Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Νέο ρεκόρ σπάει το υπουργείο Παιδείας. Για πρώτη φορά από τη Μεταπολίτευση και μετά, για να μην πάμε και παλιότερα, οι φετινοί μαθητές του νέου Λυκείου (80.000 στην Α' τάξη και 80.000 στη Β' τάξη) δεν γνωρίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις εισαγωγής τους στην ανώτατη εκπαίδευση, αν και με το νέο σύστημα αξιολογούνται ήδη από την Α' τάξη του Λυκείου από τη σχολική χρονιά 2013/14.
Μέχρι πριν από λίγες εβδομάδες δεν γνώριζαν (και συνεχίζουν να μη γνωρίζουν) τα τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ που περιλαμβάνονται σε κάθε Κατεύθυνση Σπουδών ούτε και τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων.
Τον τελευταίο καιρό, με την προσθήκη της Πληροφορικής ως πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος, οι αγωνίες των μαθητών, των γονιών τους και των καθηγητών μεγάλωσαν, καθώς το υπουργείο Παιδείας δεν θεώρησε απαραίτητο να ορίσει τι θα αλλάξει στις ομάδες προσανατολισμού.
Στις αγωνίες και τα ερωτήματα που δημιουργούν τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν, πρώτον, το γεγονός ότι ενώ προχωράμε στον δεύτερο μήνα του σχολικού έτους δεν έχουν έρθει ακόμη στα Λύκεια πέντε βιβλία στην ύλη των οποίων διαγωνίζονται οι μαθητές στο τέλος της χρονιάς μέσα και από την Τράπεζα Θεμάτων.
Τα βιβλία είναι η Πολιτική Παιδεία Α' και Β' Λυκείου, οι Εφαρμογές Πληροφορικής Α' Λυκείου, οι Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών Β' Λυκείου (Κατεύθυνση) και οι Αρχές Επιστήμης Υπολογιστών Β' Λυκείου. Την ίδια ώρα είναι άγνωστο σε ποια φάση βρίσκονται τα βιβλία που απαιτούνται για την Γ' τάξη του Λυκείου με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με τις ελλείψεις καθηγητών, κυρίως φιλολόγων και μαθηματικών, «κάνει αφόρητη την κατάσταση, δημιουργεί μεγάλο άγχος σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και σε πολλές περιπτώσεις πριμοδοτεί μια εντατικοποίηση η οποία, βεβαίως, έχει παράπλευρες απώλειες πλήθος μαθητών οι οποίοι δεν μπορούν να αφομοιώσουν καθώς καλούνται να μετατραπούν σε άλογα κούρσας», τονίζει ο καθηγητής Μάκης Μαυρέλης που διδάσκει στο 4ο Λύκειο Καλλιθέας.
 
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ


 alfavita.gr on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: