Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

 

Καταρχάς τι το θες το παγουράκι;Το παγουράκι έχει ανακαλυφθεί εδώ και αρκετά χρόνια από την Ελληνίδα μάνα γιατί κάτι είχε «ψιλιαστεί» και προ κορωνοϊού εποχής

Κυρά Νίκη μου θέλω να σου πω κάποια πράγματα, χωρίς παρεξήγηση...

Κοίτα με άφησες άφωνη(speechless για να συννενοούμαστε!) με αυτά που ανακοίνωσες για το άνοιγμα των σχολείων! Αλλά δεν σε παρεξηγώ κυρα Νίκη μου. Που να ξέρεις ΕΣΥ από το τι γίνεται στα σχολειά μας; Θα σου πω όμως μερικά πράγματα έτσι μην πεις ότι πέρασες από «τα μέρη μας» και σου γυρίσαμε την πλάτη!

Καταρχάς τι το θες το παγουράκι;Το παγουράκι έχει ανακαλυφθεί εδώ και αρκετά χρόνια από την Ελληνίδα μάνα γιατί κάτι είχε «ψιλιαστεί» και προ κορωνοϊού εποχής και προκειμένου να προστατεύσει τα παιδιά της πάντα ήταν από τα πράγματα που αγόραζε στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Στο λέω κυρα Νίκη μου για να πεις στους φίλους σου να μην ξοδευτούν άδικα! Εντάξει;

ΑΑ! Με τη μάσκα Κυρα Νίκη μου πολύ με μπέρδεψες. Το Μάιο που άνοιξαν τα σχολεία μας έλεγες δεν πειράζει που οι τάξεις είναι κλειστοί χώροι εσείς ό,τι θέλετε να κάνετε: Θέτε να τις φοράτε; Φορέστε τες! Δεν Θέτε; Μην τις φοράτε

Και τότε σε θάυμασα! Ήσουν τόσο χαλαρή και εγώ το ζώον φοβόμουν και τη φορούσα ...καλά και τότε που να στα λέω ξέρεις τι γέλια κάναμε! Το τι κοροϊδία «έφαγα» από τους μαθητές δεν λέγεται !

Ας είναι...

Τώρα μας λες  η μάσκα είναι υποχρεωτική κυρά Νίκη μου!

Άντε να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα με τους μαθητές! Εγώ κυρα Νίκη μου να ξέρεις δεν σε παρεξήγησα που είπες να τις αγοράζουμε μόνοι μας, κι εγώ καμιά φορά σιχαίνομαι τον εαυτό μου που μετράω και το τελευταίο σεντ για να βγάλω το μήνα. ενώ εσύ και η παρέα σου Large!  Άτιμη ζωή που άλλους τους ανεβάζεις και άλλου τους ρίχνεις στα τάρταρα κυρία Κεραμέως μου!  Τι φταις εσύ που γεννήθηκες μες στη χλιδή ; φτου, φτου, φτου μη σε ματιάσω κοπελάρα μου!

  Και οι «άλλοι» να στη φέρουν και να τις δώσουν δωρεάν ! Καλά έκανες κι εσύ και έδωσες παγουρίνια! Μία τους και μία σου! Αμ Πως?!!

Τώρα είναι και κάποια άλλα πράγματα που θέλω να σου πω αλλά δεν ξέρω πώς.

Φοβάμαι μη και σε ταράξω!

Θα στα πω με το μαλακό.

Είπες αλήθεια για τα δεκαεπτά παιδιά στο τμήμα όντως είχα εγώ τμήμα με 17 μαθητές στη Δευτέρα Λυκείου σε τάξη 15 τετραγωνικών !!! Δεν θα σου πω ο ένας πάνω στον άλλο για να μη σε σοκάρω αλλά υπήρχαν δυσκολίες , ήταν και κακομαθημένα δεν άντεχαν να είναι λίγο στριμωγμένα!

Κυρα Νίκη μου υπάρχουν και τμήματα με 25 παιδιά και βάλε. Είναι σίγουρο !

Βέβαια υπάρχουν και με πολύ λιγότερα παιδιά στο τμήμα αλλά είναι σε μέρη που για να πας πρέπει να πεις σε κάποιον από τους φίλου σου να σε «πετάξει» με το ιδιωτικό του ελικόπτερο γιατί αλλιώς θα κουραστείς πολύ και δεν είσαι και συνηθισμένη! Εκεί να πας  Κυρά Νίκη μου στον Αγιασμό να τους μπεις στο μάτι μερικών , μερικών!!!

Ξέρεις τώρα πως να στο πω αυτό...! Τα περισσότερα σχολεία έχουν ακόμα «Τούρκικες» τουαλέτες, και μην το πάρεις σαν σπόντα για τα Ελληνοτουρκικά που και εκεί καλά τα πάτε.(ΦΤΟΥ, ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ κακό μάτι να μη σας δει!...)Οι τούρκικες Κυρα Νίκη μου δύσκολα καθαρίζονται και βρωμάνε!!!!

Και Καθαρίστριες δεν έχουμε όσες χρειάζονται τα σχολειά μας αλλά θα διορίσεις είπες ! Μακάρι !

 Αχ Κυρά Νίκη μου χάρη στο ζητάω μην μας βάλεις να μαλώνουμε με τα παιδιά στο διάλειμμα, ξέρεις αυτές οι συγκρούσεις μεταφέρονται και στην τάξη , δεν είναι παιδαγωγικά σωστό! Μην με αναγκάσεις να γίνω και αστυνομικός!

Κυρα Νίκη μου τα παιδιά στο διάλειμμα θέλουν να χαλαρώνουν με τους φίλους τους και τα μικρότερα παιδιά  να παίζουν. Αν μας βάλεις να τα περιορίσουμε αυτά θα αντιδράσουν ,μπορεί να πουν και καμιά κουβέντα παραπάνω! Πες εμείς πες αυτά, στο τέλος θα αρχίσουν να πέφτουν οι αποβολές βροχή και οι περισσότεροι θα αποφοιτήσουν ξέρεις με τη διαγωγή! Και εμείς οι εκπαιδευτικοί  στο ψυχιατρείο! Και το χειρότερο Κυρα Νίκη μου, θα σε πουν και αποτυχημένη!

Και σε θαύμασα που είσαι και οικονόμα! Το είπες καθαρά: Δεν βγαίνω μάνα μου! Δεν μπορώ να προσλάβω αναπληρωτές καθηγητές! Τι να τους κάνουμε αφού σας δώσαμε μάσκες !

Άτυχη όμως είσαι κυρά Νίκη μου! Αν ήσουν υπουργός παιδείας στο πριγκιπάτο του Μονακό, θα ήσουν η πιο πετυχημένη Υπουργός! Κρίμα και για σένα και για μας...

Έχω φτιάξει και γλυκό του  κουταλιού να σε φιλέψω μπας και να σε γλυκάνω ... γιατί σε πίκρανα  η κακούργα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: