Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

μαθητικες μαρτυριες -19

Προτείναμε σαν δεκαπενταμελές τώρα που βάφεται το σχολείο να χρησιμοποιήσουμε διάφορα χαρούμενα χρώματα. Όμως ο ‘’ αρμόδιος ’’ το αρνήθηκε λέγοντας ότι τα χρώματα που βάφονται τα σχολεία είναι καθορισμένα. Τα κελλιά μας δηλαδή πρέπει να είναι ομοιόμορφα για να ευδοκιμούν ομοιόμορφα φυτά. Σόνια.

Την πρώτη φορά ήθελα να γράψω στην εφημερίδα του σχολείου για το low –bap, μα η υπεύθυνη ‘’ σύμβουλος ’’, κυρία Κωστοπούλου μου το αρνήθηκε λέγοντας μου ότι το θέμα ήταν περιθωριακό. Την άλλη φορά δεν μ’ άφησε να παρουσιάσω ένα αφιέρωμα στον Άσιμο και την τρίτη δεν μου επέτρεψε κριτική στον μαθητικό κανονισμό. Ε λοιπόν μάζεψα τα κολλητάρια μου από την επιτροπή της εφημερίδας και άλλο φύλλο της δε βγήκε. Ας το βγάλει μόνη της η επιλοχίας ‘’ σύμβουλος ’’. Χριστόφορος.

Ημερήσια εκδρομή έχουμε να δούμε δυό χρόνια τώρα .Οι καθηγητές μας λένε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να πάνε , ότι δεν πληρώνονται κι ότι φοβούνται τις ευθύνες. Χάνουμε όμως έτσι πολλές ψυχαγωγικές και πολιτιστικές εμπειρίες. Σε άλλα ελληνικά και αλλοδαπά σχολεία όμως οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν, με αποζημίωση, ημερήσιες σχολικές εκδρομές. Εύκολα θα μπορούσε να γίνει και στα δικά μας σχολεία αν υπήρχε καλή διάθεση και ανοιχτό μυαλό. Γιώργος.

Ο διευθυντής του σχολείου μόλις μπαίνει στην τάξη ρωτάει την κυρία πως πάει ο ανηψιός του, ο Μενέλαος. Για μας δεν ρωτάει ποτέ. Μετά μας λεει : ’’ Να είστε όλοι καλοί σαν τον Μενέλαο ’’. Αυτός βέβαια είναι ο χειρότερος της τάξης. Βαγγελιώ.

Εκείνο το μεσημέρι γύρισα στο σπίτι μου συγχισμένος, γιατί ο καθηγητής, μου είχε βάλει στο διαγώνισμα της Φυσικής 14 ενώ εγώ θεωρούσα ότι έγραψα για 18. Του εξήγησα τον λόγο,γιατί έπρεπε να πάρω μεγαλύτερο βαθμό, μα αυτός ήταν ανένδοτος. Κατά τις έξι το απόγευμα χτύπησε το θυροτηλέφωνο και η μαμά μού είπε πως έρχεται επάνω ο Φυσικός μου. Ε’ λοιπόν έπαθα πλάκα μόλις τον είδα μπροστά μου, να μας ζητάει συγγνώμη για το λάθος που έκανε στην βαθμολόγηση του γραπτού μου. Υπάρχουν ακόμα άραγε τέτοιοι καθηγητές ; αναρωτήθηκα. Γιατί σ’ αυτούς ελπίζω να κάνουν κάτι γι’ αυτό το έρημο σχολείο. Αρης. 


Η κυρία Μυτερού τον κακόμοιρο τον Κώστα τον είχε ταράξει στο ξύλο. Όποτε δεν ήξερε μάθημα ή έκανε φασαρία τον χτυπούσε με τον ξύλινο διαβήτη. Σε μια μάλιστα αλβανίδα συμμαθήτρια μας, της έλεγε ότι οι αλβανοί είχαν πάρει πολύ θάρρος και ότι αυτή θάπρεπε καλύτερα να γυρίσει στη χώρα της. Βασίλης.

Κάθε πρωί στο σχολείο μου αντικρίζω ένα θέαμα που με γεμίζει απογοήτευση και αγανάκτηση. Πρόσωπα μπερδεμένα, αγχωμένα, αποξενωμένα, γεμισμένα με μια αλλόκοτη θλίψη έχουν αφήσει μακριά την παιδικότητα που ταιριάζει στην ηλικία τους κι έχουν μπει στο σχολείο, ένα κτίριο ξένο, εχθρικό, κρύο, που θυμίζει μόνο πίεση και καταναγκασμό. Δήμητρα.

Λίγοι καθηγητές έχουν το χάρισμα ν’ αγγίζουν το μαθητή, να τον κάνουν να τους εμπιστευτεί και να του πουν και κάτι έξω από το μάθημα. Οι άλλοι βαριούνται πιο πολύ από μας. Μαριαλένα. 

Στην τελική , μόνο με δυο – τρεις καθηγητές συζητάμε.Τώρα σκέφτομαι ότι αυτοί κρατάνε το σχολείο ακόμα ζωντανό. Μέμος.

Φαίνεται ότι θα είχε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα η κυρία Πάσου, αλλιώς δεν εξηγείται το ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματος εκεί που καθόμουν στο θρανίο, μου βούτηξε ξαφνικά από πίσω, το τσουλούφι και μ’ ένα ψαλίδι τόκοψε λέγοντας μου ;’’ Φίλιππα σε είχα προειδοποιήσει αρκετές φορές ’’. Η μάνα μου και ο πατέρας μου δεν την κατήγγειλαν, πήγαν πάσο δηλαδή στην Πάσου, ‘’ Που να μπλέξεις ,άσε που δε βρίσκεις άκρη ’’ μου είπαν κι’ έτσι πάει το τσουλούφι χαμένο. 

Στο μάθημα της πληροφορικής μου άρεσε που καθόμαστε δυο – δυο στον υπολογιστή και συνεργαζόμαστε ,του καθηγητή όχι .Φιλιώ .

Για να κάνουμε την μηνιαία συνέλευση του τμήματος πρέπει να κάνουμε γραπτή αίτηση στον σύλλογο καθηγητών , να μαζευτούν αυτοί , όποτε συγκεντρωθούν ,για να μας δώσουν άδεια όποτε και όταν γουστάρουν . Σ' αυτούς έτσι κάνουν άραγε οι προιστάμενοι τους ; Αδαμάντιος 

Tελικά φαίνεται ότι δεν είμαι μοναδικός . Η σημερινή εφημερίδα σε έρευνα της λέει ότι το 40% των αγοριών και το 60% των κοριτσιών έχουν έλλειψη επικοινωνίας με τους γονείς τους . Άσε που τα τελευταία σε ποσοστό 20% έχουν κάνει απόπειρα αυτοκτονίας .Περικλής .

Δεν υπάρχουν σχόλια: