Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Οδηγίες του υπ. Παιδείας στα σχολεία για κινητά τηλέφωνα, βίντεο, φωτογραφίες tablets, laptops κλπ

Θα πρέπει να αποφεύγεται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές στους δικτυακούς τόπους των σχολικών μονάδων.
Δημοσίευση: 17/09/2017
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Το υπουργείο Παιδείας, ύστερα από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, εξέδωσε από το περσινό σχολικό έτος   τις ακόλουθες οδηγίες:
ΠΡΩΤΟΝ: Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεγασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου.
Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την  εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού.
ΤΡΙΤΟΝ: Οι εκπαιδευτικοί εκτός από τις διαθέσιμες από το σχολείο ηλεκτρονικές συσκευές ( Η/Υ,tablets, laptops, διαδραστικούς πίνακες κλπ), δύνανται να χρησιμοποιήσουν  και το δικό τους προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό  κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και για τις ανάγκες αυτής αλλά και στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και τις σχετικές διατάξεις περί προστασίας προσωπικών δεδομένων των μαθητών και εκπαιδευτικών.
ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Θα πρέπει να αποφεύγεται η ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο με μαθητές στους δικτυακούς τόπους των σχολικών μονάδων.
Οι φωτογραφίες αποτελούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, στο μέτρο που απο αυτές δύναται να προσδιοριστούν, άμεσα ή έμμεσα, τα υποκείμενα των δεδομένων.
Η επεξεργασία και κατά συνέπεια η ανάρτηση , η αποθήκευση σε ψηφιακά μέσα (πχ αναμνηστικού τύπου φωτογραφίες, βίντεο και δραστηριότητες της σχολικής ζωής) δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα επιτρέπεται μόνο όταν το υποκείμενο των δεδομένων (οι κηδεμόνες των μαθητών-μαθητριών) έχει δώσει τη συγκατάθεση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: