Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021

 


Την άμεση ανάκλησης της απόφασης που αφορά τις συγχωνεύσεις τμημάτων ζητά η Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Ανάκληση της απόφασης που αφορά τις συγχωνεύσεις τμημάτων ζητά η Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων με ανακοίνωσή της, καθώς, όπως αναφέρει, ήδη συγχωνεύτηκαν τέσσερα τμήματα σε τρία, με αποτέλεσμα να φοιτούν 27 παιδιά σε κάθε τμήμα της Α' Γυμνασίου. 

«Μέσα σε συνθήκες πανδημίας και υγειονομικής κρίσης το Υπουργείο Παιδείας αντί να διασφαλίσει καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες μάθησης και μόρφωσης για τους μαθητές και τα παιδιά μας, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη σε 27, μέσω συγχωνεύσεων σχολικών », τονίζει.

Αναφέρει ακόμη πως τα θύματα αυτών των αποφάσεων είναι οι μαθητές, οι οικογένειές τους και οι εκπαιδευτικοί του γυμνασίου. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Να ανακληθεί άμεσα η απόφαση για συγχώνευση τμημάτων της Α΄ Γυμνασίου στο Γυμνάσιο Άνω Μεράς Μυκόνου

Μέσα σε συνθήκες πανδημίας και υγειονομικής κρίσης το Υπουργείο Παιδείας αντί να διασφαλίσει καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες μάθησης και μόρφωσης για τους μαθητές και τα παιδιά μας, αυξάνει τον αριθμό μαθητών ανά τάξη σε 27, μέσω συγχωνεύσεων σχολικών τμημάτων. 

Θύματα αυτών των αποφάσεων είναι οι μαθητές μας, οι οικογένειές τους και οι συνάδελφοί μας στο Γυμνάσιο Άνω Μεράς Μυκόνου, όπου συγχωνεύτηκαν τα τέσσερα τμήματα της Α΄ Γυμνασίου σε τρία, με αποτέλεσμα να φοιτούν 27 μαθητές σε κάθε τμήμα της Α΄ Γυμνασίου, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο, αν αναλογιστούμε ότι συνέχεια εγγράφονται νέοι μαθητές στα σχολεία της Μυκόνου. 

Απαιτούμε:

    • Κυβέρνηση και Υπουργείο να πάρουν άμεσα πίσω την απόφαση για συγχώνευση τμημάτων στο Γυμνάσιο Άνω Μεράς Μυκόνου 

    • Τμήματα με 15 μαθητές ανά τάξη, ασφαλείς υγειονομικές συνθήκες για τους μαθητές μας, τους συναδέλφους μας, τις οικογένειες των μαθητών μας. 

    • Να καλυφθούν όλα τα εναπομείναντα κενά στα σχολεία της Μυκόνου και των Κυκλάδων 

    • Να τεθεί άμεσα το θέμα της συγχώνευσης των τμημάτων του σχολείου και των εκπαιδευτικών κενών στο Δημοτικό Συμβούλιο του νησιού. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: