Αγρια προπαγάνδα, με στόχο τον εξωραϊσμό της στις παιδικές συνειδήσεις επιχειρεί η ΕΕ μέσω ιστότοπου, με σχετικού περιεχομένου «παιχνίδια» και «κουίζ»
Παπαγεωργίου Βασίλης |
Χαρακτηριστικό για το μέγεθος της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας που επιχειρεί η ΕΕ είναι το πρωτοσέλιδο κείμενο της ιστοσελίδας στο οποίο αναφέρεται ότι «στόχος της ΕΕ είναι να κάνει τη ζωή όλων μας καλύτερη με διάφορους τρόπους, όπως προστατεύοντας την ύπαιθρο, φροντίζοντας ώστε οι τροφές που τρώμε να είναι ασφαλείς, κάνοντας τα τηλεφωνήματά μας και τα μηνύματα που στέλνουμε φθηνότερα, καταπολεμώντας την εγκληματικότητα κ.λπ. κ.λπ.! Η ΕΕ προσπαθεί επίσης να βελτιώσει τη ζωή των παιδιών και των νέων»!
Για το πόσο... «προσπαθεί» η ΕΕ να «βελτιώσει» τη ζωή των νέων θα αναφέρουμε μόνο δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα από τις ίδιες τις υπηρεσίες της: 1) Μόλις τον περασμένο Νοέμβρη, με επίσημα στοιχεία της «Γιούροστατ», οι καταγεγραμμένοι άνεργοι τον περασμένο Σεπτέμβρη στα 27 κράτη - μέλη της ΕΕ ξεπέρασαν τα 23 εκατομμύρια, αυξανόμενοι μάλιστα κατά 215.000 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010 (ποσοστό 9,7%). Τα πρώτα θύματα της ανεργίας είναι οι νέοι κάτω των 25 ετών, οι οποίοι έφτασαν τα 5.308 εκατομμύρια στα 27 κράτη - μέλη (ποσοστό 21,4%). Μάλιστα, τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας εμφανίζονται στην Ισπανία (48%) και στην Ελλάδα (43,5% τον Ιούλη του 2011), δηλαδή ένας στους δύο νέους κάτω των 25 ετών σε αυτές τις χώρες είναι άνεργος! Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι η αστική στατιστική δεν συμπεριλαμβάνει στους άνεργους, τους εξαθλιωμένους που κάνουν μερικά μετρημένα μεροκάματα το χρόνο.2) Τον Φλεβάρη του 2011 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε ότι «πάνω από 6 εκατομμύρια νέοι στην ΕΕ εγκαταλείπουν την εκπαίδευση και κατάρτιση, έχοντας μόνο απολυτήριο κατώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (σ.σ. Γυμνάσιο) στην καλύτερη περίπτωση»! Επίσης, στην ΕΕ ο μέσος όρος των νέων που εγκαταλείπουν το σχολείο (εννοούν το Γυμνάσιο) είναι σήμερα 14,4%.
Κι όμως, αυτό που μαθαίνουν τα παιδιά από την εν λόγω ιστοσελίδα είναι, μεταξύ άλλων, ότι η ΕΕ... «είναι κάπως σαν μια σχολική τάξη». «Οπως συμβαίνει σε μια καλή κοινότητα, οι δυνατοί βοηθούν τους αδύναμους. Και όπως σε μερικά παιδιά στην τάξη αρέσουν τα μαθηματικά ενώ σε κάποια άλλα η μουσική, κάθε χώρα της ΕΕ έχει διαφορετικά ενδιαφέροντα. Αν θέλουμε να ζούμε μαζί ειρηνικά, πρέπει να αποδεχόμαστε τους άλλους όπως είναι. Κάθε χώρα ζει σύμφωνα με τις παραδόσεις της, τη γλώσσα της και την κουλτούρα της. Αυτός ο τρόπος σκέψης περιγράφεται με τρεις λέξεις στο μότο της ΕΕ: "Ενωμένοι στην πολυμορφία"»!!!
Το μέγεθος του κυνισμού της ιδεολογικής χειραγώγησης που επιχειρεί η ΕΕ μέσω... της «γωνιάς του παιδιού» αυξάνεται στη συνέχεια. Ενώ η συγκεκριμένη ιμπεριαλιστική λυκοσυμμαχία, μαζί με τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ, έχει βάψει τα χέρια της με αίμα γυναικόπαιδων στην πρώην Γιουγκοσλαβία, στο Αφγανιστάν και αλλού, η ιστοσελίδα μαθαίνει στα παιδιά ότι οι χώρες της ΕΕ... όχι μόνο «θέλουν» «να ευημερούν και να βελτιώνουν τις συνθήκες ζωής των πολιτών τους», αλλά «θέλουν ειρήνη και ασφάλεια στην Ευρώπη και τον κόσμο» και«αντί να πολεμούν με όπλα μεταξύ τους, προτιμούν να μαζεύονται γύρω από ένα τραπέζι και να συζητούν»!!!
Επίσης, ενώ η ΕΕ πρωτοστατεί στο ξεθεμελίωμα κάθε ανθρώπινου δικαιώματος, στη θεσμοθέτηση νομοθετημάτων - «λαιμητόμων» της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, στο «πογκρόμ» εναντίον των μεταναστών και όλων των εξαθλιωμένων από τον ιμπεριαλισμό, τα παιδιά μαθαίνουν ότι οι χώρες της ΕΕ... «θέλουν όλοι οι πολίτες της ΕΕ να απολαμβάνουν τα ίδια θεμελιώδη δικαιώματα και τις ίδιες ελευθερίες, να ζουν χωρίς διακρίσεις και να έχουν ίσες ευκαιρίες»!!!
Αφού τα παιδιά «μάθουν» τι «σημαίνει» ΕΕ πάνε... στην «πραγματική» «διασκέδαση» με παιχνίδια προσαρμοσμένα σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Ετσι, παιδιά από 9 ετών μπορούν να παίξουν παιχνίδια με τίτλους όλο «μαγεία» όπως... «Κολύμπα και μέτρα», ενώ τα παιδιά από 6 ετών καλούνται να κάνουν... «Παζλ για χαρτονομίσματα».
Τα παιδιά από 12 ετών μπορούν να «επιβιώσουν»... στο «Νησί του πληθωρισμού»(!) το οποίο παρουσιάζεται ως εξής: «Ο πληθωρισμός, ο αποπληθωρισμός και ο υπερπληθωρισμός επηρεάζουν διαφορετικά την κάθε κοινωνική ομάδα. Κάνε το γύρο ενός νησιού για να δεις τον αντίκτυπό τους και κατόπιν δοκίμασε τις γνώσεις σου»...
Ο «παιδαγωγικός» «οίστρος» της ΕΕ λαμβάνει νέες διαστάσεις με παιχνίδια όπως... «Η κούρσα για το ευρώ»! Στο οποίο τα δωδεκάχρονα «καλούνται» να «βοηθήσουν» κάποιον «Αλεξ» «να μαζέψει κέρματα και χαρτονομίσματα του ευρώ, του κοινού ευρωπαϊκού νομίσματος που κυκλοφορεί σε 17 χώρες. Ομως πρόσεξε, γιατί κλέφτες και πλαστογράφοι θέλουν να σου πάρουν τα χρήματά σου!»...
Αναλόγου «παιδαγωγικού» ύφους είναι και το «παιχνίδι» υπό τον άκρως «ελκυστικό», για δωδεκάχρονα, τίτλο... «ΕΥΡΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑ»! Η εξήγησή του είναι ακόμη πιο «εντυπωσιακή», όσο και εξίσου χυδαία: «Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα ελέγχει πόσο χρήμα κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Η Τράπεζα επιδιώκει να υπάρχει σταθερότητα τιμών, κάτι που είναι καλό για όλους μας. Μπορείς να βρεις ποιο πρέπει να είναι το επιτόκιο, ώστε ο πληθωρισμός να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα;». Ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά πρέπει να βλέπουν τις τράπεζες, τις «αρτηρίες» του καπιταλισμού δηλαδή, κάτι σαν τον... «καλό θείο» που μας προστατεύει...
«Αναρωτήθηκες ποτέ τι είναι η νομισματική πολιτική;» συνεχίζει ακάθεκτη το «σφυροκόπημα» της παιδικής συνείδησης η ΕΕ. «'Η πώς το βασικό επιτόκιο επηρεάζει τον πληθωρισμό; Παίξε ΕCONOMIA και θα λυθούν όλες οι απορίες σου. Ο στόχος σου είναι να διατηρήσεις τον πληθωρισμό χαμηλό και σταθερό σε επίπεδο λίγο κάτω από το 2%. Και πώς θα το καταφέρεις αυτό; Επιλέγοντας το κατάλληλο επιτόκιο»..!
Αν και η γελοία πτυχή του συγκεκριμένου σχεδίου της ΕΕ είναι ισχυρή, ωστόσο δεν είναι αυτή που την χαρακτηρίζει. Διότι τα παραπάνω «παιχνίδια» είναι μόνο μέρος ενός μηχανισμού ιδεολογικής χειραγώγησης με στόχο τα μυαλά των παιδιών μας. Μόλις πρόσφατα η κυβέρνηση και η ΕΕ ετοίμαζαν φιέστες στα σχολειά για να «τιμήσουνι» τα 20 χρόνια της ΕΕ. Αλλά όπως σημείωνε και η ΚΝΕ στην ανακοίνωσή της: «Η ΕΕ είναι ένωση των μονοπωλίων, των πολυεθνικών, των βιομηχάνων, των τραπεζιτών, των εφοπλιστών και των μεγαλοεργολάβων. Μόνο αυτοί κέρδισαν από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα». Γι' αυτό και η αποδέσμευση από αυτήν με όρους λαϊκής εξουσίας είναι μονόδρομος για ένα ελπιδοφόρο μέλλον των παιδιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου