Η λαίλαπα των συγχωνεύσεων δεν σταματάει ούτε μπροστά σε ακριτικά νησιά και ορεινά χωριά ούτε όμως και σε περιπτώσεις τμημάτων που στεγάζονται ακόμη και σε... κοντέινερς!!
Το alfavita.gr έλαβε και δημοσιεύει την επιστολή-καταγγελία του 5μελούς του Α1 ΓΕΛ Βαθέος Αυλίδας, το οποίο καταγγέλλει την απαράδεκτη απόφαση της σύμπτυξης τμημάτων, η οποία δυσχεραίνει έτι περεταίρω τις συνθήκες διδασκαλίας.
Η επιστολή
Είμαστε μαθητές του Α'1 τμήματος στο ΓΕΛ Αυλίδας και κάνουμε μάθημα σε ένα κοντέινερ, ενώ από τα άλλα 3 τμήματα της πρώτης λυκείου, το ένα κάνει μάθημα σε κοντέινερ 3m x 10m (δωρεά γονιού από πέρσι), και τα άλλα 2 σε αίθουσες οι οποίες έχουν δημιουργηθεί από τον χωρισμό της αποθήκης του σχολείου, διότι οι υπεύθυνοι δεν έχουν φροντίσει για την κατασκευή αξιοπρεπών αιθουσών για εμάς.
Πριν από λίγες ημέρες, ενημερωθήκαμε από τη Λυκειάρχη μας ότι το υπουργείο αποφάσισε να συγχωνεύσει 2 τμήματα της τάξης μας και από 4 να γίνουν 3.
Αυτή η απόφαση είναι απαράδεκτη.
Μετά από 1,5 χρόνο τηλεκπαίδευσης αποφασίζουν ότι πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των παιδιών στην τάξη, χωρίς να ενδιαφέρονται για την ποιότητα του μαθήματος και χωρίς να νοιάζονται για την ασφάλεια μας εν μέσω πανδημίας. Επιπλέον, μας αποκλείουν με ελαφρά τη καρδία από το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, καθώς αναγκάζουν το σχολείο να το μετατρέψει σε αίθουσα διδασκαλίας.
Ζητάμε να ανακληθεί άμεσα η απόφαση της συγχώνευσης των τμημάτων.
Ζητάμε αίθουσες κατάλληλες για μάθημα και λιγότερους μαθητές ανά τμήμα.
Ζητάμε το σχολείο να λειτουργεί με ασφάλεια και όλα τα μέτρα προστασίας για τον COVID-19.
Ζητάμε άμεσο διορισμό καθηγητών για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών.
Κατάργηση εργαστηρίου Φυσικών Επιστημών
Θυμίζουμε ότι προ ημερών ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Λυκείου Βαθέος Αυλίδας κατήγγειλε ότι «τα τμήματα που προκύπτουν από τη συγχώνευση είναι αδύνατον να χωρέσουν σε αυτούς τους χώρους και έτσι το Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, αλλάζει χρήση και γίνεται ως δια μαγείας, χωρίς να πληροί τους όρους, αίθουσα διδασκαλίας, στερώντας τις ώρες της εργαστηριακής άσκησης από τους μαθητές η οποία είναι απαραίτητη για την κατανόηση της Φυσικών Επιστημών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου