Ο δάσκαλος μας, ρεύεται, χτενίζεται και μετράει τα λεφτά του την ώρα του μαθήματος. Σωτήρης.
Φέτος για πρώτη φορά στη σχολική μου ζωή συγκλίθηκε από τον νέο διευθυντή το σχολικό συμβούλιο που απαρτίζεται από τον σύλλογο των καθηγητών, των γονιών και από το μαθητικό δεκαπενταμελές. Ο νόμος για την λειτουργία του, που ισχύει από το 1985, τόσα χρόνια, γιατί δεν εφαρμοζόταν αφήνοντας μας στην απέξω ; Κλεάνθης.
Εμείς πολλά κτιριακά προβλήματα δεν έχουμε. Μόνο που είναι λίγο σαν φυλακή. Η αυλή είναι σαν ακάλυπτος πολυκατοικίας. Οι τουαλέτες δεν έχουν φως, κατουράμε τα παπούτσια μας. Λεωνίδας.
Είμαι πρόεδρος του δεκαπενταμελούς του σχολείου μου. Προχθές συνάντησα τον πρόεδρο του συλλόγου των γονέων, τον κυρ - Κώστα.’’ Που ‘σουν τη Τρίτη Γιαννάκη ’’ μου λεει, ‘’ είχαμε σχολική επιτροπή ’’. ’’ Ποια σχολική επιτροπή, δεν ξέρω τίποτα κυρ –Κώστα ’’ του λεω. ’’ Καλά, δε σας έχουν ενημερώσει στο σχολείο γι ‘αυτό το θέμα ’’ μου απαντά.’’ Λοιπόν Γιαννάκη μού λεει η σχολική επιτροπή ρυθμίζει πολλά θέματα στο σχολείο και ο μαθητικός κανονισμός επιβάλει να συμμετέχετε σ ‘αυτήν. Φρόντισε στην επόμενη συνάντηση να είσαι εκεί ’’ . ‘’ Ρε τι γίνεται πίσω από την πλάτη μας ’’ μονολόγησα ‘’ και τι έχουμε ν’ ακούσουμε ακόμα ’’.
Στο σχολείο μου, ένας καθηγητής όταν λέγαμε βλακείες μάς πέταγε στα μούτρα κατοστάρικα και μας ντρόπιαζε. Παραπονεθήκαμε στο γραφείο αλλά δεν έγινε τίποτα. Από τότε άρχισα να μη μιλάω και αργότερα σταμάτησα το σχολείο. Πήγα στο νυχτερινό. Γρηγόρης.
Mayday ! Mayday ! Χρειαζόμαστε βοήθεια .... Εχουν έρθει έξω από το σχολείο μας δέκα μάγκες από την ασφάλεια και κόβουν τις αλυσίδες ! Mayday ! Mayday ! Τώρα βλέπω κι έναν άντρα ανεβασμένο στα κάγκελα ! Όχι δεν είναι ο Superman ..... Eίναι ο διευθυντής μας ! Marie .
Κάναμε ένα διαγωνισμό στο σχολείο ποιά ομάδα μαθητών θα απαντήσει σ’ ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με το Καλλιμάρμαρο . Όταν πήγαμε στο στάδιο το βρήκαμε κλειστό γιατί κανείς δεν είχε φροντίσει να πάρει την σχετική άδεια . Μετά άρχισε ο διαγωνισμός που έγινε μισός μιας και τα φυλλάδια με τις ερωτήσεις ήταν λιγότερα από τις ομάδες των μαθητών . Στο τέλος ενώ μας είπαν πως θα δώσουν βραβείο στην νικήτρια ομάδα ,ούτε νικήτρια είδαμε ούτε το δώρο της . Από οργάνωση πάντως και υπευθυνότητα πάμε καλά ! Ετσι άραγε θέλουν να οργανώνουμε τη ζωή μας ;Μαρσέλ .
Mαθαίνω ότι ο βουλευτής κύριος Λουλουδόπουλος λαδωνόταν από επιχειρηματίες και πλαστογραφούσε υπογραφές βουλευτών. Αν θυμάμαι καλά ήταν αυτός που πρωτοστατούσε σαν υφυπουργός του υπουργείου Παιδείας στην τελευταία ‘’ μεταρρύθμιση ‘’. Με τέτοιους ‘’πρωτοπόρους ‘’, μίζες μπορούμε να αναβαθμίσουμε , όχι εκπαίδευση.
Ωραίο πρότυπο για μας τη νεολαία. Φάνης.
Γράφαμε διαγώνισμα Ιουνίου στη Γεωγραφία με ώρα λήξης στις 12.30 . Από τις 11.30 μείναμε δύο άτομα στην τάξη και γράφαμε οπότε η επιτηρήτρια κυρία Μαναβάκη άρχισε να μας πιέζει να τελειώνουμε λέγοντας μας τι θέλετε και γράφετε τόσα πολλά , γιατί στοχεύετε να γράψετε γιά είκοσι , τα άλλα παιδιά ήδη τελείωσαν και άλλα τέτοια , με αποτέλεσμα να μας πιέσει και να με αναγκάσει να παραδώσω την κόλλα μου στις 11.45 , χωρις να μπορέσω να κάνω τον έλεγχο που ήθελα . Ρούλα .
Ρώτησα την φιλόλογό μας για την αξία των του μαθήματος των λατινικών στο σχολείο και στις πανελλαδικές εξετάσεις και αυτή μου απάντησε επι λέξει ΄΄ γιατί σε κάτι πρέπει να εξετάζεστε ΄΄ . Με έπεισε . Διομήδης .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου