Η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης μάθηση και η εβδομάδα που πέρασε αποτελεί την απόδειξη γι’ αυτό, σύμφωνα με τους γονείς των μαθητών στην Ικαρία.
«Η τηλεκπαίδευση δεν θα γίνει το όπλο σας στη διαρκή μείωση του προϋπολογισμού για την παιδεία και στη διαρκή προσπάθεια σας για την υποβάθμισή της, αλλά ούτε και το φάρμακο δια πάσα νόσο» διαμηνύουν οι γονείς.
Όπως τονίζουν, «είχαμε πολλές περιπτώσεις, όπου οι εκπαιδευτικοί δεν μπόρεσαν να πάνε στα σχολεία τους λόγω χιονιού (το οποία είχαν κλείσει με απόφαση της Δημοτικής αρχής και έπειτα της Περιφέρειας) για να κάνουν μάθημα μέσω… Webex».
«Υπήρξαν περιπτώσεις όπου δάσκαλοι μπόρεσαν να φτάσουν στο σχολείο τους αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν τηλεκπαίδευση στους μαθητές, αφού ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός του σχολείου τους, δεν τους το επέτρεψε» προσθέτουν οι γονείς και αναφέρουν ακόμη ότι «υπήρξαν περιπτώσεις πολλών παιδιών που, επίσης, λόγω ελλιπούς συνδεσιμότητας ή υλικοτεχνικού εξοπλισμού δεν μπόρεσαν να μπουν στη τηλεκπαίδευση, ενώ δεν παραβλέπουμε το γεγονός ότι κάποια παιδιά δεν αντέχουν την ψυχολογική πίεση που τους ασκεί αυτή η διαδικασία και δεν επιθυμούν να συμμετέχουν».
Η ανακοίνωση των γονέων
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Σχολείων Ικαρίας:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ "ΧΟΛΕΡΑΣ"
Η εβδομάδα που πέρασε, ήταν η απόδειξη ότι σε καμία περίπτωση η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την διά ζώσης μάθηση .
Έχουμε, ουκ ολίγες φορές, επισημάνει ότι αφενός, η τηλεκπαίδευση ήρθε με πρόσχημα την πανδημία, αλλά στο μυαλό των κυβερνώντων ήρθε και ως λύση και για άλλα ζητήματα, τωρινά και μελλοντικά, όπως έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, έλλειψη μεταφορών, έλλειψη κτηριακών μονάδων, έλλειψη θέρμανσης ,έλλειψη προσωπικού καθαριότητας, δύσκολων καιρικών φαινομένων ...
Για άλλη μια φορά σας λέμε αυτό να το βγάλετε από το μυαλό σας. Η τηλεκπαίδευση δεν θα γίνει το όπλο σας στη διαρκή μείωση του προϋπολογισμού για την παιδεία και στη διαρκή προσπάθεια σας για την υποβάθμισή της, αλλά ούτε και το φάρμακο δια πάσα νόσο.
Αλήθεια, θα πάρουμε απάντηση από το ΥΠΑΙΘ όσον αφορά την απόφαση της αρχής προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης , όπου διατύπωσε παραβιάσεις της νομοθεσίας , σε πολλές περιπτώσεις, μεταξύ αυτών, και στη χρήση διαβίβασης δεδομένων των χρηστών (μαθητών και εκπαιδευτικών), τα οποία δόθηκαν στην εταιρία για να τα εμπορευτεί όπως επιθυμεί ;
Όσον αφορά το νησί μας, έγινε κατανοητό σε όλους ότι η τηλεκπαίδευση δε προσέφερε τίποτα τις ημέρες που ... λειτούργησε;;
Είχαμε πολλές περιπτώσεις, όπου οι εκπαιδευτικοί δεν μπόρεσαν να πάνε στα σχολεία τους λόγω χιονιού (το οποία είχαν κλείσει με απόφαση της Δημοτικής αρχής και έπειτα της Περιφέρειας) για να κάνουν μάθημα μέσω… Webex.
Υπήρξαν περιπτώσεις όπου δάσκαλοι μπόρεσαν να φτάσουν στο σχολείο τους αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν τηλεκπαίδευση στους μαθητές, αφού ο υλικοτεχνικός εξοπλισμός του σχολείου τους, δεν τους το επέτρεψε!!
Υπήρξαν περιπτώσεις πολλών παιδιών που , επίσης, λόγω ελλιπούς συνδεσιμότητας ή υλικοτεχνικού εξοπλισμού δεν μπόρεσαν να μπουν στη τηλεκπαίδευση , ενώ δεν παραβλέπουμε το γεγονός ότι κάποια παιδιά δεν αντέχουν την ψυχολογική πίεση που τους ασκεί αυτή η διαδικασία και δεν επιθυμούν να συμμετέχουν.
Για άλλη μια φορά ζητάμε τα παιδιά μας να είναι στο φυσικό τους περιβάλλον ,στο σχολείο τους, με μέτρα από πλευράς της Πολιτείας , που θα εξασφαλίζουν την ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία , την ομαλή κοινωνικοποίηση τους και φυσικά την υγεία τους.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :
Δωρεάν self , rapid και μοριακών test για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα (είτε εμβολιασμένους, είτε ανεμβολίαστους).
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ και στις 3 δημοτικές ενότητες του νησιού
Δωρεάν διάθεση ενισχυμένων μασκών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Μικρότερα τμήματα ανά τάξη.
Προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
Προσλήψεις όλου του αναγκαίου βοηθητικού προσωπικού για τα σχολεία καθώς και προσωπικό καθαριότητας.
Ασφαλή μέσα μεταφορών.
Η Παιδεία των παιδιών μας δεν είναι εμπόρευμα. Είναι κοινωνικό αγαθό και εν έτη 2022 δεν θα σταματήσουμε να διεκδικούμε αυτά που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου