Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

 


Το δωρεάν δεν ήταν δωρεάν, η Cisco συγκεντρώνει δεδομένα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Όμως το απείρως πιο μεγάλο πραγματικό σκάνδαλο είναι το σκάνδαλο της ταξικής επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης» καταγγέλλουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών

Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών, με ανακοίνωση τους, αναφέρονται στο σκάνδαλο που προκλήθηκε με τη δημοσιοποίηση της σύμβασης της cisco. Όπως καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, αν και σηκώθηκε μπόλικη φασαρία για το σκάνδαλο με το webex, τη Cisco και το υπουργείο Παιδείας, πρόκειται για σκόνη που έχει σκοπό να κρύψει ένα ακόμα μεγαλύτερο σκάνδαλο.

Το δωρεάν δεν ήταν δωρεάν, η Cisco συγκεντρώνει δεδομένα μιας ολόκληρης κοινωνίας. Όμως, το απείρως πιο μεγάλο πραγματικό σκάνδαλο είναι το σκάνδαλο της ταξικής επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης». Η τηλεκπαίδευση είναι μια διαδικασία, η οποία, από τη φύση της, απογειώνει τις ανισότητες και τους αποκλεισμούς να παρουσιάζεται ως μια εκπαιδευτική διαδικασία «ίδιας ποιότητας, αλλά άλλου τρόπου».

Η ανακοίνωση 

Μπόλικη φασαρία σηκώθηκε για το σκάνδαλο με το webex, τη Cisco και το Υπουργείο. Το δωρεάν δεν ήταν δωρεάν, η Cisco συγκεντρώνει δεδομένα μιας ολόκληρης κοινωνίαςΌπως, δηλαδή, κάνει πάντα το κεφάλαιο – πάντα κρατικοδίαιτο, πάντα παρασιτικό-, με την ευγενική χορηγία του πολιτικού του προσωπικού.

Όλη αυτή η σκόνη χρησιμοποιήθηκε και για έναν ύπουλο σκοπό: Να κρυφτεί το απείρως πιο μεγάλο πραγματικό σκάνδαλο: Το σκάνδαλο της ταξικής επίθεσης της τηλε-«εκπαίδευσης». Γιατί, ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΙΝΑΙ:

  • Μια διαδικασία, η οποία, από τη φύση της, απογειώνει τις ανισότητες και τους αποκλεισμούς να παρουσιάζεται ως μια εκπαιδευτική διαδικασία «ίδιας ποιότητας, αλλά άλλου τρόπου».
  • Να θεωρείται φυσιολογικό «να πετιούνται από το καράβι» οι μαθητές και οι μαθήτριες, τους οποίους κατατρέχει η φτώχεια, οι οποίοι δεν έχουν υπολογιστή ή σύνδεση, έχουν κομμένο ρεύμα ή δεν διαθέτουν 3 και 4 συσκευές και ζουν ολόκληρες οικογένειες σε σπίτια με δυο δωμάτια, για να ανταποκριθούν στα δύσκολα προαπαιτούμενα της τηλε-«εκπαίδευσης».
  • Να κατρακυλούν στον αποκλεισμό οι πιο αδύνατοι μαθητές, μιας και –όπως παραδέχτηκε ο υφυπουργός Παιδείας- «η τηλεκπαίδευση είναι σα να μιλάς σε τοίχο».
  • Να θεωρείται (για οποιονδήποτε μαθητή) εκπαίδευση το να ακούει επί δέκα ώρες «διαλέξεις» μπροστά στην οθόνη και ο εκπαιδευτικός να μην μπορεί να καταλάβει τι κατανοεί ο μαθητής.
  • Να καταγράφεται η καθημερινή σχολική ζωή, ποιος και πότε μπαίνει και βγαίνει και –αν χρειαστεί- και τι λέει.
  • Να χρησιμοποιείται η τηλε-«εκπαίδευση» για να σπάει καταλήψεις και απεργίες ή ακόμα και για να μην αφήνει τα παιδιά να χαρούν το χιόνι γιατί τάχα «έχουν τηλε-μάθημα».
  • Ότι η διαλυτική κατάσταση που υπάρχει πια αναμφισβήτητα στις σχολικές τηλε-τάξεις όλων των βαθμίδων, βαφτίζεται κανονικότητα και ετοιμάζονται εξετάσεις με μείωση εισακτέων και τράπεζα θεμάτων.
  • Να δηλώνεται ως διδαχθείσα ύλη η ύλη της τηλε-«εκπαίδευσης», δηλαδή μια ύλη, στην πραγματικότητα, καθόλου διδαχθείσα για την πλειοψηφία των μαθητριών και των μαθητών.

Όλο ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ τα κόμματα της «αντιπολίτευσης» ούτε ασφαλώς οι Ομοσπονδίες που έχουν διαλύσει το κίνημα – οι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.

Πώς να το δουν άραγε αυτοί που αποτέλεσαν το υπάκουο επικουρικό προσωπικό στην κυβερνητική αθλιότητα να νομιμοποιήσει την τηλε-«εκπαίδευση» ως μια εκπαιδευτική διαδικασία, ακόμα κι αν κλαψούριζαν ότι «δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη ζωντανή διδασκαλία»! Πώς να δουν το πραγματικό μεγάλο σκάνδαλο της νομιμοποίησης των ανισοτήτων και των αποκλεισμών (μέσω της τηλε-«εκπαίδευσης») αυτοί που ήταν συμμέτοχοι στην εφαρμογή του;

Όσο και να σφυρίζουν ένοχα και αδιάφορα οι πολύχρωμοι απολογητές της τηλε-«εκπαιδευτικής» επίθεσης του συστήματος, τα αιτήματα είναι σαφή:

ΚΑΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΥΛΗΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ»

ΟΧΙ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΟΥΝ ΟΛΟΙ

ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ / ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ - ΚΑΤΩ ΟΙ ΝΟΜΟΙ 4692/ 4763

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: