Το πρώτο ΓΕΛ Ζακύνθου μετά από γενική συνέλευση και ψηφοφορία αποφάσισε να προβεί σε κατάληψη του σχολείου υπερψηφίζοντας το παρακάτω κείμενο:
Η μαθητική κοινότητα δε μπορεί να μείνει άπραγη σε αυτό το γενικό αγώνα ,που διεξάγεται το τελευταίο χρονικό διάστημα .
Τα αιτήματά μας αυτή τη φορά δεν αφορούν μόνο τα μαθήματα και τη λειτουργία του σχολείου αλλά κυρίως τα γενικότερα κοινωνικά προβλήματα.
Αρχικό μας αίτημα είναι η απόσυρση του νόμου για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ. Τα αποτελέσματα του νόμου αυτού είναι πολλά και καταστροφικά . Ειδικότερα, ο συνυπολογισμός του βαθμού προαγωγής-απόλυσης των τριών τάξεων του λυκείου για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση μας οδηγεί στα εξουθενωτικά φροντιστήρια και τους γονείς μας στην οικονομική αιμορραγία. Ακόμη ένα αποτέλεσμα είναι οι μαθητές που δεν τα καταφέρνουν με το σχολείο , να το εγκαταλείπουν . Σημαντικό είναι επίσης ότι αντί της γενικής και ανθρωπιστικής μόρφωσης να ενισχύεται η εκμάθηση δεξιοτήτων.
Επιπλέον, ζητάμε την οικονομική ενίσχυση της παιδείας.
Επίσης, να μην συγχωνεύονται και καταργούνται σχολεία.
Επιπροσθέτως, τα τμήματα της γενικής παιδείας να είναι μέχρι (20) είκοσι μαθητές ανά τμήμα και στη κατεύθυνση μέχρι (15) δέκα-πέντε.
Ένα κοινωνικό πρόβλημα που έχει οξυνθεί στις ημέρες μας είναι ο φασισμός. Τα αποτελέσματά του τα συναντάμε καθημερινά , είτε στο τόπο μας ,είτε κάπου μακριά.
Το μέλλον ,όχι μόνο το δικό μας αλλά και όλης της κοινωνίας , είναι αβέβαιο και αυτό αποτελεί σημαντικό πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Τέλος ,τώρα πλέον είναι ο καιρός να ενώσουμε τις δυνάμεις μας μαζί με τους αγωνιζόμενους καθηγητές μας και τους γονείς μας , ώστε να έχουμε το Μέλλον που ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ και που ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!!
Τα αιτήματά μας δηλαδή είναι τα εξής:
1.ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
α. εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα και στις τρεις τάξεις του λυκείου με θέματα 50% από τράπεζα θεμάτων και 50% από τον διδάσκοντα καθηγητή.
β. τα τρία μαθήματα κατεύθυνσης διδάσκονται σε (20) είκοσι ώρες με αποτέλεσμα τη φροντιστηριοποίηση του σχολείου.
γ. το σχολείο μετασχηματίζεται περισσότερο σε ανταγωνιστικό και βαθμοθηρικό σχολείο.
δ. η προαγωγή από τη τάξη γίνεται δυσκολότερη αφού ο μέσος όρος της τάξης ανεβαίνει από εννέα κόμμα πέντε (9,5) στο δέκα. Επίσης , τα μαθήματα χωρίζονται σε δυο κατευθύνσεις , στα θεωρητικά και τα θετικά, όπου σε κάθε δέσμη πρέπει να είναι τουλάχιστον (10) δέκα ο μέσος όρος. Τέλος, οι μετεξεταστέοι είναι ελάχιστοι αφού πάνω από ένα αριθμό μαθημάτων που δεν έχει το προαπαιτούμενο βαθμό , επαναλαμβάνουν τη τάξη.
ε. ο συνυπολογισμός του βαθμού προαγωγής-απόλυσης των τριών τάξεων για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση μας οδηγεί στα φροντιστήρια και τους γονείς μας στην οικονομική αιμορραγία.
στ. αποτέλεσμα αυτών είναι οι μαθητές που δεν τα καταφέρνουν , να εγκαταλείπουν το σχολείο.
ζ. αντί της γενικής και ανθρωπιστικής μόρφωσης να ενισχύεται η εκμάθηση δεξιοτήτων.
2.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ .
3.ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.
4.Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.
5.ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ.
6.ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ-ΜΑΥΡΟ ΜΕΛΛΟΝ.
7.ΚΟΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ. ΜΑΘΗΤΕΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ - ΓΟΝΕΙΣ.
Τα παραπάνω αποφασίσαμε να τα διαδώσουμε σε όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τοπικές εφημερίδες, τοπική τηλεόραση , στην ελληνική ραδιοφωνία ζακύνθου ) διότι θέλαμε να ακουστούμε και έξω από το νησί μας.
Αυτή τη χρονιά η κατάληψη μας είναι διαφορετική όχι μόνο λόγω των αιτημάτων αλλά επίσης λόγω του ότι για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό οι μαθητές συμπάσχουν με τους καθηγητές και το αντίστροφο.
Οι μαθητές παρευρέθηκαν στη γενική συνέλευση της ΕΛΜΕ Ζακύνθου για να συζητήσουν το θέμα με τους καθηγητές και να οργανώσουν κοινές πράξεις.
ΦΕΤΟΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΑΥΤΟ (ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ) ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Ευελπιστούμε διαβάζοντας αυτό το κείμενο ,να παρακινηθούν οι αναγνώστες και να ξεκινήσουν ανάλογες ενέργειες και στα δικά τους σχολεία.
alfavita
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου