Δευτέρα 27 Μαΐου 2024

 

Το πρόβλημα των κενών και των χαμένων διδακτικών ωρών επανέρχεται στο προσκήνιο...

Βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Οι γραπτές εξετάσεις για κάποιους έχουν ξεκινήσει και για κάποιους άλλους ξεκινούν σε λίγες μέρες. Ωστόσο, για άλλη μια φορά δεν έχουν διασφαλιστεί τα αυτονόητα από πρακτικής και παιδαγωγικής άποψης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά, σε γυμνάσιο καλούνται μαθητές να δώσουν γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στο μάθημα των Αγγλικών χωρίς να υπάρχει καθηγητής Αγγλικών στο σχολείο και ενώ δεν διδάσκονται το μάθημα από το Δεκέμβριο.

Το πρόβλημα των κενών και των χαμένων διδακτικών ωρών επανέρχεται στο προσκήνιο. Τη λύση καλείται για άλλη μια φορά να τη δώσει το φιλότιμο των συναδέλφων, αφού η Διεύθυνση και το Υπουργείο δεν κάλυψαν ποτέ το κενό που δημιουργήθηκε.

Καλείται λοιπόν το ΠΥΣΔΕ και η Διευθύντρια του σχολείου να αναζητήσει συνάδελφο που θα αναλάβει να διεκπεραιώσει τις εξετάσεις του Ιουνίου για περίπου 250 μαθητές και των τριών τάξεων, σε άγνωστη ύλη, σε μαθητές και μαθήτριες που διδάχτηκαν τελευταία φορά το μάθημα το Δεκέμβρη...

Λύση μέχρι και πριν λίγες ημέρες δεν είχε βρεθεί ακόμη! Τελικά, μόλις την Παρασκευή 24/5 αποφασίστηκε να διατεθεί συνάδελφος των Αγγλικών από διπλανό ΕΠΑΛ, για την πραγματοποίηση των εξετάσεων.

Είναι προφανές ότι το σχολείο αδυνατούσε όλες αυτές τις ημέρες να φτιάξει ακόμα και πρόγραμμα εξετάσεων.

Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά βγαίνουν οι επιτηρήσεις για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και οι μισοί περίπου συνάδελφοι έχουν τοποθετηθεί σε ΕΠΑΛ, όπου, όπως είναι γνωστόν οι εξετάσεις διενεργούνται τις ίδιες μέρες με τις εξετάσεις των Γυμνασίων. Ποιος θα μείνει να εισηγηθεί και να κάνει επιτήρηση στο Γυμνάσιο;

Η ΕΛΜΕ Πειραιά καλεί τη Διεύθυνση Πειραιά έστω και τώρα να ασχοληθεί σοβαρά με τα προβλήματα που έχουν προκύψει και να δώσει λύση.

Οι μαθητές μας, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία ευθύνη και είναι τουλάχιστον ανεύθυνο να τους ρίχνουν το “μπαλάκι” για εξεύρεση λύσεων σε προβλήματα που άλλοι δημιουργούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: