Είναι σχεδόν καθημερινό θέμα η είδηση ή η καταγγελία, κάποιας μορφής βίας σε γυναίκα , πολλά τα περιστατικά βιασμών και γενικότερα οι εγκληματικές ενέργειες εις βάρος της γυναίκας. Φαίνεται καθαρά ότι υπάρχει ολίσθηση σε στερεότυπα και συμπεριφορές του παρελθόντος, νοιώθουμε ότι τα κεκτημένα και η ισότητα των φύλων τίθενται σε αμφισβήτηση και τελικά σε διαπραγμάτευση και πολύ περισσότερο ότι η βία και η εγκληματικότητα οργιάζουν στην χώρα μας.
H σωστή διαπαιδαγώγηση και η ολόπλευρη μάθηση, θα φάνταζε φάρος που θα μας βγάλει από την παρακμή, την οπισθοδρόμηση και την εγκληματικότητα. Πιστεύω απόλυτα, ότι για μια ισορροπημένη και υγιή κοινωνία ,η παιδεία παίζει πρωταρχικό ρόλο και για αυτό είναι απαράδεκτο το θέμα με την Προγεννητική Αγωγή, και την θεωρία του «αγέννητου παιδιού», που στάλθηκε ως εκπαιδευτικό βίντεο στα γυμνάσια της χώρας και το οποίο απεσύρθη μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την δυσωδία σκοταδισμού και αναχρονισμού που ανέδυε.
Σειρά ερωτημάτων ,τίθενται για το σκοπό έγκρισης από την υπουργό παιδείας ενός τέτοιου επικίνδυνου, αντιεπιστημονικού, προγράμματος που καταρρίπτει όλες τις μελέτες και μας θυμίζει μαγείες και βασκανίες. Είναι ταυτισμένο με ακροδεξιούς, παραθρησκευτικούς κύκλους-παρόμοιους με αυτούς που ανάλογα με την περίσταση βάζουν προσωπείο παριστάνοντας άλλοτε τον πατριώτη, άλλοτε τον αντεμβολιαστή-.Σε κάθε περίπτωση είναι απαράδεκτο στην σημερινή εποχή η σκέψη και μόνο εισόδου στα σχολεία τέτοιων “εκπαιδευτικών” προγραμμάτων.
Τι ακούγεται και λέγεται όμως σε αυτά τα βίντεο, που εγείρονται τόσες ενστάσεις; Αναφέρω ενδεικτικά κάποια από αυτά.
«Τα πάντα ξεκινούν τη στιγμή της σύλληψης του παιδιού» ,η γυναίκα είναι η «έγκυος που απλά υλοποιεί το σχέδιο» και επίσης , «Οι έφηβοι πρέπει να έρθουν σε επαφή με την προγεννητική αγωγή για να μπουν τα θεμέλια της αυτογνωσίας και να βελτιωθεί η κοινωνία μας.....Θα τους φέρει όμως και εσωτερική ισορροπία καθώς και ενσυναίσθηση»….
Αναδεικνύεται ολοκάθαρα, ότι έχουμε να κάνουμε με κάποιους που ζουν σε άλλο πλανήτη, αναφέρουν πράγματα που δεν ισχύουν επιστημονικά, ιατρικά, παιδαγωγικά και που δεν αναγνωρίζουν την γυναίκα ως ισότιμη αλλά ως αναπαραγωγικό όργανο με όρους και κατευθύνσεις. Φυσιολογικά, θα λέγε κάποιος ,τι μας νοιάζει εμάς αν κάποιοι γραφικοί λένε μερικές ανοησίες. Μας νοιάζει όμως, γιατί τέτοιοι τύποι, έχουν θρονιαστεί μέσα στο υπουργείο παιδείας και με την συγκατάθεση της αναχρονιστικής υπουργού και αρκετών άλλων υψηλόβαθμων στελεχών θέλουν να παρέμβουν στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω δήθεν εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Δείχνει δυστυχώς την πορεία που παίρνει η παιδεία στην χώρα μας, στην βαθιά συντηρητικοποιήση, στον ψευτοκαθωσπρεπεισμό και την μαυρίλα. Σε αυτό το πλαίσιο είναι και τα προγράμματα της Ελληνικής Αγωγής του κ. Γεωργιάδη, για τα οποία το υπουργείο Παιδείας έδωσε έγκριση για το σχολικό έτος 2020- 2021.Εκτός όλων των παραπάνω, πληθώρα ερωτημάτων χρίζουν απαντήσεων, όπως ποια είναι τα κριτήρια εγκρίσεων ,μιας και σύμφωνα με δημοσιεύματα ανάλογα προγράμματα δεν έχουν λάβει έγκριση. Αποδεικνύεται ξανά, ότι αντί να νοιάζονται για την ενίσχυση της παιδείας, για εκμάθηση νέων απαραίτητων δεξιοτήτων και για τις ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά, αυτό που αποτυπώνεται είναι ένα πισωγύρισμα στην μάθηση που θυμίζει μεσαίωνα.
Αυτό που μπορώ να πω ,είναι ότι προσπαθούν να μετατρέψουν τους μαθητές σε άβουλα πλάσματα με καθοδηγούμενη σκέψη ,με αμφισβητούμενα κοινωνικά δικαιώματα, έχοντας ορθάνοικτες τις πόρτες σε προπαγανδιστικές ακροδεξιές ιδιωτικές εταιρείες αμφιβόλου επιστημονικού κύρους. Αυτοί είναι που κατήργησαν την κοινωνιολογία ,τα καλλιτεχνικά, το νέο πρόγραμμα Ιστορίας, γιατί έχουν αλλεργία σε οτιδήποτε μπορεί να ενεργοποιήσει το μυαλό και την κριτική σκέψη.
Ευαγγελία Μανιτσούδη-εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου