Στήριξη στην καθηγήτριας τους που είναι μεταξύ των -εκατοντάδων σε όλη την Ελλάδα- εκπαιδευτικών που διώκονται πειθαρχικά εξ αιτίας της μη συμμετοχής τους στην διαδικασία της αξιολόγησης δηλώνουν οι μαθητές του μουσικού σχολείου Κέρκυρας μέσα από την ανακοίνωση του δεκαπενταμελούς του σχολείου.
Οι μαθητές σημειώνουν ότι «οι διώξεις αυτές, ένα ακόμα κομμάτι της επίθεσης που δέχονται όσες και όσοι αγωνίζονται, είναι η απόπειρα του κράτους να αναγκάσει τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία η οποία κατηγοριοποιεί τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, με τρόπο που θα εντείνει τις ανισότητες μεταξύ των σχολείων σε πλούσιες και φτωχές περιοχές».
Και συμπληρώνουν: «Η αξιολόγηση εξ άλλου φέρνει τους/τις μαθητ(ρι)ες στην θέση του κομπάρσου, αφού είναι προφανές, ότι η παρουσία του αξιολογητή αλλοιώνει την συμπεριφορά τη δική μας αλλά και του εκάστοτε καθηγητή/τριας.
Έτσι δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε πλήρη στήριξη στην καθηγήτριά μας αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς που διώκονται για τον αγώνα τους. Σε όσους/ες εκπαιδευτικούς από την άλλη θέλουν να αξιολογηθούν, προτείνουμε να το κάνουν χωρίς εμάς! Δεν έχουμε καμία διάθεση να συμμετέχουμε σε αυτό το θέατρο του παραλόγου. Εξ άλλου η σχέση που έχουμε με τις/τους καθηγητ(ρι)ές μας-είτε είναι καλή, είτε είναι κακή- είναι μοναδική και δεν αξιολογείται από κανέναν πέρα από μας».
Η ανακοίνωση
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ
Όπως μάθαμε πρόσφατα, καθηγήτρια του σχολείου μας είναι μεταξύ των -εκατοντάδων σε όλη την Ελλάδα- εκπαιδευτικών που διώκονται πειθαρχικά εξ αιτίας της μη συμμετοχής τους στην διαδικασία της αξιολόγησης.
Οι διώξεις αυτές, ένα ακόμα κομμάτι της επίθεσης που δέχονται όσες και όσοι αγωνίζονται, είναι η απόπειρα του κράτους να αναγκάσει τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία η οποία κατηγοριοποιεί τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, με τρόπο που θα εντείνει τις ανισότητες μεταξύ των σχολείων σε πλούσιες και φτωχές περιοχές.
Η αξιολόγηση εξ άλλου φέρνει τους/τις μαθητ(ρι)ες στην θέση του κομπάρσου, αφού είναι προφανές, ότι η παρουσία του αξιολογητή αλλοιώνει την συμπεριφορά τη δική μας αλλά και του εκάστοτε καθηγητή/τριας.
Έτσι δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε πλήρη στήριξη στην καθηγήτριά μας αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς που διώκονται για τον αγώνα τους. Σε όσους/ες εκπαιδευτικούς από την άλλη θέλουν να αξιολογηθούν, προτείνουμε να το κάνουν χωρίς εμάς! Δεν έχουμε καμία διάθεση να συμμετέχουμε σε αυτό το θέατρο του παραλόγου. Εξ άλλου η σχέση που έχουμε με τις/τους καθηγητ(ρι)ές μας-είτε είναι καλή, είτε είναι κακή- είναι μοναδική και δεν αξιολογείται από κανέναν πέρα από μας.
Για την καθηγήτρια μας συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν άνθρωπο που προσπαθεί με όλα τα μέσα να υποστηρίξει τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, που στηρίζει τόσο τους αγώνες του μαθητικού και του εκπαιδευτικού κινήματος, όσο και ευρύτερους, οικολογικούς, τοπικούς και άλλους αγώνες. Έτσι, παρά τις διαφωνίες που μπορεί να προκύπτουν στο πλαίσιο της σχολική ρουτίνας, εμείς βαθμολογούμε την καθηγήτρια μας με άριστα. Γιατί, πέρα από όσα προαναφέρθηκαν, προσπαθεί με τα ελάχιστα μέσα που προσφέρει το δημόσιο σχολείο να μας προσφέρει τα μέγιστα. Ας ξέρουν λοιπόν οι υπεύθυνοι ότι σε όποια προσπάθεια να τιμωρήσουν τόσο αυτή, όσο και οποιοδήποτε άλλο εκπαιδευτικό, επειδή απέργησε θα μας βρουν απέναντι τους.
Το δεκαπεντεμελές του μουσικού σχολείου Κέρκυρας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου