Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

 


Τι μεσολάβησε από τον Αύγουστο που βγήκε η προκήρυξη να έρθουν οι καθηγητές στα σχολεία τον Ιανουάριο;

Γίνεται σκορδαλιά χωρίς σκορδο; Μπριζόλα χωρίς κρέας; Καλλιτεχνικό σχολείο χωρίς καθηγητές χορού και κινηματογράφου;

Φαίνεται πως στην Ελλάδα τουλάχιστον το τελευταίο, μια χαρά γίνεται!

Τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας, ( 2.040 μαθητές και πάνω από 4.000 γονείς), είναι .. τα μόνα σχολεία της Ελλάδας που τα 2/3 των μαθητών ΔΕΝ κάνουν μάθημα τις μισές διδακτικές ώρες κάθε μέρα, το μισό σχολικό έτος, λόγω καθυστερημένης πρόσληψης καθηγητών ειδικοτήτων χορού και κινηματογράφου!

Οι γονείς των μαθητών έχουν αγανακτήσει και με επιστολές τους προς το Υπουργείο Παιδείας, ζητούν να σταματήσει αυτή η ταλαιπωρία, αφού δεν νοείται καλλιτεχνικό σχολείο χωρίς αυτές τις ειδικότητες εκπαιδευτικών να βρίσκονται από τις πρώτες ημέρες στις αιθουσες...

Ενδεικτικά, επιστολή αγανάκτησης προς τον Υπουργό Παιδείας για τα κενά που συνεχίζουν να ταλαιπωρούν το σχολείο, απέστειλε από τον Οκτώβριο  ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου - Δραπετσώνας, ενώ ερώτηση στη Βουλή έκανε και το ΚΚΕ, όμως η απάντηση του υπουργείου Παιδείας ήταν ...άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

Ετσι οι γονείς του ίδιου σχολείου με νέα τους ανακοίνωση επανέρχονται στο ζήτημα και τονίζουν ότι «θεωρούμε αυτονόητο ότι θα πρέπει άμεσα να ξεκινούν όλες οι διοικητικές διαδικασίες ώστε οι προσλήψεις να γίνονται έγκαιρα στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Πιστεύουμε ότι η κατάσταση πλέον δεν πάει άλλο. Πρέπει άμεσα να παρθούν αποφάσεις και θα πρέπει να παρθούν τώρα ώστε να μην ζήσουμε και την επόμενη σχολική χρονιά το ίδιο έργο»

Αναλυτικά η απάντηση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου - Δραπετσώνας

Με αφορμή την απάντηση της υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κας Ζέττας Μακρή στην κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ, στο έγγραφο του Συλλόγου μας για την σύσταση κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για τους καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου θα θέλαμε να σημειώσουμε τα εξής:

Κατά την άποψη μας, η απάντηση της Υπουργού Παιδείας δεν απαντά στην ουσία του προβλήματος .Απλά περιγράφει την κατάσταση και δεν δεσμεύεται για τίποτα.

Πιο συγκεκριμένα δεν μας απαντά

  1. Εάν στις προθέσεις του Υπουργείου ΕΙΝΑΙ η σύσταση του κλάδου ΠΕ για το Χορό και τον κινηματογράφο. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, πότε θα ξεκινήσουν οι διοικητικές και νομοθετικές ενέργειες για την υλοποίηση του νόμιμου αιτήματος μας. Το να επικαλείται και να κρύβεται η Υπουργός πίσω από τις εισηγήσεις του Ινστιτούτου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΙΕΠ) δεν είναι σωστό. Θα πρέπει το Υπουργείο να απαντήσει στα παιδιά μας εάν Υπάρχει η πολιτική βούληση για την υλοποίηση ενός χρόνιου προβλήματος των καλλιτεχνικών μας σχολείων.

  2. Δεν απαντά στο ερώτημα γιατί αργεί η πρόσληψη των καθηγητών κατευθύνσεων και τα τελευταία χρόνια οι καθηγητές των κατευθύνσεων (χορού – κινηματογράφου) να ολοκληρώνεται η πρόσληψή τους και να παρουσιάζονταν στα σχολεία τον Ιανουάριο, τέσσερις (4) μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα της εκπαίδευσης. Τι μεσολάβησε από τον Αύγουστο που βγήκε η προκήρυξη να έρθουν οι καθηγητές στα σχολεία τον Ιανουάριο.

Εξακολουθούμε να θεωρούμε πολύ σημαντικό να ξεκινάει η σχολική χρονιά χωρίς κενά σε καθηγητές, ώστε τα παιδιά μας να αφιερώνονται απερίσπαστα στην γνώση και την μάθηση. Συνεπώς σαν σύλλογος γονέων θεωρούμε αυτονόητο ότι θα πρέπει άμεσα να ξεκινούν όλες οι διοικητικές διαδικασίες ώστε οι προσλήψεις να γίνονται έγκαιρα στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Πιστεύουμε ότι η κατάσταση πλέον δεν πάει άλλο. Πρέπει άμεσα να παρθούν αποφάσεις και θα πρέπει να παρθούν τώρα ώστε να μην ζήσουμε και την επόμενη σχολική χρονιά το ίδιο έργο

Συνεπώς απαιτούμε , διεκδικούμε και Ζητάμε συγκεκριμένες δεσμεύσεις για:

  • την σύσταση κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για τους καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου

  • Να ξεκινά η σχολική χρονιά χωρίς οργανικά κενά σε καθηγητές τόσο για τα μαθήματα της γενικής παιδείας όσο και για τα μαθήματα των κατευθύνσεων.

Σαν σύλλογος αλλά και ως γονείς επιζητούμε το αυτονόητο την ύπαρξη ενός δημόσιου σχολείου, κατάλληλα στελεχωμένου με την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Ενός δημόσιου σχολείου που θα λειτουργεί υπέρ του μαθητή και του καθηγητή της κοινωνίας.

χορος

Δεν υπάρχουν σχόλια: