Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

μαθητικες μαρτυριες -15

Η κυρία Θωμοπούλου μας λεει να διαβάζουμε με ευλάβεια την Αγία Γραφή και όχι πίνοντας, τρώγοντας, η ξαπλώνοντας. Αυτή όμως έρχεται στο μάθημα και μας διδάσκει πίνοντας το καφεδάκι της. Χριστιάνα.

Οι μαθητές της Α’ Λυκείου του σχολείου μου δέχονται παρατηρήσεις για τα αφανιασμένα, μακριά μαλλιά τους, και τα ρούχα τους, γιατί υποτίθεται ότι δηλώνουν ασέβεια προς τον σχολικό χώρο. Το τι φοράνε οι μαθητές στο σχολείο είναι δική τους υπόθεση και κανενός άλλου. Όσο για τις κόσμιες συμπεριφορές που απαιτείτε, κάντε πρώτα μια αξιοπρεπή παιδεία και μετά αρχίστε να ‘’ απαιτείτε ‘’. Άννα.

Το κυλικείο μας είναι χάλια. Όχι μόνο έχει ακριβές τυρόπιτες και σάντουιτς αλλά δεν διαθέτει φρούτα και γάλα , ενώ απαγορευμένες κόκα – κόλες και αναψυκτικά πουλάει ελεύθερα, χωρίς έλεγχο. Λίτσα.

Εμένα οι καταλήψεις μου έμαθαν σημαντικά πράγματα. Εκτός του ότι υπάρχουν αιτήματα και μάλιστα σοβαρά, δεν καταλαβαίνουν οι αρμόδιοι ότι αυτό είναι το κύριο αίτημα : ότι δεν θέλουμε να κάνουμε μάθημα. Δε μας αρέσει έτσι όπως είναι. Δε μας προσφέρει τίποτα, άρα πρέπει ν’ αλλάξει. Δεν είναι σημαντικό αίτημα αυτό ; Γιώργος.

Μαθητικό δεκαπενταμελές συμβούλιο έχουμε να κάνουμε φέτος κοντά δύο μήνες. Κάθεται κανείς μετά το τέλος του σχολείου ‘’ εκτός διδακτικών ωρών ’’ όπως λεει ο κανονισμός, να συνεδριάσει ; Η κούραση μάς εμποδίζει και τα φροντιστήρια μάς περιμένουν. Όσο για τα προβλήματα του σχολείου άστα να περιμένουν, θα τα λύσουμε στην επόμενη κατάληψη. Μαρία.

Kτύπησε το κουδούνι για την πρωινή προσευχή , δεν προλάβαμε να μπούμε στο σχολείο και μας κλείδωσαν απ΄έξω περιμένοντας να τελειώσει η προσευχή . Τότε ήρθαν καθυστερημένοι δύο καθηγητές και η πόρτα του σχολείου άνοιξε διάπλατα γι' αυτούς . Είπατε τίποτα γιά ισότητα ; Κίμων 

Έχουμε ο καθένας μας περίπου 15 βιβλία και είμαστε στο σχολείο 200 μαθητές. Γιατί να πηγαίνουν 3.000 βιβλία κάθε χρονιά στα σκουπίδια ενώ μπορούν να ανακυκλωθούν ; Όλγα

Κάναμε προπόνηση με την ποδοσφαιρική ομάδα του Γυμνασίου μας στο κοινό προαύλιο με το Λύκειο το μεσημέρι μετά το σχόλασμα.Τότε πετάχτηκε από το Λύκειο ο κύριος Ασπρίδης και έβαλε τις φωνές στον καθηγητή που μας προετοίμαζε : ‘’ Τι τους μαζεύεις τέτοια ώρα,δεν βλέπεις ότι κάνω ενισχυτική ;’’ ‘’ Δηλαδή την ώρα της Γυμναστικής εσύ δεν κάνεις μάθημα ;‘’ του απάντησε ο καθηγητής μας . Κόκαλο αυτός .Βέβαια από την επόμενη ημέρα με παρέμβαση του Λυκειάρχη κόπηκαν οι προπονήσεις, κόπηκε και η ομάδα .Μας πέταξαν από το σχολείο μας, πυξ - λαξ. Κι’ ύστερα μας λένε αγάπα το σχολείο σου. Ποιο σχολείο , αυτό που μας διώχνει ; Παναγιώτης.

Ρώτησα τον καθηγητή μου από που βγαίνει ότι οι αρχαίοι έλληνες ήταν ειδωλολάτρες και μου απάντησε ότι είχαν αγάλματα των θεών τους. Του απάντησα κι εγώ '' και οι εικόνες που φιλάμε και κάνουν θαύματα ,τι είναι ; Στην οχλαγωγία που επακολούθησε ο καθηγητής βρήκε ευκαιρία να την σκαπουλάρει και απάντηση βέβαια δεν πήρα .Κώστας .


Αυτό που μου άρεσε στο μάθημα της Φυσικής γινόταν σε ξεχωριστό χώρο απο τη συνηθισμένη μας τάξη. Οπωσδήποτε έξι η επτά ώρες ειναι βαρετές για να βρίσκεται ένας μαθητής στον ίδιο χώρο . Αρης .

Σήμερα συνεδρίασε ο σύλλογος καθηγητών για πειθαρχικό παράπτωμα ενός μαθητού. Κάλεσαν και μένα σαν γραμματέα του δεκαπενταμελούς. Μετά από τη συζήτηση που έγινε η διευθύντρια μάς είπε :’’ Άντε καλά παιδάκια πηγαίνετε στις τάξεις σας, οι καθηγητές σας τώρα θα ψηφίσουν για την ποινή του μαθητού ’’. ‘’ Εμείς δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε την ψηφοφορία ’’, ρώτησε αφελέστατα η Γεωργία. ’’ Όχι δεν το επιτρέπει ο νόμος ’’ είπε με στόμφο η διευθύντρια και μας έδειξε με νόημα την πόρτα. Ήξερα καλά πως τέτοιος νόμος δεν υπάρχει μα δείλιασα από φόβο ν’ αντιδράσω. Σα βρεγμένη γάτα ακολούθησα τους συμμαθητές μου στην έξοδο. Βαγγέλης.

Tο σχολείο μας μένει άδειο τα απογεύματα ,τόσες αίθουσες ,τόσα προαύλια μένουν άδεια και αναξιοποίητα . Ειναι άραγε καλύτερα στον ελεύθερο χρόνο μας να γυρίζουμε απο καφετέρια σε καφετέρια ; Θάνος  

Σ.Σ. Τα επιθετα που αναφερονται στις μαθητικες μαρτυρίες ειναι φανταστικα.Η συντριπτικη πλειοψηφια των ονομάτων ειναι πραγματικη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: