"Τη στιγμή που η πανδημία μάς επιβάλλει να πλοηγηθούμε «πάση δυνάμει» προς την «Μεγάλη Έξοδο», μια παρόμοια και αχρείαστη, σε αυτή τη συνθήκη πανδημίας, αντιπαράθεση μας οδηγεί στο να αποκλίνουμε από την πορεία και τον στόχο μας", τονίζουν με κοινή τους επιστολή για το ζήτημα της αξιολόγησης προς την υπουργό Παιδείας οι εκπαιδευτικοί του Προτύπου Λυκείου Αναβρύτων.
Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι είναι αδύνατο να εφαρμοστεί με την απαιτούμενη εγκυρότητα και αξιοπιστία κάθε παρόμοια απόπειρα τώρα, παρότι σημειώνουν ότι το το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων, έχει θετική στάση για το συλλογικό προγραμματισμό και την αυτοαξιολόγηση.
Η επιστολή
Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ
Όπως πολλές φορές και Εσείς με έμφαση έχετε αναφέρει, η διά ζώσης διδασκαλία και το ανοιχτό σχολείο δεν υποκαθίστανται ούτε κατ’ ελάχιστον από την τηλεκπαίδευση. Συμφωνούμε, συνεπώς, όλοι και όλες πως το πραγματικό μορφωτικό κενό που έχει προκύψει σε αρκετούς και αρκετές μαθητές και μαθήτριες εξ αιτίας της συνθήκης του «εγκλεισμού», που ενδέχεται να επεκταθεί σε ολόκληρη τη σχολική χρονιά, είναι πρωτεύουσας σημασίας, για το μέλλον της χώρας και των παιδιών της, να καλυφθεί.
Το τετράμηνο που διανύσαμε με 'εξ αποστάσεως' εκπαίδευση, η έγνοια μας ήταν να πετύχουμε με όλες μας τις δυνάμεις τους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς στόχους, αξιοποιώντας εναλλακτικές διδακτικές μεθόδους προκειμένου να αμβλύνουμε τις ανισότητες που δημιουργεί η τηλεκπαίδευση και τις συνέπειες της τελευταίας στη μόρφωση και στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.
Ως εκ τούτου, με ανησυχία και ειλικρινή αισθήματα αγωνίας είμαστε μάρτυρες μιας σε εξέλιξη αντιπαράθεσης στην εκπαιδευτική κοινότητα σχετικά με την Υπουργική Απόφαση με τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο». Τη στιγμή που η πανδημία μάς επιβάλλει να πλοηγηθούμε «πάση δυνάμει» προς την «Μεγάλη Έξοδο», μια παρόμοια και αχρείαστη, σε αυτή τη συνθήκη πανδημίας, αντιπαράθεση μας οδηγεί στο να αποκλίνουμε από την πορεία και τον στόχο μας.
Επιτρέψτε μας να θυμίσουμε πως η εκπαιδευτική μονάδα μας, το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων, έχει θετική στάση για το συλλογικό προγραμματισμό και την αυτοαξιολόγηση, καθώς έχει μετάσχει ενεργά και αυτοβούλως σε μοντέλα αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και οι υπηρετούντες με θητεία σε αυτό έχουν πλούσια και μάλιστα αναξιοποίητη εμπειρία από σχετικές πρωτοβουλίες, έτσι ώστε με βεβαιότητα δηλώνουν πως είναι αδύνατο να εφαρμοστεί με την απαιτούμενη εγκυρότητα και αξιοπιστία κάθε παρόμοια απόπειρα τώρα. Ως εκ τούτου, Σας απευθύνουμε έκκληση, με τη βεβαιότητα πως συμμερίζεστε απόλυτα όσα σε αυτήν την επιστολή εκθέτουμε, έστω και τώρα, εσείς που προΐστασθε ενός κρίσιμου τομέα για την Ελληνική Κοινωνία, αυτού της Παιδείας, να ηγηθείτε μιας προσπάθειας διαλόγου, ώστε να μη χάσουμε τον στόχο μας σε αυτήν τη συγκυρία, όπως ήδη σας τον εκθέσαμε.
Κλείνοντας, ευελπιστούμε ότι η νέα σχολική χρονιά θα επιτρέψει, υπό ομαλές συνθήκες, τον σχεδιασμό και προγραμματισμό του εκπαιδευτικού μας έργου για ένα ποιοτικά αναβαθμισμένο δημόσιο σχολείο, πλούσιο, πλέον, σε εμπειρίες, αλλά και με κοινωνική αυτοπεποίθηση και αποδοχή για το μέλλον και τις δυνατότητές του.
Με ειλικρινή αισθήματα εκτίμησης
(Ακολουθούν υπογραφές)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου