Κραυγή γονέων: Με 6.700 κρούσματα το τμήμα της κόρης μας έχει 27 μαθητές και κενά καθηγητών!
0«Ανακοινώθηκαν 6.700 κρούσματα και μόλις χθες το τμήμα της κόρης μας έφτασε τους 27 μαθητές, μετά από συγχώνευση των 5 τμημάτων σε 4» σημειώνουν σε ανοιχτή επιστολή οι γονείς μαθήτριας της Α' τάξης στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών.
Την ίδια ώρα, στο σχολείο, όπως υποστηρίζουν οι γονείς, ενώ έχουμε φτάσει στις αρχές Νοεμβρίου, οι μαθητές εξακολουθούν να μη διδάσκονται πολλά μαθήματα, λόγω κενών σε εκπαιδευτικούς.
Οι ίδιοι γονείς έχουν αποστείλει και πριν περίπου δύο εβδομάδες αντίστοιχη καταγγελία, αναφέροντας τα ίδια ακριβώς προβλήματα, τα οποία, όπως φαίνεται, παραμένουν άλυτα μέχρι και σήμερα.
Την ίδια ώρα, δεν έχουν λάβει καμία απάντηση από το γραφείου του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρου Κόπτση, παρόλο που έχουν επικοινωνήσει με συνεργάτη του.
Συγκεκριμένα οι γονείς σημειώνουν: «Προσπαθήσαμε να βρούμε λύση συνομιλώντας τηλεφωνικώς με τον βοηθό/δεξί χέρι του κ. Κόπτση, τον κ. Μυτζήθρα. Ενημερώθηκε προφορικά και γραπτά (e-mail), με την προοπτική να υπάρξει κι άλλο τηλεφώνημα, ώστε να κλειστεί ραντεβού για δια ζώσης συνάντηση και ενημέρωσή του. Έκτοτε, δεν καταφέραμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του (είτε δεν απαντάει κανείς, είτε είναι κατειλημμένο)».
Παράλληλα διερωτώνται: «Τι πρέπει να κάνουν οι νομοταγείς και πλήρως φορολογούμενοι γονείς που προσπαθούν να διεκδικήσουν το δικαίωμα των παιδιών τους στην παιδεία και την υγεία; Δικηγόρο; Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; Κατάληψη του σχολείου;».
Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή των γονέων στη Νίκη Κεραμέως:
Κυρία Υπουργέ Παιδείας
Είμαστε γονείς μαθήτριας της Α' τάξης στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών.
Σήμερα, Τρίτη 2/11/2021, κ. Υπουργέ, ανακοινώθηκαν 6.700 κρούσματα covid-19 και μόλις χθες, Δευτέρα 1/11/2021, κ. Υπουργέ, το τμήμα της κόρης μας (Α2 στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών) από 21 μαθητές, έφτασε τους 27, μετά από συγχώνευση των 5 τμημάτων σε 4. Επαναλαμβάνουμε: 6.700 ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΜΕ 27 (ΑΝΤΙ ΓΙΑ 21) ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΤΑΞΗ!!!
Εκτός αυτού, κ. Υπουργέ, η κόρη μας, καθώς και όλα τα παιδιά του σχολείου, ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ!!! ΣΗΜΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ 2/11/2021 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ!
Ίσως να σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά, καθώς σας έχουμε "ενοχλήσει" ξανά με e-mail (19/10/2021).
Προσπαθήσαμε να βρούμε λύση συνομιλώντας με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Αλεξανδρή, χωρίς αποτέλεσμα.
Προσπαθήσαμε, κατόπιν παραπομπής μας από τον κ. Αλεξανδρή, να ενημερώσουμε τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας κ. Κόπτση, χωρίς αποτέλεσμα.
Προσπαθήσαμε να βρούμε λύση συνομιλώντας τηλεφωνικώς με τον βοηθό/δεξί χέρι του κ. Κόπτση, τον κ. Μυτζήθρα. Ενημερώθηκε προφορικά και γραπτά (e-mail), με την προοπτική να υπάρξει κι άλλο τηλεφώνημα, ώστε να κλειστεί ραντεβού για δια ζώσης συνάντηση και ενημέρωσή του. Έκτοτε, δεν καταφέραμε να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του (είτε δεν απαντάει κανείς, είτε είναι κατειλημμένο).
Μια ερώτηση έχουμε μόνο, κ. Υπουργέ: τι πρέπει να κάνουν οι νομοταγείς και πλήρως φορολογούμενοι γονείς που προσπαθούν να διεκδικήσουν το δικαίωμα των παιδιών τους στην παιδεία και την υγεία; Δικηγόρο; Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης; Κατάληψη του σχολείου;
Πεφάνης Ιωάννης
Μπαξεβάνου Μαρία
Οι ίδιοι γονείς στις 19 Οκτωβρίου με αναφορά είχαν ενημερώσει το υπουργείο Παιδείας ότι οι μαθητές της Α' τάξης δεν διδάσκονται τρία μαθήματα, ενώ «διδάσκονται εκ περιτροπής Τεχνολογία-Πληροφορική-Οικιακή Οικονομία, λόγω έλλειψης χώρου και υπολογιστών στο εργαστήριο Υπολογιστών»!
Αναλυτικά η αναφορά - καταγγελία των γονέων στις 19 Οκτωβρίου:
Είμαστε γονείς μαθήτριας που φοιτά στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών, στην Α τάξη. Λάβαμε τηλεφώνημα τη Δευτέρα 18/10/2021 από τη διεύθυνση του σχολείου του παιδιού μας κατά το οποίο μας ρώτησαν αν ενδιαφερόμαστε να υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση, ώστε το παιδί μας να διδαχθεί Γερμανικά ως δεύτερη ξένη γλώσσα (αντί των Γαλλικών που διδασκόταν δύο χρόνια στο Δημοτικό σχολείο και είχαμε επιλέξει να διδαχθεί και στο Γυμνάσιο), μια που:
1ον δεν υπάρχει στο σχολείο εκπαιδευτικός Γαλλικών και
2ον επίκειται συγχώνευση των 5 τμημάτων της Α τάξης σε 4 (!), κατόπιν εντολής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.
Να σημειωθεί ότι, μέχρι σήμερα, Τρίτη 19/10/2021, οι μαθητές της Α τάξης ΔΕ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ Βιολογία, Γεωλογία-Γεωγραφία, Γαλλικά και διδάσκονται εκ περιτροπής Τεχνολογία-Πληροφορική-Οικιακή Οικονομία, λόγω έλλειψης χώρου και υπολογιστών στο εργαστήριο Υπολογιστών.
Σε κατ' ιδίαν συνάντησή μας με τον Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας, ενημερωθήκαμε ότι μετά τις τοποθετήσεις τον Ιούνιο των μαθητών/τριών της Α τάξης Γυμνασίου στα Γυμνάσια της περιοχής με αλλαγμένα και ασαφή κριτήρια ως προς τις τοποθετήσεις αυτές, οι μαθητές/τριες της Α τάξης ήταν αρκετοί ώστε να δημιουργηθούν 5 τμήματα.
Όμως, τον Σεπτέμβριο έγιναν ανατοποθετήσεις των μαθητών στα Γυμνάσια, με αποτέλεσμα να μειωθούν οι μαθητές της Α τάξης στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών. Ως εκ τούτου, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής έστειλε mail στη σχολική μονάδα διερευνητικό ως προς τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Η σχολική μονάδα έστειλε απαντητικό mail αναλύοντας τους λόγους που οδήγησαν στη δημιουργία 5 τμημάτων. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας τότε έστειλε εντολή για συγχώνευση των τμημάτων.
Σε συνέχεια των κινήσεών μας, συνομιλήσαμε τηλεφωνικώς με τον κύριο Ράπτη στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, ο οποίος μας ενημέρωσε ότι ο Νόμος προβλέπει συγχώνευση τμημάτων και κακώς η Διεύθυνση του 9ου Γυμνασίου δεν προχώρησε στην κίνηση αυτή από τον Σεπτέμβριο.
Επειδή:
1. Προβλέπεται, επίσης, από τον Νόμο οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων να είναι πλήρως στελεχωμένες και εξοπλισμένες από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους, ώστε να διασφαλίζεται η δωρεάν και ισότιμη παιδεία για όλα τα παιδιά.
2. Δε λαμβάνονται υπ'όψιν οι παιδαγωγικές και ψυχολογικές συνέπειες των συγχωνεύσεων τμημάτων ενάμιση (1 1/2) μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων.
3. Δε λαμβάνονται υπ'όψιν οι ιδιαιτερότητες και οι δυσκολίες της περιοχής, ούτε καν οι διαγνώσεις μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών της Α τάξης του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών.
4. Θεωρούμε εξαιρετικά επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία, εν μέσω της πανδημίας covid-19, αντί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα να αυξάνεται, ειδικά σε μια σχολική μονάδα με μικρές αίθουσες.
5. Είναι ευρέως γνωστό ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πολύ καλύτερη και αποδοτικότερη με 21 μαθητές σε μια τάξη, παρά με 27, 28 ή 29 μαθητές.
6. Υπάρχει πιθανότητα το παιδί μας ή/και άλλοι/ες μαθητές/τριες της Α τάξης του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών να χρειαστεί να αλλάξουν σχολείο, ώστε να διδαχθούν Γαλλικά, με συνέπεια να εξαναγκαζόμαστε, παρά τη θέλησή μας, να συναινέσουμε στην αλλαγή της δεύτερης ξένης γλώσσας, καθιστώντας έτσι άκυρη (στα όρια του εμπαιγμού) την επιλογή της.
7.Ανατρέπεται ο οικογενειακός και εκπαιδευτικός προγραμματισμός κάθε οικογένειας καθώς, ενώ το παιδί έχει ξεκινήσει να μαθαίνει Γαλλικά στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού κι έχει επιλέξει την ίδια γλώσσα και στο Γυμνάσιο, με αυθαίρετο κι εκβιαστικό τρόπο εξαναγκάζεται να επιλέξει τα Γερμανικά.
Για όλους αυτούς τους λόγους
- καταγγέλουμε τη διαδικασία συγχώνευσης τμημάτων ενάμιση (1 1/2) μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων
- αιτούμαστε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής και το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσουν στη συγχώνευση τμημάτων στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών
- απαιτούμε να καλυφθούν όλες οι ειδικότητες και οι διδακτικές ώρες στη σχολική μονάδα άμεσα
Παρακαλούμε για δικές σας ενέργειες.
Πεφάνης Ιωάννης
Μπαξεβάνου Μαρία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου