνιζε το 10 %, στο τέλος το 90% και δεν είναι μόδα , τα παιδιά τα’ χανε παίξει. Δημήτρης.

Οι καθηγητές μας, δήλωσαν βέβαια ότι ήσαν υπέρ του αγώνα μας ενάντια στον νόμο του Αρσένη αλλά η υποστήριξή τους ήταν περιορισμένη και περισσότερο συμβολική. Σε κάθε περίπτωση όμως οι μαθητές και οι καθηγητές πρέπει να συνειδητοποιήσουν πως πρέπει να συνεργάζονται και να αλληλοϋποστηρίζονται. Ηλέκτρα.

Ένας καθηγητής, από μόνος του, έπαιρνε τα κορίτσια και τους μίλαγε για το aids. Μας πήγαν και εκπαιδευτική εκδρομή σε μαιευτήριο. Πάλι καθηγητής. Κάτι μάθαμε κι από κεί. Μαριάνα.  

Ο οδηγός του σχολικού λεωφορείου κατέβασε ένα παιδί από το πούλμαν επειδή έκανε φασαρία. Το άφησε μόνο του στο δρόμο πολύ μακριά από το σπίτι του. Βάλαμε τις φωνές και μετά από λίγο το πήρε μέσα. Θοδωρής.

Θέλουμε σχολείο χωρίς βαθμούς. Να έχεις εξετάσεις δύο φορές το χρόνο και την υπόλοιπη χρονιά να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς άγχος, κριτικά, όχι παπαγαλία. Αντώνης.

To σχολικό συμβούλιο που αποτελείται από γονείς μαθητές και καθηγητές και γίνεται τρείς φορές το χρόνο . Εφέτος μία φορά πήγε να γίνει και ματαιώθηκε γιατί οι γονείς , λέει , δεν είχαν προβλήματα . Βγάλαν τα μάτια τους με τα ίδια τους τα χέρια δηλαδή . Αργύρης 

Ζητήσαμε σήμερα μαζί με τον σύλλογο των γονέων, από τον διευθυντή του σχολείου να μας παραχωρήσει την αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου για να λειτουργήσει εκεί αίθουσα internet και δύο τραπέζια πίγκ πόγκ. ’’ Θα μου καταστρέψετε την αίθουσα ’’ ήταν η απάντηση του. Πως όμως ν’ αγαπήσεις όμως ένα σχολείο που δεν σου προσφέρει ψυχαγωγία παρά μόνο υποχρεώσεις ; Ντίνος.

Σήμερα σχολάσαμε νωρίτερα και πήγα να πάρω από το γειτονικό σχολείο τον φίλο μου τον Δαμιανό. Μετά από λίγη ώρα τον είδα να βγαίνει από το σχολείο διαβάζοντας κάποιο έντυπο με προσοχή.Τι είν’ αυτό του είπα αιφνιδιάζοντας τον, μιάς και δεν με είχε αντιληφτεί. ’’ Σιγά ρε, με τρόμαξες ’’ μου είπε ‘’ Δε βλέπεις ότι μελετάω ’’ ‘’ Και τη μελετάς κύριε σπασίκλα; ’’ τον ρώτησα ειρωνικά. ‘’ Καλά δε σας έδωσαν εσάς το μαθητικό κανονισμό; ’’ μου είπε δίνοντας το έντυπο. Το πήρα και τούριξα μια ματιά κι’ έπαθα την πλάκα μου. Υπήρχαν νόμοι που ποτέ τόσα χρόνια στα θρανία δεν ήξερα, που ήσαν υποχρεωμένοι οι καθηγητές να μας ενημερώσουν και μας τους κρατούσαν κρυμμένους. ’’ Καλά πέρσι σας τον έδωσαν ;’’ ρώτησα τον Δαμιανό. ‘’ Όχι, μα εφέτος ήρθε άλλος διευθυντής και αλλάξαν τα πράγματα ’’ μου είπε. Στο πρώτο βιβλιοπωλείο έκανα ένα φωτοαντίγραφο και πέρνωντας το στα χέρια μου, μονολόγησα ‘’ Αύριο θα τους δείξω εγώ! ‘’ Μήτσος.

Κοίτα να δεις, στη Γ Λυκείου δεν υπάρχει κανένα μάθημα που να μας ενδιαφέρει πια. Μαθηματικά, Ιστορία, Πολιτική Οικονομία, Έκθεση, αυτά υπάρχουν.Τώρα αν περιμένεις να μας ενδιαφέρει κάποιο άλλο.....Αφού δεν κάνουμε μάθημα.Φιλιώ.

Στο πρώτο διάλειμμα ένοιωσα έναν πόνο στο στομάχι, το είπα στον κύριο Τιμιανίδη και αυτός με πήγαινε στο γραφείο για να με περιποιηθεί. Την ίδια ώρα μας είδε η κυρία Παυλοπούλου που φώναξε :’’ Άστον δεν έχει τίποτα, αυτός μας έχει γ....σει.’’.
Το ανέφερα στον διευθυντή και από τότε η ζωή μου έγινε ανυπόφορη. Όποτε είχαμε μάθημα με απειλούσε ότι αν δεν ανακαλέσω την καταγγελία θα με άφηνε μεταξεταστέο στο μάθημά της, όπως και έγινε στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Κώστας.

Τι θέλω από τους καθηγητές ; Να αναλύουν τα δυσνόητα μέρη του βιβλίου . Να κάνουν το μάθημα εύκολο και ευχάριστο . Να σου δίνουν επιπλέον πληροφορίες . Να αναγνωρίζουν τα τυχόν λάθη τους . Να επικοινωνούν μαζί σου . Να σου δίνουν γνώσεις και αξίες γιά την ζωή και την κοινωνία . Ιρέννα . 

Μετά την επικράτηση του Αρσένη και των ‘’ επιτευγμάτων του ‘’ η τιμωρία και η αντεκδίκηση δεν είναι μόνο για τους μαθητές αλλά και για όσους καθηγητές στάθηκαν ενεργά με το μέρος μας. Πράδειγμα ο αντιπρόεδρος της Ε.Λ.Μ.Ε. που είχε ταχθεί αλληλέγγυος στον αγώνα των μαθητών μέσω του τύπου. Τώρα καλείται να λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη για τα λόγια και τα έργα του ύστερα από υποδείξεις γονέων και καθηγητών για συμμόρφωσή του. Έλλη.

Είμαι ο Νίκος της πρώτης Γυμνασίου. Στο μάθημα της κυρίας Παπαδήμου ζήτησα να πάω στην τουαλέτα κι’ αυτή μου το αρνήθηκε λέγοντας :’’ Καλά δεν πρόλαβες να πας στο διάλειμμα ;’’ ‘’ Όχι ‘’ κυρία της είπα ‘’ δεν ξέρετε ότι εμάς τους μικρούς οι μαθητές του λυκείου μάς κάνουν πλάκα και υποφέρουμε στις τουαλέττες ; Άσε που μας φυσάνε τον καπνό του τσιγάρου πάνω μας. ‘’ 

Ο οδηγός του πούλμαν μας έκανε λάθος και με άφησε πολύ μακριά από το σπίτι μας. Δεν ήξερα πώς να πάω σπίτι, πήρα ένα δρόμο, χάθηκα και έβαλα τα κλάματα. Ευτυχώς με βρήκε μία κυρία, με πήρε σπίτι της και τηλεφώνησε στη μαμά νάρθει να με πάρει. Μικαέλα.

 Tην πρώτη μέρα της κατάληψης , ο διευθυντής του σχολείου - μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες - επιστράτευσε τον πιό απίστευτο τρόπο γιά να μας βγάλει . Κλείδωσε τη γραμματέα του σχολείου στη βιβλιοθήκη ! Γιατί ; Γιατί η βιβλιοθήκη έχει μιά πόρτα προς το δρόμο , της οποίας τα κλειδιά έχει μόνο αυτός , αλλά και μιά δεύτερη πόρτα προς το σχολείο , της οποίας τα κλειδιά είχαμε εμεις . Έτσι αυτός κλείδωσε τη δικιά του πόρτα και η γυναίκα παρακαλούσε να της ανοίξουμε τη δικιά μας και μετά να την αφήσουμε να βγεί από την κεντρική πόρτα που είχαμε βάλει εκατό λουκέτα . Ο διευθυντής νόμιζε ότι θα το χάβαμε και είχε έρθει στη κεντρική πόρτα έτοιμος να μπουκάρει . ''Άδικα κουράζεστε '' του είπαμε . '' Άν δεν της ανοίξετε τη δικιά σας πόρτα , θα πεθάνει από ασιτία ! ''. ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ! Στάθης 

προσθεστε και σεις τις δικες σας μαρτυριες.
*τα ονοματεπωνυμα των μαθητικων μαρτυριων ειναι φανταστικα ,τα γεγονοτα πραγματικα

Δεν υπάρχουν σχόλια: