Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024

 Καμπανάκι κινδύνου για τα σχολεία από την Ένωση Διευθυντών Π.Ε. 24 Νοεμβρίου, 2024 Εκπαιδευτικά νέα Διάδωσέ το   Οικονομική ασφυξία στα σχολεία ακόμα και για τα στοιχειώδη ζητήματα καθημερινότητας Την οικονομική ασφυξία και την αδυναμία λειτουργίας των σχολείων ακόμη και για τα στοιχειώδη ζητήματα καθημερινότητας περιγράφει η Πανελλήνια  Επιστημονική  Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών σε Δήμους με κάτω από 100 σχολικές μονάδες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση των  διευθυντών το νέο θεσμικό πλαίσιο για τα οικονομικά τα σχολείων είναι ασαφές και καλεί τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας να παρέμβουν άμεσα και να δώσουν λύσεις. Ακολουθεί η ανακοίνωση Σχετικά με την  οικονομική ασφυξία των σχολικών μονάδων Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με αφορμή τη δυσλειτουργική, συγκεχυμένη και  προβληματική κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές μονάδες μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών σε Δήμους με κάτω από 100 σχολικές μονάδες, η οποία τις έχει οδηγήσει σε οικονομική ασφυξία και αδυναμία λειτουργίας τους ακόμα και για τα στοιχειώδη ζητήματα καθημερινότητας, απευθύνει έκκληση προς τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας: Να παρέμβουν  άμεσα ώστε να καθοριστεί ένα σαφές θεσμικό πλαίσιο χρηματοδότησης και προμήθειας των σχολικών μονάδων με όλα τα απαραίτητα για τη λειτουργία τους υλικά. Το πλαίσιο αυτό θα πρέπει να είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ, να χαρακτηρίζεται από πλήρη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, να είναι δεσμευτικό για όλους τους Δήμους της χώρας και να διασφαλίζει ότι θα καλύπτεται έγκαιρα το σύνολο των αναγκών των σχολικών μονάδων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση για τις σχολικές μονάδες, η οποία παραμένει παγωμένη εδώ και χρόνια, τη στιγμή που όλα τα κόστη που σχετίζονται με την καθημερινή λειτουργία τους έχουν ακριβύνει σημαντικά. Για το Δ.Σ.

Πηγή άρθρου: Καμπανάκι κινδύνου για τα σχολεία από την Ένωση Διευθυντών Π.Ε. | fresh-education

Δεν υπάρχουν σχόλια: