Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "ΜΕΤΑ TO 17 M.O. ΜΑΘΗΤΕΣ ANA ΤΜΗΜΑ 25 μαθητές 15 μαθητές 325 αποστάσεις ανά 2 120 αποστάσεις ανά 2 TFE KI ΑΛΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ #ME"
Μένουμε Ενεργοί - υγεία, συλλογικότητα, αλληλεγγύη
1 ημ. · 

Η επιστήμη δεν είναι ουδέτερη. Το 4% του Γκίκα Μαγιορκίνη που είναι, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, οι αποστάσεις ανα 2 μαθητές που θα γλιτώναμε σε 15ρια τμήματα σε σχέση μετα 25ρια, δεν είναι ένα ποσοστό τόσο μεγάλο ώστε να ξοδευτεί η κυβέρνηση να εκταμιεύσει χρήματα για την εκπαίδευση.

Όταν χρησιμοποιείς τα μαθηματικά για να στηρίξεις μια κυβερνητική επιλογή που μόνος της στόχος και κριτήριο είναι το πώς θα κοστίσει λιγότερα χρήματα, κινδυνεύεις να πέσεις σε επιστημολογικά σφάλματα, να βγαίνουν συμπεράσματα τύπου "γιατί όχι και 35 παιδιά ανά τμήμα;".

Προσπάθησε ο κύριος Μαγιορκίνης να υπερασπιστεί τα μαθηματικά του λέγοντας πως αν μειωθεί ο αριθμός μαθητών ανά τάξη, θα χρειαστούν περισσότεροι εκπαιδευτικοί, άρα θα εκτεθούν στον ιό περισσότεροι εκπαιδευτικοί. Στα σχόλια της ανάρτησης βέβαια, παραδέχεται πως δημοσιονομικά θα ήταν ασύμφορο να προσληφθούν περισσότεροι εκπαιδευτικοί.

Καβούρια στις τσέπες έχει η κυβέρνηση όταν πρόκειται για την δημόσια υγεία και παιδεία. Καμία έγνοια δεν έχουν για τους κινδύνους διασποράς του ιού σε τμήματα των 25 και 27 μαθητών.

Επίσης κάνουν ότι δεν ξέρουν ότι:
-χιλιάδες εκπαιδευτικοί διδάσκουν ήδη σε δύο ή τρία σχολεία 
-τα παιδιά δεν είναι βιδωμένα στα θρανία, μπαίνουν, βγαίνουν, ξύνουν μολύβια, κοιτάνε μπρος και πίσω
-οι σχολικές τάξεις δεν έχουν στην πλειοψηφία τους μακρόστενο σχήμα, δεν είναι λεωφορεία.
-τα νηπιαγωγεία δεν έχουν θρανία
- τα λύκεια δεν είναι τμήματα φούσκες, έχουν αλλαγές λόγω διαφορετικών μαθημάτων.
-η απόσταση του 1,5 μέτρου είναι αδύνατο να τηρηθεί με οποιαδήποτε διάταξη θρανίων στις τάξεις των ελληνικών σχολείων λόγω εμβαδού.

Γιατί δεν λένε ότι θέλουν να δώσουν ευρώ για την παιδεία; 
ΜΕΧΡΙ 15 ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ ΤΩΡΑ! - ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
#ΜένουμεΕνεργοί #Covid19Solidarity


Δεν υπάρχουν σχόλια: