Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

 

Γιατί απλά κάνουν περικοπές...Στον ευαίσθητο κλάδο της ειδικής...Στον εύκολο στόχο, τις παράλληλες...

Κάθε χρονιά τέτοια εποχή όλοι οι αναπληρωτές ζούμε τις ίδιες αγωνίες...

Θα μας παρουν; Που θα πάμε;

Κάθε χρόνο...Βλέπουμε άρθρα, παρακολουθούμε λειτουργικά κενά και αγωνιούμε...

Φέτος κάποια στιγμή βλέπουμε κάλυψη 45 % στις παράλληλες. .Αρχίζω να σκέφτομαι και αν δεν είμαι μέσα στις προσληψεις και αν και αν και αν....

Αλλά σύντομα ένιωσα ντροπή....Μεγάλη ντροπή...

Σύντομα βγήκα από τον μικρόκοσμο μου...45% κάλυψη; Οι μισοί μου περσινοί μαθητές και παραπάνω ακάλυπτοι....Στην αρχή της χρονιάς που χρειάζονται την προσαρμογή τους και να νιώσουν ασφάλεια...

Ντράπηκα γιατί έβλεπα το δέντρο και έχασα το δάσος...Το Γιώργο, τον Κώστα, τη Μαρία...και τους γονείς τους....που έχουν μια διαφορετική καθημερινότητά και θα την κάνουν πιο δύσκολη...

Γιατί απλά κάνουν περικοπές...Στον ευαίσθητο κλάδο της ειδικής...Στον εύκολο στόχο, τις παράλληλες και ντρέπομαι γιατί εγώ ξέρω...

Θυμάμαι τη μαμά του Μάριου να μου γράφει στο τετράδιο της επικοινωνίας, κάντε πλάκα, του αρέσει και στην αρχή με ρώταγε κυρία κάνετε πλάκα και στο τέλος της χρονιάς μου έκανε αυτός πλάκα.. Εγώ και η μαμά του ξέρουμε τι σημαίνει αυτό...

Γιατί θυμάμαι τη Μαρία που την πρώτη μέρα με κοίταγε άγρια σαν μικρό αγρίμι και τελευταία ημέρα μου είπε θα μου λείψετε κυρία..

Και κάθε χρόνο οι γονείς έχουν την ίδια αγωνία θα έρθει παράλληλη

Κάποιοι πατούν κουμπιά να τρέχουν και μαζί τρέχουν και ζωές...Εχτές  το κουμπί πατήθηκε και η ειδική έτρεξε και  τα παιδιά μου θα είναι μόνα τους...Οι γονείς τους ξεχασμένοι, πολίτες δεύτερης κατηγορίας..

Και εγώ ντρέπομαι αλήθεια....Αναμόρφωση της παράλληλης είχε ανακοινωθεί....θέσπιση οργανικών θέσεων στις παράλληλες εχτές , τώρα όχι αύριο....για τον Γιώργο, τη Μαρία, τον Κώστα...τους γονείς τους...

Υγ1 τα ονόματα είναι τυχαία

Υγ2 για τους κακεντρεχείς εγώ προσλήφθηκα...το 50% των μαθητών περιμένουν με αγωνία την επόμενη φάση.....

Μακρή Ιωάννα, Χημικός, MeD Ειδικής Αγωγής,

MA Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού 

Δεν υπάρχουν σχόλια: