Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Υπουργός: Με το βαθμό του Απολυτηρίου η εισαγωγή στα ΑΕΙ

"Θα έρθουμε με πολύ πιο συγκεκριμένη εισήγηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων μετά το Πάσχα".
Δημοσίευση: 04/04/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Η αναβάθμιση του Λυκείου έχει και ως στόχο, την αναβάθμιση του απολυτηρίου που παίρνουν τα παιδιά μετά την ολοκλήρωση των σπουδών στο Λύκειο και άρα, θα εισάγονται στα πανεπιστήμια με τον βαθμό του απολυτηρίου.
Τη δήλωση αυτή έκανε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της  Βουλής
ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΑΕΙ: Άρα, θα καταργηθεί ο σημερινός τρόπος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Ο βαθμός του απολυτηρίου θα είναι το βασικό κριτήριο και στις εξετάσεις που γίνονται μέσα στο σχολείο και για μία σειρά από μαθήματα θα εξασφαλιστεί το αδιάβλητο που έχουν σήμερα οι εισαγωγικές εξετάσεις, οι οποίες είναι αδιάβλητες μεν, αναξιόπιστες, δε, παιδαγωγικά.
ΤΟ ΤΕΤΡΑΠΤΥΧΟ: Βεβαίως, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στα Πανεπιστήμια. Άρα, το τετράπτυχο είναι η αναβάθμιση των τελευταίων δύο τάξεων του Λυκείου, η αναβάθμιση του απολυτηρίου, η κατάργηση του σημερινού τρόπου εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και εισαγωγή στα Πανεπιστήμια μόνο με το βαθμό του απολυτηρίου και ο ευέλικτος πρώτος χρόνος στο Πανεπιστήμιο.
ΣΕ 3 ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ: Αυτό δεν μπορεί να υλοποιηθεί, παρά μόνο σε έναν ορίζοντα τριετίας ή πενταετίας.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ :Είναι ένα θέμα συναίνεσης για το πώς θέλουμε να κάνουμε, στο μεταξύ, τα βήματα. Πάντως, έχουμε ορίζοντα, έχουμε συγκεκριμένο σχέδιο και γι' αυτό θα έρθουμε με πολύ πιο συγκεκριμένη εισήγηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων μετά το Πάσχα.
ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ  ΡΌΛΟ: Οπως γνωρίζουμε καλά, έχουμε με ένα τεράστιο πρόβλημα και αυτό είναι, ότι οι τελευταίες δύο τάξεις του Λυκείου σήμερα, πια, δεν επιτελούν κανέναν εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό ρόλο.
Η Γ ΛΥΚΕΙΟΥ: Κυρίως, η 3η Λυκείου είναι ακυρωμένη, παρά τις τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλουν πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί.
ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ: Υπάρχει μια κατάσταση, στην οποία υπάρχει μια συλλογική ευθύνη στην κοινωνία. Η συλλογική ευθύνη αφορά στο γεγονός, ότι πάρα πολλοί προστρέχουν στην παραπαιδεία, την οποία έχουν ενισχύσει και η οποία κατάφερε να «καταβροχθίσει» το Λύκειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: