Είχε ξαναγραφεί, από την ίδια γραφίδα, κείμενο που αφορούσε το συγκεκριμένο ζήτημα.
Ωστόσο, το αυτί δεν ενοχλείται κανενός, καθώς ελάχιστοι έχουν δώσει την δέουσα σημασία. Τα σχολικά βιβλία γλώσσας και νεοελληνικής γλώσσας και λογοτεχνίας του δημοτικού και του γυμνασίου είναι άθλια και απαράδεκτα. Ειδικότερα, μπορούν να χαρακτηριστούν και ως περιοδικά ποικίλης ύλης. Διδάσκονται από τη σχολική περίοδο 2006–2007 και παρά τις τότε αντιδράσεις και από κοινοβουλευτικά κόμματα. Τα ζώδια είναι ακόμη εκεί και διδάσκονται απλόχερα στους μαθητές του γυμνασίου, μέσα από τα βιβλία της αγοράς του ανταγωνισμού, αλλά και των συμφερόντων των λίγων και εκλεκτών.
Εδώ έχουμε το σχολικό βιβλίο νεοελληνικής γλώσσας της Α΄ γυμνασίου και συγκεκριμένα το βιβλίο μαθητή. Αν κάποιος περιηγηθεί στη σελίδα 21 θα παρατηρήσει στο κάτω μέρος της σελίδας ένα μικρό κόμικς με διάλογο ενός παιδιού με τη μητέρα του. Το παιδί δυσανασχετεί με το γεγονός πως αρχίζει το σχολείο και πως πρέπει να ξαναπάει σε αυτό. Παραπονιέται στη μητέρα του λέγοντας τα εξής: « Τρελάθηκες που θα πάω σχολείο σήμερα; Το λέει καθαρά: Οι Ζυγοί θα περάσουν κρίση στα επαγγελματικά τους». Με αυτό το κόμικς και τον διάλογο που αρμόζει για περιοδικά κουτσομπολιού, θεωρούν οι κύριοι του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Υπουργείου Παιδείας, ότι διδάσκουν τον τρόπο δομής και αρχής των προτάσεων, εκτός αν θέλουν να αστεϊστούν μεταξύ τους και να κάνουν πλάκα με παιδιά γυμνασίου.
Το εικονιζόμενο πιτσιρίκι, όπως και όλα μαθαίνουν από το σχολικό βιβλίο λοιπόν, να ρυθμίζουν τη ζωή τους στηριζόμενα στις αστρολογικές προβλέψεις των αστρολόγων. Το ελληνικό κράτος θεωρεί ορθό και καλό να διδάσκονται έμμεσα και άμεσα τα ζώδια και η αστρολογία. Όλοι γνωρίζουν, ότι όλα περνούν μηνύματα, τρόπους και στάσεις ζωής. Επομένως, αφού πάρουν ένα πρώτο μάθημα στην Α’ γυμνασίου, στην Γ’ γυμνασίου αναλαμβάνει ο ειδικός τηλεαστρολόγος, τηλεμπουρδολόγος Κώστας Λεφάκης να τα μυήσει πιο βαθιά στο σύμπαν της αστρολογίας και των ζωδίων. Ο Κώστας Λεφάκης φιλοξενείται και ανθολογείται με κείμενό του στο σχολικό βιβλίο, από το ελληνικό κράτος.
Από τα βιβλία γλώσσας του δημοτικού και νεοελληνικής γλώσσας του γυμνασίου απουσιάζουν οι κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι λογοτέχνες (Σολωμός, Κάλβος, Βαλαωρίτης, Πολυλάς, Λασκαράτος, Μαβίλης Δροσίνης, Καμπάς, Παλαμάς, Πολέμης, Καρυωτάκης, Βάρναλης, Σεφέρης, Ελύτης, Εγγονόπουλος, Εμπειρίκος. Ρίτσος, Βρεττάκος, Αναγνωστάκης, Λειβαδίτης, Κατσαρός, Παππάς, Θασίτης Αξιώτη, Βικτωρία Θεοδώρου, Βιζυηνός, Παπαδιαμάντης, Νιρβάνας, Καρκαβίτσας Ροϊδης, Μητσάκης, Βουτυράς, Κονδυλάκης, Θεοτόκης Καζαντζάκης, Θέμος Κορνάρος, Κατηφόρης, Τερζάκης, Βενέζης, Καραγάτσης, Μυριβήλης, Λουντέμης, Πολίτης). Απουσιάζουν και οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς, το δημοτικό τραγούδι, η Κρητική και Μεταβυζαντινή Λογοτεχνία.
Καθώς, τα σχολικά βιβλία και δη αυτά της γλώσσας είναι πια περιοδικά ρυπαρού τύπου, τα παιδιά των απλών πολιτών και του λαού καλό είναι να είναι να μάθουν να αναζητούν την τύχη και το μέλλον τους στους αστρολόγους, τους καφεμάντεις, τους χειρομάντεις και στα χαρτιά. Την ώρα που η φτώχεια και η εξαθλίωση σπέρνεται κάθε επίπεδο και τομέα, την ώρα που το αγαθό της παιδείας μετατρέπεται σε προνόμιο για τους έχοντες μεγάλη τσέπη να πληρώσουν, τα σχολικά βιβλία προτείνουν τον κατάλληλο τρόπο να σχεδιάσει ένα παιδί και ένας νέος το μέλλον του. Νοσηρά και άθλια προϊόντα, προσφέρονται σε αυτούς, οι οποίοι δεν είναι γόνοι τραπεζιτών και εφοπλιστών προσφέρει το ελληνικό κράτος. Δεν υπάρχουν Έλληνες συγγραφείς, λογοτέχνες και φιλόσοφοι. Μόνον ο Κώστας Λεφάκης τον οποίο το ελληνικό κράτος τον θεωρεί σημαντικό, διότι πιθανόν κατά την κρίση των κρανιοκενών είναι επιφανείς και μεγάλος αστρολόγος. Άρα και κατάλληλος για σχολικό ανάγνωσμα.
Το καθετί ακόμα και ένα σημείο στίξης ασκεί σημαντική και σοβαρή επίδραση στα παιδιά. Ότι βλέπουν, ακούν και διαβάζουν τα παιδιά το καταγράφουν στο νου τους. Κάθε συμπεριφορά και κάθε δράση του οποιουδήποτε διαμορφώνει τις συνειδήσεις και τους χαρακτήρες των μελλοντικών ανθρώπων. Το ελληνικό κράτος λοιπόν έχει επιλέξει από το 2006–2007 να θεωρεί λογικό και σώφρον την ενασχόληση των παιδιών με τα ζώδια και τους αστρολόγους. Θα πει κανείς τι θα προτείνατε εσείς. Απάντηση: Μια παιδεία αγωνιστική, αντάξια του λαού και των αγώνων του, ένα σχολείο ανοικτό, φλογερό, αντιστασιακό με μαθητές που θα διεκδικήσουν από κάθε θέση το μέλλον τους και θα ανατρέψουν την βαρβαρότητα. Οι κάθε λογής χρυσοκάνθαροι προσπαθούν να επιβάλλουν παντού τη λογική της κερδοφορίας των εχόντων. Οφειλή και χρέος η διαρκής πάλη του λαού και των πολιτών στο δρόμο και στο πεζοδρόμιο για να διεκδικηθούν τα αυτονόητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου