Κυριακή 27 Μαρτίου 2016


Οι σημαντικότερες αιτίες που πιστεύεται ότι έχουμε χαμηλό επίπεδο μάθησης στη χώρα μας;
Αυτό έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο που οργανώνεται και υλοποιείται η μαθησιακή διαδικασία στην τάξη. Εκεί αντιστρατευόμαστε βασικές αρχές της μάθησης όπως μας της δίνει η έρευνα από την γνωστική ψυχολογία, αυτά που είναι κοινώς αποδεκτά σε επιστημονικό επίπεδο σήμερα και που εμείς παρόλα αυτά, κάνουμε τα ανάποδα.
Όπως για παράδειγμα η διδασκαλία μας σε συντριπτικό αριθμό των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες, είναι αυτό που λέμε μετωπική, δηλαδή προσπαθούμε να μεταφέρουμε τη γνώση. Και οι διάφορες προσπάθειες που γίνονται είναι περισσότερο για να το κάνουν αυτό πιο «πιασάρικο» δηλαδή με νέες τεχνολογίες, διαδραστικούς πίνακες κ.α. αλλά η λογική παραμένει η ίδια: να μεταφέρω τη γνώση.
Αλλά η γνώση ξέρετε δεν μεταφέρεται, κτίζεται! Και επειδή όλο το επίπεδο κατεβαίνει προς τα κάτω, έχουμε το σημαντικό ποσοστό της τάξης του 20% παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του τελικού αναλφαβητισμού.
Πηγή : Το 20% των μαθητών βρίσκονται στο φάσμα του τελικού αναλφαβητισμού | Η ΡΟΔΙΑΚΗ http://www.rodiaki.gr/…/to-20-twn-mathhtwn-briskontai-sto-f…
Follow us: @irodiaki on Twitter | efimeridarodiaki on Facebook
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί αναζητούν «απαντήσεις» στα θέματα που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες. ...-…
RODIAKI.GR|ΑΠΟ HTTPS://PLUS.GOOGLE.COM/+RODIAKI/

Δεν υπάρχουν σχόλια: