Γονείς: Διαμαρτυρία στις 28/9 για το δικαίωμα στην παράλληλη στήριξη
Την άμεση πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών παράλληλη, απαιτεί ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 76ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και καλεί στη διαμαρτυρία γονέων και εκπαιδευτικών την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου στις 2 μ.μ. στο υπουργείο Παιδείας.
«Στα ήδη υπάρχοντα κενά, στις καθυστερήσεις για γνωμάτευση από τα ΚΕΔΑΣΥ και για τοποθέτηση εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης, έρχεται να προστεθεί και η απαράδεκτη σχετική Υπουργική Απόφαση», όπως αναφέρουν.
Παράλληλα, συμπληρώνουν πως «σύμφωνα με τις διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α ́199) σχετικά με την Παράλληλη Στήριξη– συνεκπαίδευση, που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας στα τέλη Αυγούστου σε όλα τα σχολεία, επιβεβαιώνεται και διευρύνεται η πολιτική του μοιράσματος των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε δυο ή και περισσότερους/ες μαθητές-τριες, ακυρώνοντας στην πράξη τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ και υποβαθμίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών που τη δικαιούνται αλλά και ολόκληρης της τάξης τους».
Αναλυτικά
Καλούμε στη διαμαρτυρία γονέων και εκπαιδευτικών την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου στις 2 μ.μ. στο υπουργείο Παιδείας.
Αγαπητοί Γονείς / Κηδεμόνες
Εκφράζουμε έντονη διαμαρτυρία και αγανάκτηση για την απόφαση της κυβέρνησης να κάνει περικοπές στον αριθμό των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότεροι μαθητές να μείνουν χωρίς εξατομικευμένη παράλληλη στήριξη.
Δηλώνουμε σε όλους τους γονείς του σχολείου μας και ιδιαίτερα στους γονείς που τα παιδιά τους δικαιούνται παράλληλη στήριξη, πως ο Σύλλογος Γονέων είναι στο πλευρό τους για να απαιτήσουμε ένα σύγχρονο, αναβαθμισμένο και ανθρώπινο Δημόσιο και Δωρεάν σχολείο για όλους τους μαθητές/ όλες τις μαθήτριες!
Καλούμε τους γονείς του σχολείου, που τα παιδιά τους δικαιούνται παράλληλη στήριξη, να έρθουν σε επαφή με τον Σύλλογο, είτε στο παραπάνω e-mail, είτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχουν αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων στην είσοδο του σχολείου επί της Κυκλώπων.
Στα ήδη υπάρχοντα κενά, στις καθυστερήσεις για γνωμάτευση από τα ΚΕΔΑΣΥ και για τοποθέτηση εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης, έρχεται να προστεθεί και η απαράδεκτη σχετική Υπουργική Απόφαση. Σύμφωνα με τις διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α ́199) σχετικά με την Παράλληλη Στήριξη– συνεκπαίδευση, που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας στα τέλη Αυγούστου σε όλα τα σχολεία, επιβεβαιώνεται και διευρύνεται η πολιτική του μοιράσματος των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε δυο ή και περισσότερους/ες μαθητές-τριες, ακυρώνοντας στην πράξη τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ και υποβαθμίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών που τη δικαιούνται αλλά και ολόκληρης της τάξης τους.
Σαν συνέπεια της κυβερνητικής πολιτικής, στο 76ο δημοτικό σχολείο ενώ υπάρχουν 6 παιδιά που χρειάζονται και δικαιούνται παράλληλη στήριξη με βάση τις διαγνώσεις, έχουν τοποθετηθεί μόλις 2 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης! Δηλαδή πρόκειται για ένα μέτρο με στόχο την περικοπή κονδυλίων για την Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή, ενώ περισσότεροι γονείς θα αναγκαστούν να καταφύγουν σε ιδιωτική παράλληλη στήριξη πληρώνοντας εκατοντάδες ευρώ το μήνα!
Είναι αυτονόητο ότι – σε ένα σχολείο με σχεδόν 280 μαθητές - δεν αρκούν 2 εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης για να βοηθήσουν τα παιδιά στην ομαλή ένταξη τους στο σχολικό πλαίσιο, να τα στηρίξει στο μαθησιακό κομμάτι, να διαπαιδαγωγήσει τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης. Δεν αρκούν για να χτιστεί η αποδοχή και η ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ τους. Και αυτό επηρεάζει αρνητικά όλη τη σχολική ζωή, καλλιεργεί την απαξίωση και την αντιπαλότητα μεταξύ μαθητών και γονιών.
Τα παιδιά μας και οι ανάγκες τους δεν είναι «κόστος»! Είμαστε άνθρωποι με ιδιαίτερες ανάγκες ο καθένας και το κράτος είναι υποχρεωμένο να τις καλύπτει από τη βαριά φορολογία που πληρώνουμε.
Απαιτούμε την άμεση πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών παράλληλης
στήριξης για να μην είναι «κενό γράμμα» οι συνταγματικές επιταγές (άρθρο 2, 4, 5 και 16 του Συντ.) για δημόσια, ισότιμη και χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις παιδεία όλων των μαθητών...
Απαιτούμε την τοποθέτηση ψυχολόγου και τις πέντε μέρες της σχολικής εβδομάδας, καθώς και κοινωνικού λειτουργού για να στηριχθούν παιδιά και οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου