Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

 


«Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων περιοχής Πολίχνης και Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους»

Η Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., το Εργαστήριο Ψηφιακής Ανάλυσης και σχεδιασμού εργαλείων Μάθησης του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, το Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης, η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους, το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, η Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Χαλκιδικής:

Συνδιοργανώνουν στις 12 Ιουνίου 2024  και ώρα 09.30-14.00 στα Λουτρά Λαγκαδά,

με την υποστήριξη της Δημάρχου Λαγκαδά, την εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων του αδειοδοτημένου Διεπιστημονικού εκπαιδευτικού προγράμματος, με επιστημονικά υπεύθυνο τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης κ. Απόστολο Παρασκευά με τίτλο:

«Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων περιοχής Πολίχνης και Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους»

Το πρόγραμμα  εφαρμόζεται για τρίτη χρονιά και περιλαμβάνει τρεις πυλώνες:

·       Ο πρώτος πυλώνας τη διερεύνηση των παλιών αρχείων των Δημοτικών σχολείων, από τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις επιμορφωμένους/ες εκπαιδευτικούς, για την ανάδειξη της ιστορίας των σχολείων τους αλλά και της τοπικής κοινωνίας

·       Ο δεύτερος πυλώνας τη διερεύνηση και ανάδειξη των παλιών επαγγελμάτων, με εικόνες, ταινίες και συνεντεύξεις

·       Ο τρίτος πυλώνας τη συλλογή και ψηφιοποίηση παλιών φωτογραφιών αλλά και συνεντεύξεων με κατοίκους για την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου με σκοπό να γίνουν εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Στην εκδήλωση, αντιπροσωπεία μαθητών/τριών, με τους/τις εκπαιδευτικούς από τα παρακάτω σχολεία, παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της δουλειάς τους:

1.      2ο ΔΣ Λαγκαδά,

2.      ΔΣ Κολχικού,

3.      ΔΣ Κριθιάς,

4.      ΔΣ Ασκού,

5.      ΔΣ Όσσας

Όλη η εκδήλωση θα καλυφθεί μέσω διαδικτύου στις διευθύνσεις:

https://webtv.eisodos.com/

https://www.youtube.com/live/unn2sG3Sv7s

Δεν υπάρχουν σχόλια: