Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

 Σχολεία: Αρχίζουν οι διαδικασίες για εθνικές εξετάσεις 12.000 μαθητών Στ’  Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου (Πρόσκληση) 3 Φεβρουαρίου, 2022 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Σχολεία: Oι εθνικές εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το σχολικό έτος 2021-22 σε  έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ’  Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Γ’ Γυμνασίου. Το ΙΕΠ εξέδωσε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή Εποπτών και Θεματοδοτών για τη διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων  Σύμφωνα με την πρόσκληση οι εθνικές εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το σχολικό έτος 2021-22 σε  έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ’  Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Γ’ Γυμνασίου. Τα σχολεία (έως και  600 στον αριθμό)  επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας. Από το σχολικό έτος 2021-2022 διενεργούνται, σε εθνικό επίπεδο, εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για  τους μαθητές/-τριες της ΣΤ’ τάξης των δημοτικών σχολείων και της Γ’ τάξης των Γυμνασίων σε θέματα  σχετικά με τα περιεχόμενα των προγραμμάτων σπουδών στα γνωστικά αντικείμενα της Νεοελληνικής  Γλώσσας και των Μαθηματικών.   Ειδικότερα για την προετοιμασία και την εποπτεία της διεξαγωγής των εξετάσεων στα σχολεία: • Συγκροτείται Επιστημονική Επιτροπή (ΕΕ) με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, η οποία  διαμορφώνει το θεωρητικό πλαίσιο για τη διεξαγωγή των διαγνωστικών εξετάσεων και έχει την  ευθύνη της επιστημονικής τεκμηρίωσης και διεξαγωγής των εξετάσεων καθώς και της σύνταξης του  Οδηγού Εκπόνησης Θεμάτων.  Δημιουργείται αποθετήριο Θεμάτων, το οποίο αναρτάται σε ειδική πλατφόρμα του ΙΕΠ. Τα θέματα  παραμένουν απόρρητα μέχρι την ημέρα της εξέτασης, πλην της δημοσίευσης ενδεικτικών θεμάτων.  Οι εθνικές εξετάσεις διενεργούνται ταυτόχρονα στις επιλεγείσες σχολικές μονάδες σε ημέρα και  ώρα που θα οριστεί με Απόφαση του ΥΠΑΙΘ. Την ημέρα της εξέτασης, η Επιστημονική Επιτροπή  διενεργεί ηλεκτρονική κλήρωση για την επιλογή των θεμάτων. Τα θέματα αποστέλλονται  ηλεκτρονικά και, με ευθύνη του/της Διευθυντή/-τριας της σχολικής μονάδας, εκτυπώνονται και  διανέμονται σε έντυπη μορφή στους/στις μαθητές/-ήτριες. Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών  σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται  νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών  μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο ΙΕΠ, προκειμένου οι απαντήσεις να  καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση  δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους. Την ευθύνη ερμηνείας των αποτελεσμάτων  έχει η Επιστημονική Επιτροπή.  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Κόπτσης Αλ.: Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν μπορεί να ελέγχει κάθε εκπαιδευτικό υλικό, η έγκριση δίνεται από το ΙΕΠ Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος Ειδικότερα η παρούσα πρόσκληση αφορά ανάθεση σε:  Τέσσερις (4) Επόπτες, ένας (1) ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης Έως είκοσι (20) Θεματοδότες, πέντε (5) ανά γνωστικό αντικείμενο και βαθμίδα εκπαίδευσης Για τους Επόπτες  Η αμοιβή του Επόπτη αντιστοιχεί σε έως δύο (2) ανθρωπομήνες στη βάση των 2.200€ ανά ανθρωπομήνα. Η  δαπάνη εκκαθαρίζεται συνολικά με την υποβολή των παραδοτέων. Επισημαίνεται ότι οι βεβαιώσεις καλής  εκτέλεσης του έργου των Θεματοδοτών και η συμμετοχή σε συναντήσεις (διά ζώσης ή/και εξ αποστάσεως) αποτελούν βασικές υποχρεώσεις και δεν αποζημιώνονται χωριστά.   Για τους Θεματοδότες  Η αμοιβή του Θεματοδότη αντιστοιχεί σε έως δύο (2) ανθρωπομήνες στη βάση των 2.000€ ανά  ανθρωπομήνα. Η δαπάνη εκκαθαρίζεται συνολικά με την υποβολή των παραδοτέων. Επισημαίνεται ότι η  συμμετοχή σε συναντήσεις (διά ζώσης ή/και εξ αποστάσεως) αποτελεί βασική υποχρέωση και δεν  αποζημιώνεται χωριστά.   Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να αναλάβουν ρόλο Επόπτη Πιλοτικής Εφαρμογής/Υποστηρικτή-9 / 17 Επιμορφωτή Πιλοτικής Εφαρμογής/Επόπτη Μετασχηματισμού Επιμορφωτικού Υλικού, καλούνται να  υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από 4/2/2022 και  ώρα 15:00 έως 15/2/2022 και μέχρι τις 15:00 Υποβολή αίτησης εδώ Διαβάστε την πρόσκληση εδώ Τι προβλέπει το Άρθρο 104 (ΝΟΜΟΣ 4823/2021) Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος 1. Κάθε σχολικό έτος διενεργούνται σε εθνικό επίπεδο εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/ τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων σε θέματα ευρύτερων/γενικών γνώσεων των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών. Σκοπός των ως άνω εξετάσεων είναι η εξαγωγή πορισμάτων, σχετικά με την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων σπουδών και τον βαθμό επίτευξης των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εθνικό επίπεδο, περιφερειακό επίπεδο και σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων του πρώτου εδαφίου είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους διδάσκοντες κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Πηγή άρθρου: Σχολεία: Αρχίζουν οι διαδικασίες για εθνικές εξετάσεις 12.000 μαθητών Στ’  Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου (Πρόσκληση) | fresh-education

Δεν υπάρχουν σχόλια: